Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
fijnfijnfijn...

Ga straks in nAK kijken, tot laterlaterlater
Oeh, Bent kan wiebelewiebele, zou ze mee mogen doen Lil?
Grinnik.

En anders wil de buuv van Bentetje wel
Dat ben jij altijd op Slemp.

Doe je mee?
Ha, da's waar

Ik doe altijd mee, dat weet je toch?

Slapen bij jullie de kindjes al? Meis kwam net beneden melden dat ze niet kan slapen. Ze lagen er ook laat in, omdat ik zo nodig zo lang moest bellen met een vriendin
Lil heeft nog wel bier, als iemand wil
Ja. Ik wil.

Ik hou tegenwoordig meer van bier dan van andere alcoholische genotjes.

Wat kan ik voor jullie inschenken?

En wat voor tapas heb je?
Alles met veel knoflook. Lekkuhr!
Hoestie als hij beroerd is?

Als een echte man.

Kan dus alvast oefenen met vier kinderen

Al lijkt een baby me een stuk makkelijker
En ik ben nu ook wel toe aan een borrel

even slaapmutsje voordat ik naar bed ga
Achgossie Ely. Sterkte!

Hier meid, een slaapmuts voor jou!
Weltrusten Ely. Dat heb je wel verdiend zo te horen.

Wat is het hier gezellig!

Ik heb gisteren zo gelachen om Bikkel. Die heeft zichzelf kroegwaardig getoond. Ik heb hem gisteren uitgelegd dat hij volgende week woensdag jarig is, maar dat we zijn feestje een paar dagen later vieren als iedereen vrij is. Beloofd dat we op zijn verjaardag zelf met zijn viertjes wat leuks gaan doen. En terwijl ik in gedachten al de opties afging (dierentuin, speeltuin, zwembad) verzucht meneer met een grote glimlach "Dan gaan we naar de HEMA". Da's nogeens een kind naar mijn hart

Tompoes eten! Goed idee!
Ach, het is in ieder geval een goedkoop uitje (mits we niet de hele HEMA leegkomen, maar dat moet lukken)
Ik vind het speelgoed daar anders aardig prijzig.
Ja, ik ook. Maar de kinderkleding wel leuk.

En de dag- en nachtcreme goedkoop en goed!
Mm.

Wat ging ik hier ook alweer schrijven?
Geen idee, het ging vast niet over het weer?
C/p van blog:

Ik poets de wielen en buizen. Hij heeft twee jaar lang in de schuur gestaan, het grijze wordt langzaam weer zwart. Terwijl ik poets denk ik terug aan de tijd waarin we er veel gebruik van maakten. We liepen er mee over het strand, door de stad, stapten er vele treinen mee in en maakten wandelingen over de Veluwe. Als ik klaar ben met poetsen pompt Lief de drie banden op en klikt de wiegbak erop. Wat is zo'n bakje klein. Wat waren mijn kindjes klein!

De kinderwagen ziet er nog prima uit. En rijdt nog steeds lekker soepel. Als ik Lief met de kinderwagen door de tuin zie lopen voel ik even een steek ik mijn buik. Wat ziet dat er vertrouwd uit. Wat is het lang geleden dat hij zo naast mij liep. Hij zet de kinderwagen in de zon. Ik loop naar hem toe. Samen kijken we even naar de lege wagen.

Ik weet dat hij geen seconde twijfelt. Maar ik doe dat wel even. "Weet je het zeker?" vraag ik, ondanks dat ik weet dat hij het zeker weet. Hij glimlacht.

"We kunnen best nog voor een kleintje gaan!" opper ik, ook al meen ik het niet helemaal. Ik wil geen doorbroken nachten meer, geniet van de vrijheid die ik heb nu beide kinderen naar school gaan en van het gemak dat de kinderen zelf kunnen lopen en fietsen. Ik houd er van dat ik gesprekken met ze kan voeren en dat ze zelf kunnen uitleggen wat er is als ze verdrietig zijn.

Maar als ik naar de kinderwagen kijk dan kijk ik niet rationeel. Dan komt er een oergevoel naar boven. Dan weet ik dat mijn hart groter is dan mijn hoofd.

De kinderwagen staat op Marktplaats ondertussen. Waar elk artikel dat te koop wordt aangeboden zijn eigen verhaal heeft.
Trusten dames, ik duik bed in. Netjes voor twaalven. Goed he?

Lil, heb je jezelf al een strikje omgedaan?
'navond!

Welkom thuis Kjong! Schuren lijkt me nix, ik doe alles liever naakt.

Hier drukke dagen achter de rug met wild (wild!) weekend, maandag de 5e verjaardag van onze Lot (zucht) die natuurlijk helemaal in het roze glitter gestoken is en erg blij, maar sindsdien al 2 dagen jankerig, gisteren weer tot diep in de nacht gekroegd en verder vier ik vakantie met mijn blaagjes terwijl Pompel gewoon werkt. En verder, verder, tja, verder eigenlijk nix. Valt dus allemaal wel mee. Ben inmiddels een beetje van mijn griep(je) bekomen, ben behoorlijk ziek geweest, maar had echt geen tijd (wilde ik ook niet) om er aan toe te geven et voila, ook als je lekker doorfeest gaat het vanzelf over. Verder gaan onze vrienden waar we zijn geweest (die van de tweeling waarvan het meiske is overleden) trouwen in september echt supersupersuper leuk! Pompel is getuige en ik heb er nu al zin in. Nog meer verder is gisteren de vader van een goede vriendin overleden, heel heftig en rot. (En heel ego drukt mij ook wel met de neus op de feiten, haar vader en mijn moeder werden ooit tegelijkertijd ziek, heel andere ziekte, maar lange tijd gingen ze gelijk op qua achteruitgang en dan nu ineens dit.. met mijn moeder gaat het overigens best goed! dus het is niet dat ik ineens heel bang ben ofzo. vind het vooral heel rot voor haar) Vanavond waren hier weer zomerfeesten en ik ging niet eens!!! Pompel wel, en ik mag lekker volgende week. (nu al zin in)

Ely, ook hier een dikke vette sterkte met je zieke vent. Mannen mogen niet ziek zijn, bah!! Ik vond mijn 4e zwangerschap echt retezwaar en heb soms dan ook best met je te doen, maar hey als het blaagje er eenmaal is, is het echt zoooo ontzettend leuk! Echt!
jakkes pim, wat een narigheid! Maar ja, er staan ook wel weer mooie berichten tegenover.

Toet, mooi en herkenbaar zeg, jouw stukje. Afsluiten heet dat geloof ik. Gistereavond wilde ik wijn drinken met kjong en toet, maar ik werd er uit geknikkerd!! Stijlloos. Kjong , ben ik nAK geweest en vind het heftig en rot. Hoop zon da het allemaal lukt en snel graag!

Mado, wat een lekker joch heb je toch gebaard. Dat wordt tompoes met limo, wat ik je brom (denk namelijk dat hij van dagcreme niet hele gelukkig wordt!). Moet wel bekennen dat ik sinds ik gehoord heb dat bikkel in de dikke van Dale staat (wat ik overigens niet checken kan, want heb geen licentie) ik een wat vreemde gedachte krijg bij de nick van je oudste .

Pfff, mijn koters zijn gisteren te laat naar bed gegaan en dochterlief is de nachten daarvoor ook te laat gaan slapen, maar helaas wel om 7.15 uurwakker geworden. Ze zijn allebei niet te genieten! Gelukkig gaan ze vandaag naar oma om te logeren *shame*.

Ik ga vanavond lekker shoppen (vakantieboodschappen doen en boekenbonnen stuk slaan enzo) en bij mijn vent in de winkel eten als hij een uurtje dicht is vanwege koopavond. Gezellig! Vanaf nu heb ik officieel vakantie, fijn!
Gefeliciteerd met vakantie Bentetje

Ik moet nog 1 dagje, maar is ook verjaardag GG dus niet echt hele werkdag, beete tussen bedrijven door laatste dingen.

Afsluiten, ja... Babies mis ik niet, geloof ik, had ook geen moeite met opruimen van spullen. Maar dat ik over een jaar of wat geen enkele peuter meer heb, met dat open-eigenwijze, mooicreatiefnieuw taalgebruik, blijdartelbol: dát vind ik wel een heel gek idee. Ik kan echt verlangend terugdenken aan dat Zoon ook zo lekker spekkig open peuterig was. Het staat allemaal nog helemaal open t/m 3, en dan flop naar school en hang outen met vriendjes en zo, is ook heel leuk, maar wel heel anders.

GG was erg verbaasd over al dat bier in de tuin, Toet - en ik zag hem heel even aarzelen toen ik zei dat ik het maar toe zou geven: om 12 uur zou de tuin volstromen met verrassingsbezoek. (Dat zou hij echt ont-zet-tend erg vinden ).

Meiden: komen jullie na vakantie biertjes drinken in zomerzontuin? Met dank aan Toetlief
[quote]lilian02 schreef op 30 juli 2009 @ 10:03:

GG was erg verbaasd over al dat bier in de tuin, Toet - en ik zag hem heel even aarzelen toen ik zei dat ik het maar toe zou geven: om 12 uur zou de tuin volstromen met verrassingsbezoek. (Dat zou hij echt ont-zet-tend erg vinden ).

Gnagnagnagna!

Gefeliciteerd met GG en veel plezier vandaag bij het gezinsuitje!

Pimpel, jij wilde meid. Pas je ook wel goed op jezelf?

Heftig voor die vriendin.

Bentetje, lekker genieten van jouw dagje!

Moet je vandaag ook nog Florence Nightingalen Ely, of is manlief weer wat beter?

Zo. Tijd voor laat ontbijtje. Glaasje verse jus anyone?
* Doet de lampen boven de bar aan en zet de muziek hard.*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven