Een wondertje in 2009....?
woensdag 18 maart 2009 om 16:27
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.
AARDVERSCHUIVING...!
Een wondertje in 2009?
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008
BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
AARDVERSCHUIVING...!
Een wondertje in 2009?
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008
BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
woensdag 29 juli 2009 om 09:31
hee snok!
Hoe is het met je? Alweer een tijdje niet gesproken!
hier gaat alles best hoor, kleine is over een paar dagen alweer 6 maanden en groeit als kool, een heerlijk schatje dat alleen maar lacht!
Mijn oudste meid gaat ook hartstikke goed! Ze had kaartjes gewonnen met een kleurwedstrijd voor het circus, dus ze is gisteren geweest. ze heeft het superleuk gehad, maar was pas om 11 uur thuis, dus ze ligt nog heerlijk te slapen.
Hoe is het met je? Alweer een tijdje niet gesproken!
hier gaat alles best hoor, kleine is over een paar dagen alweer 6 maanden en groeit als kool, een heerlijk schatje dat alleen maar lacht!
Mijn oudste meid gaat ook hartstikke goed! Ze had kaartjes gewonnen met een kleurwedstrijd voor het circus, dus ze is gisteren geweest. ze heeft het superleuk gehad, maar was pas om 11 uur thuis, dus ze ligt nog heerlijk te slapen.
woensdag 29 juli 2009 om 12:46
Lief van je Snokkie! Gaat goed met me, hoor. Hoe gaat het met Binck?
Mijn vader belde vanochtend, lang gesprek gehad. De lucht is weer een beetje geklaard. Hij had er idd nooit aan gedacht dat het die datum was en vond het heel verstandig dat ik de notaris had gebeld.
Het zal ook allemaal wel loslopen, maar ben wel erg trots op mezelf dat ik het ter sprake heb gebracht!
Mijn vader belde vanochtend, lang gesprek gehad. De lucht is weer een beetje geklaard. Hij had er idd nooit aan gedacht dat het die datum was en vond het heel verstandig dat ik de notaris had gebeld.
Het zal ook allemaal wel loslopen, maar ben wel erg trots op mezelf dat ik het ter sprake heb gebracht!
woensdag 29 juli 2009 om 17:29
woensdag 29 juli 2009 om 21:10
quote:vlinder1987 schreef op 29 juli 2009 @ 19:42:
*breekt even in voor Aruba*
de laatste maand is vandaag officieel ingegaan! de allerlaatste loodjes. zet m op! hoe voel je je?
*sluipt weer weg*Vraagt zichzelf af of het al Augustus is dan? Ownee.... het is inderdaad 29 juli! Ik had er nog niet eens bij stil gestaan Vlinder. Maar ik vind het juist daarom super lief dat jij dat wel doet!
*breekt even in voor Aruba*
de laatste maand is vandaag officieel ingegaan! de allerlaatste loodjes. zet m op! hoe voel je je?
*sluipt weer weg*Vraagt zichzelf af of het al Augustus is dan? Ownee.... het is inderdaad 29 juli! Ik had er nog niet eens bij stil gestaan Vlinder. Maar ik vind het juist daarom super lief dat jij dat wel doet!
woensdag 29 juli 2009 om 21:23
woensdag 29 juli 2009 om 22:04
woensdag 29 juli 2009 om 22:09
Hee Maxem! Ja ik was vaste bezoeker hier. Leven is echter drastisch veranderd, ben weer single en heb een vreselijk rotjaar achter de rug... Kortom, mijn kinderwens staat heel erg in de kast (helaas), moet nu maar eens op zoek naar een leuke lieve man! Maar goed, sinds een paar weken weer redelijk "back on track" en ik was eigenlijk best nieuwsgierig hoe 't hier was. Hoe is t met jou? Hoe gaat 't met je kindertjes????
woensdag 29 juli 2009 om 22:09
Syennaj: Bloos bloos. Nee hoor gewoon normaal. Ik mag blij zijn dat ik het kan doen. Ik vind het knap hoe zij het allemaal doet.
Had jij het ook gelezen. Ik vind dat oneerlijk ik heb het zo goed en zij niet. Ik vertelde het de kinderen en oudste zei meteen maar dan geven wij haar toch wat. En middelste, we zaten met z'n 4-en al 1.5 uur in bad te spelen met de tandenborstels, gaf spontaan zijn gebruikte tandenborstel. Ach de intentie was goed.
Had jij het ook gelezen. Ik vind dat oneerlijk ik heb het zo goed en zij niet. Ik vertelde het de kinderen en oudste zei meteen maar dan geven wij haar toch wat. En middelste, we zaten met z'n 4-en al 1.5 uur in bad te spelen met de tandenborstels, gaf spontaan zijn gebruikte tandenborstel. Ach de intentie was goed.
woensdag 29 juli 2009 om 22:12
Simpel: Zoiets had ik wel begrepen van de vorige keer dat je postte.
Gelukkig ben je uit het dal gekomen, al zullen er nog weleens rotmomenten zijn.
Die leuke man gaat zeker komen. Eentje die jou verdient. Ineens overkomt het je dan.
Maar hier alles gelukkig goed. 31 december bevallen van de 3e. Gelukkig weer een gezond kindje.
Gelukkig ben je uit het dal gekomen, al zullen er nog weleens rotmomenten zijn.
Die leuke man gaat zeker komen. Eentje die jou verdient. Ineens overkomt het je dan.
Maar hier alles gelukkig goed. 31 december bevallen van de 3e. Gelukkig weer een gezond kindje.
woensdag 29 juli 2009 om 22:14
@Maxem, wat fijn om te horen! Hoe gaat het met de kleine? En hoe vinden je andere kindjes hun nieuwe familielid?
Wat nieuwe man betreft: ik ben niet ongeschonden uit de strijd gekomen, zal wel weer even duren voordat ik iemand echt durf te vertrouwen en met mijn zelfvertrouwen is 't ook wel eens beter geweest... Maar ik blijf hopen, misschien toch maar internet-daten???? Bij mijn nieuwe werkgever loopt niet veel soeps....
Wat nieuwe man betreft: ik ben niet ongeschonden uit de strijd gekomen, zal wel weer even duren voordat ik iemand echt durf te vertrouwen en met mijn zelfvertrouwen is 't ook wel eens beter geweest... Maar ik blijf hopen, misschien toch maar internet-daten???? Bij mijn nieuwe werkgever loopt niet veel soeps....
woensdag 29 juli 2009 om 22:18
Nou pand, da's wel een groot woord voor mijn huisje maar 't is wel heel oud ja, meer dan 100 jaar, met alle ongemakken van dien *zucht*. Maar ik woon er heel fijn dus ik wil niet weg. Maar om een nieuwe start te maken ben ik wel sinds kort met een nieuwe baan begonnen, heftig, maar wel fijn met nieuwe mensen en andere gesprekken om me heen. Was wel nodig, geloof ik een andere omgeving, maar de afgelopen periode was zo heftig dat ik zo'n verandering nog even niet zag zitten. Maar nu heb ik dat wel gedaa en het voelt wel goed!
Ben zelfs helemaal in mijn uppie op vakantie geweest een tijdje geleden!!!!
Ben zelfs helemaal in mijn uppie op vakantie geweest een tijdje geleden!!!!
woensdag 29 juli 2009 om 22:19
Daar zat ik trouwens ook aan te denken. Toen wij nog postten toen begonnen we met @ nu met :
Je hebt het wel naar je zin bij nieuwe werkgever?
Dat is echt iets vrouwelijks. Iemand doet jou wat aan probeer het bij de ander te laten liggen. I've been there. Ik betrok het ook op mezelf werd er onzeker van. Maar het lag niet aan mij het zegt meer over de ander. Maar het heeft me wel een tijd gekost voor ik dat kon zeggen.
Je hebt het wel naar je zin bij nieuwe werkgever?
Dat is echt iets vrouwelijks. Iemand doet jou wat aan probeer het bij de ander te laten liggen. I've been there. Ik betrok het ook op mezelf werd er onzeker van. Maar het lag niet aan mij het zegt meer over de ander. Maar het heeft me wel een tijd gekost voor ik dat kon zeggen.