Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Al ben ik hier ook minder als vroeger. Toevallig vandaag wel.

Syennaj ben je er nog?
@Maxem, ja vond het ook heel stoer toen ik geboekt had, maar naar mate dat de vertrekdatum dichterbij kwam, kreeg ik echt wel buikpijn. Tuurlijk is het allemaal heel goed gegaan en heb ik 't leuk gehad, maar er waren wel momentjes... Ben jij bijv. weleens in je uppie uit eten geweest???? Nou, dat was wel een drempel voor me.

Ik heb jullie eigenlijk ook best gemist, realiseer ik me. Helaas wordt 't ondoenlijk om terug te lezen (kan nu overdags natuurlijk niet forummen *grijns*... maar goed, de avonden zijn lang toch? Ik zou graag weer meeschrijven, al kan ik niet meepraten over babies natuurlijk...

Nieuwe werkgever is inderdaad leuk, een hele andere wereld, dus weer genoeg te leren!
@Syennaj, waar zit je, of ben je al aan t slapen?
gewist, was dubbel oeps...
Gezellig dat je terug keert. En er is meer waar we over praten als kinderen. Al komt het wel vaak aan de orde.

Ik ben weleens alleen gaan stappen. Dat was ook een hele drempel. Wel stoer hoor. was het een single reis?
Wat doe je nu voor werk? Of is dat te privé?
Nee, geen singles reis, al snapte de dame van het reisburo dat niet toen ik zei "alleen op vakantie" dat pas na een minuut of 10. Zie zo'n reis niet zo zitten, dan word je volgens mij al "gekeurd" als je 't vliegtuig instapt. Dus gewoon hotel en ticket geboekt en gaan.

Heel gek, toen op vakantie ging ik wel alleen naar kroeg enzo, maar nu ik weer thuis ben is een terrasje alleen voldoende, voelt toch anders.

Wat anders: zie een kaarsje bij Veertje, wat is er precies en schrijft ze nog mee?
Gewoon kantoorwerk, ga er later nog wel eens dieper op in. Ben nog even voorzichtig wat privacy betreft, maar dat zul je wel begrijpen... hoop ik...
Wat een stom mens van reisbureau.

Je hebt het wel leuk gehad? En kenissen op gedaan?

Veertje heeft 2 mk-en gehad en is nu bezig met hormoon behandelingen. Die vallen heel zwaar en helaas tot nu toe nog geen resultaat. Maar ze doet het heel knap.
Ik werk nogsteeds bij hetzelfde bedrijf. Nogsteeds veel nachten. Al zijn het nu ook af en toe weekenden.
Jeetje wat vreselijk voor Veertje. Veel verdriet en dan nu die behandelingen. Goed om van jou te lezen dat ze 't goed doet.

Ja ik heb absoluut van mijn vakantie genoten. Wel wat contacten opgedaan, niet zoveel, want ik was er al 4 dagen toen ik bij toeval de eerste NL'ers ontmoette en die gingen 2 dagen daarna al naar huis. Maar er wordt nog wel eens gemaild, helaas geen sexy man voor mij opgeduikeld *hahaha*.

En jij, heb jij vakantieplannen of zie je 't niet zitten om weg te gaan met je kleine kaboutertje?
Jeetje, dat jij dat volhoudt, nachten en weekenden werken. Wanneer slaap jij dan? En hoe gaat het slapen van je baby?
Ben net terug. Heb het ook lekker gehad. Ging perfect met de kleine.
Fijn, dus jij hebt weer nieuwe energie opgedaan? Ver weg geweest?

Hoe gezellig ik 't ook vind, ik ga ermee stoppen voor vandaag, morgen weer vroeg de wekker en je kent 't wel: moet nog douchen, troep opruimen en kleren strijken voor morgen (nu blijkt dat ik na 3 weken niet strijken toch wel een lege kast en dus weinig keuze heb)....

Superfijn om hier weer even te zijn, je gaat me zeker vaker treffen!

Slaap lekker Maxem, tot snel!
Ik werk maar gemiddeld 2 dagen in de week. Nu werk ik vrijdag zaterdag en zondag. De week erna maar een dag. Is goed te doen en verdient goed.
Jij was toch altijd heel netjes?

Ik moet ook nog heel veel opruimen en strijken. Heb nog nooit gestreken.

Welterusten en spreek je snel weer.
OK nog eentje dan. Ja ben wel heel netjes, daarom moet er ook nu nog opgeruimd worden (hoezo dwangneurose) en in strijken had ik niet zo'n zin....

Maar ik moet eigenlijk niet klagen, jouw bergen wasgoed halen het niet bij mijn bescheiden stapeltje denk ik.Hulp nodig *smile*!!!???
Simpel! Wat leuk dat je er weer bent!

Heb nog wel aan je gedacht hoor.

En fijn dat het weer goed met je gaat nu. Stoer dat je zelf op vakantie bent geweest. Dat lijkt me echt wel moeilijk. Maar superstoer! Hoop dat we je vaker gaan zien hier.

Hoe is het met de rest?

Ring helpt het, die eerste straal laten weglopen bij de tsr?

Snaai is je meisje weer helemaal fit na haar avondje circus?

Aruba verveel je je nog niet in je verlof? En inderdaad de laatste maand. Wat spannend! Wie weet hoe snel de kleine al gaat komen..

Maxem ik werd helemaal nieuwsgierig van Snaai's post, dat je zo lief was. Ik heb even gekeken wat ze bedoelde. Echt heel lief van je! Zo aan anderen denken, super.
SIMPEL!!!! Hey!!!
Wat heeft Maxem voor liefs gedaan Snaai? Nu ben ik ook wel benieuwd.

Simpel, wat leuk om van je te horen. Dacht laatst nog aan toen we net startte en wie daar allemaal meeschreven. Nieuw werk, top! Ik vind het wel super stoer dat je alleen op vakantie gaat en uit eten. En misschien toch maar internetdaten he Wel spannend. Je vader wilde je toch ook nog koppelen ofzo?
Hey Aruba waait het bij jou ook zo hard? Echt stom weer dit.

En hoe is het met je hondje?
Nou inderdaad het vliegengordijn klettert elke keer overal tegenaan door de wind.

Hondje gaat goed. Jouw hond voelde je zwangerschap aan he? Doet deze totaal niet. Ze is niet echt anders. Ben dus wel nieuwsgierig hoe ze straks zal reageren. Dat zal wennen worden.
Ja ineens zo'n klein puppie erbij. Dat is wel leuk hoor. Ons hondje is best beschermend nu. Wel heel lief.

Alleen in het begin had ik ineens zo weinig tijd en aandacht voor hem. Dat vond ik echt zielig.

Ja lijkt me dat het bij jullie harder waait omdat je dichter bij zee zit. Da's wel een nadeel lijkt me.
Een mensenpuppie bedoel ik dus he.
Deze eist haar aandacht wel op de kleine prinses. Daarom vind ik het ook wel spannend hoe dat zal zijn straks. Jullie hebben een mannetje toch?

Geen idee of het hier harder waait. We zitten nu toch wel beschut tussen de huizen maar toen we aan de dijk woonde klopte dat wel ja.

Ik ga mijn auto door de wasstraat halen. En je gelooft het nooit. Maar ik vind het eng... Geen idee waarom trouwens hoor. I'm gonna conquer my fears...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven