NIET groepje
dinsdag 28 juli 2009 om 22:29
quote:mamzelle schreef op 28 juli 2009 @ 21:30:
*snapt het even niet over die website van Mleen*
Hihi, wat niet?
Ik wil iets opzetten waar er al honderdduizenden van zijn. Maar ja, het zal maar je hobby zijn. Recepten met mijn foto's van gerechten. Ik weet er niet iets heel spectaculairs van te maken. Behalve dat ik hoop dat het mooier gaat worden dan ik in gedachten heb. Ik heb geen ervaring met een website bouwen. Dus dat is nog wel moeilijk. Het zou een soort Kom moeten worden en een soort blog, nou ja, een menuutje waar ik de recepten mooi kan wegzetten. En hopelijk interaktie zoals de topics op de etenpijler. Ja ik weet niet of ik duidelijk ben. Ben zelf ook heel zenuwachtig of het gaat lukken met mooie foto achtergronden. Dus duim aub dat het mij gaat lukken.
*snapt het even niet over die website van Mleen*
Hihi, wat niet?
Ik wil iets opzetten waar er al honderdduizenden van zijn. Maar ja, het zal maar je hobby zijn. Recepten met mijn foto's van gerechten. Ik weet er niet iets heel spectaculairs van te maken. Behalve dat ik hoop dat het mooier gaat worden dan ik in gedachten heb. Ik heb geen ervaring met een website bouwen. Dus dat is nog wel moeilijk. Het zou een soort Kom moeten worden en een soort blog, nou ja, een menuutje waar ik de recepten mooi kan wegzetten. En hopelijk interaktie zoals de topics op de etenpijler. Ja ik weet niet of ik duidelijk ben. Ben zelf ook heel zenuwachtig of het gaat lukken met mooie foto achtergronden. Dus duim aub dat het mij gaat lukken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 28 juli 2009 om 22:51
woensdag 29 juli 2009 om 06:24
Moge ladies. Oja, mijn brood is wel gevuld met tomaat en italiaanse kaas, en parmezaanse kaas bovenop. Beetje naturel gehouden zodat de kans groter is dat iedereen het lust.
Slecht geslapen en daarom nu hoofdpijn. Ben nu even aan het wakker worden.
Slecht geslapen en daarom nu hoofdpijn. Ben nu even aan het wakker worden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 29 juli 2009 om 12:02
Goeiemorgenmiddag
Brood ziet er lekker uit Myleen!
Even een kopietje van ander topic:
quote:Ik was gisteren uit eten met een vriendin van mij én van J.
Het duurde even maar uiteindelijk vond ze dat ze het wel tegen me moest zeggen... En ik ben blij dat ik het nu weet!
Het meest onwaarschijnlijke is gebeurd: J is terug bij zijn ex en ze zijn nu samen op vakantie!
Ik ben kwaad nu, heel kwaad!
Hij heeft keihard tegen me gelogen omdat hij me heeft doen geloven dat hij alleen op vakantie is. Om na te denken over het leven... Toen ik hem donderdag aan de telefoon sprak was hij al weer terug bij haar & wist hij ook dat ze samen op vakantie zouden gaan.
Ik denk dat hij straks heel wat uit heeft te leggen als hij terug is...
Nu is iig een sms richting Frankrijk gestuurd:
"Godverdomme J! Ik dacht dat je eerlijk tegen me zou zijn. Dus op vakantie gaan met *naam ex* noem jij nadenken over je leven? Niet te geloven zeg... Ik had meer karakter van je verwacht!"
Brood ziet er lekker uit Myleen!
Even een kopietje van ander topic:
quote:Ik was gisteren uit eten met een vriendin van mij én van J.
Het duurde even maar uiteindelijk vond ze dat ze het wel tegen me moest zeggen... En ik ben blij dat ik het nu weet!
Het meest onwaarschijnlijke is gebeurd: J is terug bij zijn ex en ze zijn nu samen op vakantie!
Ik ben kwaad nu, heel kwaad!
Hij heeft keihard tegen me gelogen omdat hij me heeft doen geloven dat hij alleen op vakantie is. Om na te denken over het leven... Toen ik hem donderdag aan de telefoon sprak was hij al weer terug bij haar & wist hij ook dat ze samen op vakantie zouden gaan.
Ik denk dat hij straks heel wat uit heeft te leggen als hij terug is...
Nu is iig een sms richting Frankrijk gestuurd:
"Godverdomme J! Ik dacht dat je eerlijk tegen me zou zijn. Dus op vakantie gaan met *naam ex* noem jij nadenken over je leven? Niet te geloven zeg... Ik had meer karakter van je verwacht!"