Wat zoeken mannen in een vrouw..?

17-01-2009 16:52 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit vraag ik mij regelmatig af. Ik zou het wel eens van objectieve mannen willen horen, die mij niet kennen. Vandaar mijn vraag.

En nou niet aankomen met; grote tieten en een strak kontje, en dat ze goed moet kunnen koken, dit is een serieus topic.

Ik als man vind het belangrijk, dat...

Totaal aantal stemmen: 44

ze lief is (57%)
ze slim is (11%)
ze rijk is (2%)
ze mijn vuile sokken wast (7%)
ze mijn eenzaamheid oplost (2%)
ze nooit hoofdpijn heeft (11%)
ze lekker ruikt (9%)
quote:Very Cherry schreef op 18 januari 2009 @ 03:53:

Ik hoorde gisteren een hele goeie grap;

" Waarom bestaan er vaginale schimmels?

Zodat vrouwen ook eens kunnen voelen hoe het is om te moeten leven emt een irritante kut".

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Betrouwbaarheid, trouw, begrip, overeenstemming over zaken als geld en opvoeding, humor, intelligentie, zelfstandigheid, sex.

Uiterlijk boeit binnen grenzen van het redelijke niet zo. Zeker borsten en kont worden zwaar over gewaardeerd wmb. Gezicht, "uitstraling" zijn zoveel belangrijker.

En wat zoek ik, objectieve man zijnde, ook in een vrouw: de afwezigheid van dom gedrag over hoe mannen niet kunnen communiceren, niet hun gevoel kunnen uiten, alleen op sex uit zijn, etc. Dat soort vrouwelijk superioriteitsdenken is echt heel afstotend.
Saarman knapt af op domme vrouwen, we liggen dan ook in scheiding.

en nu serieus proberen.

Niet dom, wel humoristisch, verzorgd uiterlijk, zorgzaam en ondernemend en gezellig.

die grote tieten zijn mooi meegenomen.
quote:wuiles schreef op 17 januari 2009 @ 17:31:

[...]

Je kunt je beter gaan bezatten. Dat is overigens ook een kwaliteit die door Wuilesman gewaardeerd wordt.Je wullesman lijkt mij heel leuk!
I am Spaaartaaacus.
quote:rider schreef op 19 januari 2009 @ 09:55:Zeker borsten en kont worden zwaar over gewaardeerd wmb. Gezicht, "uitstraling" zijn zoveel belangrijker..Eensch.
Als niet-zo-aantrekkelijke vrouw zou ik zeggen dat ze in eerste instantie toch wel aangetrokken worden door een lekkere kont, platte buik en geproportioneerde borsten (grootte doet er volgens mij niet zozeer toe, tenzij het is om naar te kijken, dan weer wel).

Ik denk dat daarna gekeken wordt naar uiterlijke verzorging en uitstraling, een grijs musje verliest het van een vrouw met een twinkeling in haar ogen en een bevlogen karakter, om het maar even zo te stellen.

Daarna is het volgens mij belangrijk dat je iets te vertellen hebt (passie in je bezigheden), hem uitdaagt op het gebied van intelligentie maar evengoed met hem meedenkt. Iemand die niet 100% gericht is op eigen behoeften maar ook wil luisteren naar zijn behoeften en hier ook rekening mee wil houden.

Iemand die niet moeilijk doet over iedere uitspraak en hem letterlijk neemt, geen zeur die dóór kan gaan met haar punt maken. Oftewel; iemand waarmee de basis gelijkheid is.

Maargoed, wat weet ik ervan.....
Aardig wat zo te zien ;)
Veel mannen en ook vrouwen zijn overdreven uiterlijk gericht. Ik erger me dood aan mannen die: vreselijke taal uitslaan, een flinke buik hebben, boeren en scheten laten in het bijzijn van anderen, zich voleten, veel drinken etc. etc en die dan durven zeggen: ZIJ moet mooie tieten, goed figuur, vlotte babbel, prachtige tanden etc etc hebben........Het erge is nog dat ze zelf denken zeer aantrekkelijk te zijn.

Dat zie ik zo vaak en dat is vreeeeeeselijk! Wie roept ze tot de orde en maakt ze wakker?? Mij is het nog niet gelukt want er pakt niks op.
voer eendjes geen oorlog!
ik ben op zoek naar een lieve vrouw,die mijn eenzaamheid kan doen vergeten,dus een vaste relatie zal mooi zijn.
Volgens mij zoeken/willen mannen het zelfde in een vrouw zien als wij vrouw in de man zoeken/willen..
Een man die zelf niet intelligent is houdt niet altijd zo van een goede gesprekspartner want hij kan zelf ook geen gesprekken voeren.....Hij zal dat dus ook vermijden.

Dan kun je gesprekken voeren wat je wilt als vrouw maar dan is het alleen maar: ow! oke! ja! Leuk......Verder kan het gesprek dan niet want dat zijn zijn antwoorden. Je krijgt er gewoon geen gesprek mee aan de gang en aan de gang houden al helemaal niet.
voer eendjes geen oorlog!
Een vrouw-voor-een-nachtje moet een lekker lijf hebben en een gezonde sexdrive. En ze moet nog sympathiek zijn ook anders gaat Donkey niet uit de kleren.

Een vrouw die wil blijven moet meer zijn. Een maatje, iemand met wie je vaak kan lachen en soms kan huilen en die houdt van impulsieve akties en avontuur. Lief maar niet té, aanhankelijk maar niet afhankelijk, en zelfbewust. Een vrouw die kan praten maar ook luisteren. En aub geen zeur.

O ja, bij gelijke geschiktheid hebben vrouwen met perfekte borsten de voorkeur. En een taille levert bonuspunten op.

Verder: eensch met Rider (alweer)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:petit1968 schreef op 26 januari 2009 @ 11:59:

Veel mannen en ook vrouwen zijn overdreven uiterlijk gericht. Ik erger me dood aan mannen die: vreselijke taal uitslaan, een flinke buik hebben, boeren en scheten laten in het bijzijn van anderen, zich voleten, veel drinken etc. etc en die dan durven zeggen: ZIJ moet mooie tieten, goed figuur, vlotte babbel, prachtige tanden etc etc hebben........Het erge is nog dat ze zelf denken zeer aantrekkelijk te zijn.

Dat zie ik zo vaak en dat is vreeeeeeselijk! Wie roept ze tot de orde en maakt ze wakker?? Mij is het nog niet gelukt want er pakt niks op.Ik begrijp niet eens waarom je je druk maakt om zulke mannen. Nutteloos om je er aan te ergeren: daar gaan ze zich heus niet anders door gedragen. Focus je liever op andere mannen.
quote:quattro35 schreef op 18 januari 2009 @ 00:21:

[quote]Digitalis schreef op 17 januari 2009 @ 23:53:

Hou je van katjes Quattro? Ahhhh liev!

Maarre, is seks dan echt het belangrijkste, of toch het karakter? Gezapig he, maar voor mij draait het dan toch om het karakter. Seks kun je als vrouw overal halen, maar leuke kerels zijn al wat schaarser.[/quote]

Yup, zwak punt van mij, babies en kinderen doen me niks, maar sommige dieren........Great! Zal ik het fimpje van het damhert en de kat naar jou toesturen? Hoewel, je bent vast niet zo erg als ik
Mmmm leuke vraag

Vrouw moet (nee zou leuk zijn als ze) zijn/is:

sportief

intelligent

pit hebben

goed gebekt

sociaal ruimdenkend

uiterlijke kenmerken zijn veel minder van belang maar indien toch wenselijk ben ik een groot voorstander van kort haar liever donker haar dan blond en geen bezwaar tegen buitenlandse dames
quote:Donkeyshot schreef op 28 juli 2009 @ 20:20:

Een vrouw-voor-een-nachtje moet een lekker lijf hebben en een gezonde sexdrive. En ze moet nog sympathiek zijn ook anders gaat Donkey niet uit de kleren.

Een vrouw die wil blijven moet meer zijn. Een maatje, iemand met wie je vaak kan lachen en soms kan huilen en die houdt van impulsieve akties en avontuur. Lief maar niet té, aanhankelijk maar niet afhankelijk, en zelfbewust. Een vrouw die kan praten maar ook luisteren. En aub geen zeur.

O ja, bij gelijke geschiktheid hebben vrouwen met perfekte borsten de voorkeur. En een taille levert bonuspunten op.

Verder: eensch met Rider (alweer)@Donkey ... als die lady for one night nu ook nog eens de eigenschappen en capaciteiten bezit van een stayer ... krijg je het dan niet heeel moeilijk?
Mocht dat gebeuren dan open ik er een topic over

(tot nu toe is het eerder andersom, ook wel eens lastig)
.
anoniem_45750 wijzigde dit bericht op 30-07-2009 00:08
Reden: 1 x is wel genoeg
% gewijzigd
quote:badmeester schreef op 29 juli 2009 @ 15:28:

Mmmm leuke vraag

Vrouw moet (nee zou leuk zijn als ze) zijn/is:

sportief

intelligent

pit hebben

goed gebekt

sociaal ruimdenkend

uiterlijke kenmerken zijn veel minder van belang maar indien toch wenselijk ben ik een groot voorstander van kort haar liever donker haar dan blond en geen bezwaar tegen buitenlandse damesIk voldoe aan alle punten behalve dat mijn donkere krullende haar nu lang begint te worden en ik doof ben.
I am Spaaartaaacus.
quote:Sam1973 schreef op 30 juli 2009 @ 00:09:

[...]

Ik voldoe aan alle punten behalve dat mijn donkere krullende haar nu lang begint te worden en ik doof ben. Doof zijn maakt niet uit; luisteren doen de meeste vrouwen toch niet
quote:Donkeyshot schreef op 30 juli 2009 @ 08:00:

[...]

Doof zijn maakt niet uit; luisteren doen de meeste vrouwen toch niet Ze zijn vast oost-indisch doof.
I am Spaaartaaacus.
quote:Sam1973 schreef op 30 juli 2009 @ 10:21:

[...]

Ze zijn vast oost-indisch doof.

Neuh, vrouwen horen wel wat een man zegt maar vervolgens gaan ze er mee op de loop en maken er in hun gedachten heel iets anders van. Ze zouden mannen wat vaker letterlijk moeten nemen.

De woorden van die mannen, bedoel ik
Neuh, vrouwen horen wel wat een man zegt maar vervolgens gaan ze er mee op de loop en maken er in hun gedachten heel iets anders van. Ze zouden mannen wat vaker letterlijk moeten nemen.

De woorden van die mannen, bedoel ik

Donkeyshot...mannen willen dus gewoon serieus genOmen worden...?
Oh nee...las over je laatste zin heen..

(Of toch stiekem sprake van een Freudiaanse verspreking? )
Wat mannen in een vrouw zoekken?

ik denk een vrouw die

kwetsbaar durft te zijn

maar ook die :

lol

plezier en

sexynes

uitstraalt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven