Robotstofzuiger mét goede dweilfunctie
maandag 7 september 2026 om 09:46
Mijn zoon wil de Dreame X60 Pro Ultra aanschaffen na zijn verbouwing. Fijn te lezen dat de Dreame je bevalt.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 7 september 2026 om 14:27
Wij hebben die ook. Die van ons is een zij en heet Jeanine. Ze doet haar werk goed.Jefavorietecollega schreef: ↑07-09-2026 10:15Wij hebben de Eufy X10 Pro Omni. Heel tevreden mee, zuigt en dweilt goed.
En hij is heel gezellig, stuurt af en toe berichtjes als hij dorst heeft of ons mist (vasthangt op iets)![]()
maandag 7 september 2026 om 19:01
Zijn dat van die combi-stofzuigers die je ook wel eens in de supermarkt ziet rond sjokken? Ik schrik me altijd een ongeluk als die dingen opeens uit het niets tegen je beginnen te praten.
Moet je nagaan dat je zo'n ding in je huiskamer hebt rondscheuren. Zit je rustig op de bank, komt er ineens zo'n autonome stofzuiger op je afgereden om te melden dat het opvangbakje vol zit of dat hij vastzit onder de kattenbak.
Daarnaast vraag ik me bij die dweilfuncties altijd af hoe fris het na een week echt blijft ruiken als dat natte doekje ergens in een hoekje staat te sudderen.
Nee hoor, geef mij maar gewoon een ouderwetse stofzuiger en een mop waar je zelf de controle over hebt.
Maar wie weet werkt het in de praktijk fantastisch hoor, succes met de zoektocht!
Moet je nagaan dat je zo'n ding in je huiskamer hebt rondscheuren. Zit je rustig op de bank, komt er ineens zo'n autonome stofzuiger op je afgereden om te melden dat het opvangbakje vol zit of dat hij vastzit onder de kattenbak.
Daarnaast vraag ik me bij die dweilfuncties altijd af hoe fris het na een week echt blijft ruiken als dat natte doekje ergens in een hoekje staat te sudderen.
Nee hoor, geef mij maar gewoon een ouderwetse stofzuiger en een mop waar je zelf de controle over hebt.
Maar wie weet werkt het in de praktijk fantastisch hoor, succes met de zoektocht!
maandag 7 september 2026 om 21:18
Fijn! Die van ons Consuela, uit Family Guy.SunShine35 schreef: ↑07-09-2026 14:27Wij hebben die ook. Die van ons is een zij en heet Jeanine. Ze doet haar werk goed.
Als ie vastzit onder de kattenbak kan ie niet op je afrijden als je op de bank zit
maandag 7 september 2026 om 22:56
De dweil wordt na afloop gedroogd met warme lucht dus je hoeft niet bang te zijn voor een nat doekje in een hoekje:-)Dasha schreef: ↑07-09-2026 19:01Zijn dat van die combi-stofzuigers die je ook wel eens in de supermarkt ziet rond sjokken? Ik schrik me altijd een ongeluk als die dingen opeens uit het niets tegen je beginnen te praten.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in