Schoonloeder

05-09-2026 16:26 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals de titel al aangeeft heb ik problemen met mijn schoonmoeder.

In het verleden ging de relatie tussen mijn partner en mij niet goed, ik was zwanger en heb inderdaad niet erg leuk tegen hem gedaan gedurende die tijd. Omdat we moesten wachten op onze koopwoning woonden we bij mijn ouders en broertje in huis. Wij zijn heel erg hecht en mijn man heeft alleen zijn moeder. Zijn broer heeft zelfmoord gepleegd maar dat was voor onze tijd.

In de tijd dat het slecht ging tussen ons heeft mijn partner gesprekken gehad met zijn moeder en omdat ik wilde weten wat zij bespraken heb ik zijn app berichten gelezen, zijn moeder had iets geschreven over mij wat ik niet leuk vond.

Sindsdien heb ik een hekel aan haar en vind ik het ook niet leuk dat hij naar haar toe ging, we hadden daar vaak ruzie over en gelukkig hebben ze nu weinig contact meer.

Ik ben wel close met mijn familie en mijn ouders zien ons dochtertje heel vaak want zijn moeder werkt nog, gelukkig kan ik nu vaak tegen haar zeggen dat we niet kunnen omdat we vaak bij mijn ouders en familie zijn en nu doet die moeder raar en doet ze dramatisch dat ze onze dochter niet ziet.

Het liefst verhuis ik terug naar mijn familie in de buurt zodat we het contact met haar helemaal kunnen verbreken.

Denken jullie dat dit zal lukken?
Sonne schreef:
06-09-2026 11:58
Het is ook niet bepaald handig geweest dat je bericht is gedeeld. Vind ik ook een stukje privacy.

Is er iets wat je kunt doen om de band te herstellen? Valt het nog uit te praten evt?
Natuurlijk wil je je kleindochter zien. En ik kan me ook voorstellen dat je je buitengesloten voelt als met de andere kant van de familie wel veel contact is. Klinkt eenzaam. :hug:
:facepalm:
Star⁴ schreef:
06-09-2026 13:53
:facepalm:

Sommige mensen zijn gewoon volhouders ;-D
Tjezus, wat vals

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven