Waarom wasstrips?

24-09-2026 02:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heyhoi,

Ik krijg best vaak reclames te zien over wasstrips van Mother's Earth of Cosmeau en ik vroeg mij af wat nou echt de reden is om hier naar over te stappen. Mijn 'normale' wasmiddel werkt naar mijn mening wel prima, dus wat is voor jullie de reden om over te stappen op wasstrips en wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een tijdje wasstrips gebruikt. Mother earth was ik niet tevreden over, waste niet schoon genoeg. Ook cosmeau gebruikt, en daar merkte ik later van dat het een soort laagje over je kleding legt, t voelde viezig en dan had t moeite om nat te worden. Ik heb absoluut niet teveel gebruikt. Toen kwam ik achter de enorme misleiding van deze produmet oog op het milieu en voelde me flink genept. Wat ik nog had liggen heb ik geretourneerd. Nu ben ik nog steeds aan het zoeken. Ik was het liefst met iets milieuvriendelijks, maar dan zit er geen geur aan, dat mis ik dan. Nog geen alternatief voor gevonden. Maar wasstrips zoals ze nu geproduceerd worden? Nee dank je.
Strelizia schreef: ↑
25-09-2026 11:08
Dat dus, die aflevering heb ik ook gezien. Op aanraden van de verkoper van mijn nieuwe wasmachine gebruik ik weer gewoon waspoeder. Ik weeg dat netjes af en doe het in een washandje tussen de was. Ik heb het een keer afgewogen in een doorzichtig plastic bakje (waar eerst garneeramandelen in zaten) een streep op het bakje gezet en zo heb ik altijd de juiste hoeveelheid waspoeder. Een waspoeder voor kleur en een voor de witte was. Is nog een stuk goedkoper ook.
Heerlijk deze details :lol: I love it
Strelizia schreef: ↑
25-09-2026 11:08
Dat dus, die aflevering heb ik ook gezien. Op aanraden van de verkoper van mijn nieuwe wasmachine gebruik ik weer gewoon waspoeder. Ik weeg dat netjes af en doe het in een washandje tussen de was. Ik heb het een keer afgewogen in een doorzichtig plastic bakje (waar eerst garneeramandelen in zaten) een streep op het bakje gezet en zo heb ik altijd de juiste hoeveelheid waspoeder. Een waspoeder voor kleur en een voor de witte was. Is nog een stuk goedkoper ook.
In een washandje, wat stom daar was ik echt nooit opgekomen maar ligt zo voor de hand bedenk ik me nu. Zo ga ik het vanaf nu ook doen.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Washandje, check :lightbulb:
Ik meet af en doe het gewoon in het bakje. Ik heb het ecopoeder van AH, is ook geurloos en dat vind ik erg prettig.
Ook ik gebruik altijd waspoeder,veel beter voor de wasmachine,2 desertlepeltjes erbij en de was is schoon.Ik was op lage temperatuur en 2x pj op hoge temp met baking soda.
Het is een behoud van de machine.
Doekjes,strips of parels gebruik ik niet,allemaal verkoop methodes.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven