Leren werktas
zondag 13 september 2026 om 15:38
Wie heeft zoektips. Ik zoek een leren werktas waar kleine laptop, een paar boeken en broodtrommel en fles in passen. Best een grote dus. Schoudertas of rugzak twijfel ik over.
Lastige is dat ik wel al naar een tassenwihkel ben geweest maar die hadden niet echt grotere leren tassen. Ik wil graag een leren omdat m’n huidige 10 jaar is meegegaan daar waar ik daarvoor elk jaar een nieuwe stoffen moest kopen.
Naar een grote stad met grotere tassenwinkel is wat lastig dus toch maar online. Zie wel wat maar de vraag is of het goede zijn. Ben best bereid 150 euro te betalen als het dan een goede is. Maar die gok wagen is lastig.
Dus iemand tips?
Lastige is dat ik wel al naar een tassenwihkel ben geweest maar die hadden niet echt grotere leren tassen. Ik wil graag een leren omdat m’n huidige 10 jaar is meegegaan daar waar ik daarvoor elk jaar een nieuwe stoffen moest kopen.
Naar een grote stad met grotere tassenwinkel is wat lastig dus toch maar online. Zie wel wat maar de vraag is of het goede zijn. Ben best bereid 150 euro te betalen als het dan een goede is. Maar die gok wagen is lastig.
Dus iemand tips?
maandag 14 september 2026 om 15:09
Jammer, deze gaan maar tot 16 inch, ze zijn wel heel handig! En nog betaalbaar.Belle73 schreef: ↑14-09-2026 12:21Ik had er altijd mijn werk laptop in, dat was er echt één met een groot scherm. Nu laat ik mijn werk laptop meestal op het werk, maar die grote paste prima. Er is ook nog een echte laptop tas, die heb ik ook. Zoiets (https://www.fietstas.com/basil-b-safe-c ... -groe.html). Ik had dus twee tassen: zo één als ik net postte en de laptop tas, aan beide kanten van mijn fiets. Ik moest altijd veel boeken, laptop etc. meesleuren. Tegenwoordig werk ik op één locatie, dus kan ik mijn spullen gewoon op die locatie laten liggen. Ik heb mijn fiets via het werk gekocht en kreeg daar fietsbonnen bij. Die heb ik gebruikt om deze tassen te kopen.
dinsdag 15 september 2026 om 11:03
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in