Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
toch gelukt, het staat er
Goedemorgen,

Sita kwam gisteravond aanlopen, ik riep van opluchting:"Trut! Waar was je nou?" Vervolgens is ze dus plat geknuffeld door Lianne en mij en later door man :-)

Bridges, leuke foto's van jullie vakantie.

Mal, wat een scheetje!

Suus, bah, kattenzeik.....

Gezellig dat Hel er was.

Ga kleding inpakken voor de vakantie.
Bam,
Wat super dat ze weer terug is Kokos!
Nou, wij zijn net terug van de KNO en Jonathan krijgt over 2.5 week weer nieuwe buisjes. Eerst moet hij een kuurtje druppels doen want zijn oor was ontzettend ontstoken, en de andere kant zat al weer een hoop vocht achter. Dus het is wel weer nodig, zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jee, dat is wel al snel dat het kan!
ohh wat snel al.
Ik ben er wel blij mee, want hij heeft er weer veel last van.
ja, dat kan ik me voorstellen. Als het daarmee opgelost is.
Echo
quote:Star schreef op 30 juli 2009 @ 20:32:

Echo

Echo-o-o-o-o

wij hadden vanmiddag Cas en Mart op bezoek. Dat was wel gezellig! Nu is Jonathan helemaal hieperdepieper en wil niet gaan slapen.
Hai
Er komt storm denk ik Mal.
Regen, storm. Geen zomer iig....

Echt 3x niks deze zomer. Nog fijn dat we in Italië heerlijk weer hadden.

Zo, zeikmodus uit...

Zo, lekker dagje gehad. Kast, tafel, krukjes voor Jeetje gescoord en direct in elkaar gezet. Dat kind d'r kamer is klaar. Nu kan er een berg speelgoed mooi naar boven.

Ikea chaos trouwens: helemaal vol met zwangeren. Op de Prenatal na heb ik er echt nog nooit zoveel tegelijk gezien...

Maar goed, kind in ballenbak gedumpt (beetje weerstand tegen griep kweken kan geen kwaad dacht ik zo )hoefde ik alleen in afhaalmagazijn te zijn dus dat was goed te doen. Daarna broodje met ijsje toe gedaan. Lekker die ijsjes zeg!

Kokos, fijn dat Sita weer terug is! Ik moest hard lachen om je opmerking tegen haar.

Mal, hoelang hebben die dingen er nou in gezeten dan? Voor mijn gevoel maar heel kort? Fijn dat hij zo snel weer wordt geholpen.
Echt, ik word een beetje hysterisch van die griep inmiddels.
quote:Suze2 schreef op 30 juli 2009 @ 20:52:

Mal, hoelang hebben die dingen er nou in gezeten dan? Voor mijn gevoel maar heel kort? Fijn dat hij zo snel weer wordt geholpen.

Vorig jaar april of mei, zoiets. Dus ze hebben nog best lang gezeten.

Doe eens foto van Jeetje haar kamer als het af is!
Ik word een beetje hysterisch van die wijven op het "zwanger en mex griep topic"...

Wat een gezeik over niets nog....
Haii!!

Lekker aan het shop geweest dus Suze
quote:Suze2 schreef op 30 juli 2009 @ 21:00:

Ik word een beetje hysterisch van die wijven op het "zwanger en mex griep topic"...

Wat een gezeik over niets nog....Ja en de rest van de topics die geopend zijn/worden. Op Actueel ook, iemand overleden in België, dus 'komt nu wel eng dichtbij'. Heb haar de schuilkeldert geadviseerd
Oh dat vind ik wel kort, of is dat gebruikelijk? Ik heb echt geen idee...
Komt hier ook weer een heule zwarte wolk aan, ik word van dat weer ook wel hysterisch.

Vanmiddag mijn moeder aan de telefoon, we krijgen er een kat bij over 2 weken. Mijn moeder; aaah neee, waarom doe je dat nou bladibla (alsof het gaat om een veroordeelde crimineel) bel ik daarna mijn zus heeft ze daar helemaal enthousiast gedaan en de foto die ik had gemaild laten zien. Ik nie snap meer nie.
Dat klinkt als mijn moeder als we weer een nieuw beest hebben. Behalve dan dat tweede gedeelte
Tja, er gaan (dat las ik vandaag nog ergens) ieder jaar 1000 mensen dood aan griep in NL. Dan zal er in België ook wel eens iemand overlijden ja. Bericht was weer summier: wie was die vrouw? Ok, 30 jaar maar gezond voor griep of risico-patient (chronisch ziek bv) en zo heb ik nog wel een paar vragen....
Ja, ik denk ook, waar maak je je druk om. Het is nou niet dat zij hier komt om de bakken te verschonen ofzo.

Ik vind het juist zo leuk voor Jonathan dat hij op kan groeien met een beestje.

We hebben nu ook de Nijn van de buren voor 10 dagen. Lekker op de BBQ zaterdag (neee geintje). De katten vinden Nijn erg interessant.
Ik heb nog wel wat beleefd vandaag in elk geval goed voor mijn uithoudingsvermogen.

Ik en Juul waren aan het vliegeren.

We zaten lekker op de Hei en Juul had de vlieger vast, dus ik was met mijn gedachten bij die Vlieger. Ik was aan het bedenken wat ik zou doen als die vlieger uit Juul zijn handen schoot. Rennen of blijven zitten, ik had voor mezelf besloten om gewoon te blijven zitten; Prompt hoor ik Juul roepen mamaaaaaa mijn vlieger, en wat doet Mama?, ja Juist zonder bij na te denken sprint ik die vlieger achter na. En Juul roepen Mamaaaaa mijn vliegerr. Nou goed Conditie van niks natuurlijk en vlieger in de boom. Half uur geprobeerd eruit te krijgen en toen bedacht ik me dat het makkelijker zo zijn om een nieuwe te kopen. We hebben even samen uitgebreid gezwaaid naar de vlieger, en toen kon Juul met mijn belofte meteen een nieuwe te halen er ook wel afstand van doen. Eind goed al goed dus....

IK denk nooit meer...........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven