Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Ach wat zielig Snaai. Maar ja hij moet toch wennen he. Je kunt hem natuurlijk ook even oppakken en wegbrengen maar zo vindt hij zijn weg ook wel terug.

En hoe was het in de wasstraat gegaan? Auto mooi schoon?

Nee sorry ik wil mijn hondje niet kwijt.
Al is het in zeeland wel iets anders hoor, als ik daar ben dan gaat de tijd altijd langzamer. tenminste de eerste dagen en daarna vliegt de tijd!
quote:syennaj schreef op 30 juli 2009 @ 15:48:

[...]

dat had ik ook, ik was elke dag zo klaar, maar ja, wat er niet in zit... Gelukkig zijn we niet de enigen.
quote:syennaj schreef op 30 juli 2009 @ 15:48:

[...]

jeeeee, je hebt het overleefd?Maar nét aan hoor
quote:syennaj schreef op 30 juli 2009 @ 15:49:

Al is het in zeeland wel iets anders hoor, als ik daar ben dan gaat de tijd altijd langzamer. tenminste de eerste dagen en daarna vliegt de tijd!Hmmm zou het toch een andere tijdszone zijn dan?
En toen jullie hoogzwanger waren hadden jullie toen wel poetsdrang?
Hij weet precies waar hij naar toe moet hoor, maar hij kent deze plek natuurlijk heel goed, komt we goed, hou gewoon de deur dicht.

Jeetje zeg, ik heb honger! niet normaal, heb besloten om vanaf vandaag geen suker meer te eten, heb echt veel buikpijn en iet meer te snoepn, dit met resultaat dat ik dus nu megahonger heb, maar dat kan eigenlijk niet, want ik heb om 2 uur geluched.

Ik groei dicht!
quote:Aruba schreef op 30 juli 2009 @ 15:50:

[...]

Maar nét aan hoor
Forum werkt hier erg traag trouwens.
Ja poetsdrang.. dat klinkt alsof je wil poetsen. Dat wil ik nooit. Maar ik wilde wel het huis netjes hebben. Dat poetsen was een noodzakelijk kwaad.
quote:Aruba schreef op 30 juli 2009 @ 15:51:

En toen jullie hoogzwanger waren hadden jullie toen wel poetsdrang?ja, maar dat is verdwenen samen met de placenta. helaas
quote:Aruba schreef op 30 juli 2009 @ 15:52:

Forum werkt hier erg traag trouwens.hier ook!
quote:Aruba schreef op 30 juli 2009 @ 15:52:

Forum werkt hier erg traag trouwens.Dat komt natuurlijk door die andere tijdszone.
quote:syennaj schreef op 30 juli 2009 @ 15:53:

[...]

hier ook!Zie je. Jij woont ook dichter bij Zeeland dan ik. Dat is het denk ik.
Snaai jij at een tijdje terug toch helemaal geen suiker?
Dat wat je over Zeeland zegt komt omdat de mensen hier gewoon erg relaxed zijn
quote:Rits schreef op 30 juli 2009 @ 15:52:

Ja poetsdrang.. dat klinkt alsof je wil poetsen. Dat wil ik nooit. Maar ik wilde wel het huis netjes hebben. Dat poetsen was een noodzakelijk kwaad.

ja, vreselijk, niks nesteldrang, het was meer omdat er allemaal vreemden in mijn huis zou komen en die mochten niet denken dat ik een viezerik was, dat was het hele eieren eten!

Want de baby ziet het toch niet
hahahahaha. Van sommigen dorpen zou je dat inderdaad wel echt zeggen van die andere tijdszone.
quote:Aruba schreef op 30 juli 2009 @ 15:54:

Dat wat je over Zeeland zegt komt omdat de mensen hier gewoon erg relaxed zijn

Tis vast net of je op een tropisch eiland zit.

Manana manana (kan geen kringeltje op de n vinden).

Ik ben nu een boek aan het lezen, dat speelt in Zeeland (1953).
quote:Rits schreef op 30 juli 2009 @ 15:53:

[...]

Zie je. Jij woont ook dichter bij Zeeland dan ik. Dat is het denk ik.
quote:Rits schreef op 30 juli 2009 @ 15:54:

Snaai jij at een tijdje terug toch helemaal geen suiker?klopt,ik kan r niet zo goed tegen, maar ja, chocolade he? te lekker! en in bijna alles zit suiker, echt niet normaal
Haha mijn kleintje doet zo grappig. Is buikspieren aan het oefenen. Hij ligt op zijn rug in de wagen maar elke keer zie je dat koppie erbovenuit komen. Wil 'ie zien wat er gebeurt.

Zo grappig!
Nou ik heb het los gelaten hoor. De eerste week verlof had ik het wel heel erg. Toen mocht er zelfs geen papier in de krantenmand liggen. Maar ja lekker belangrijk. En net zoals die paar kruimels in de magetron. Kan overal wel spastisch met een doekje achteraan lopen maar ja schiet ook niet op.
quote:syennaj schreef op 30 juli 2009 @ 15:56:

[...]

klopt,ik kan r niet zo goed tegen, maar ja, chocolade he? te lekker! en in bijna alles zit suiker, echt niet normaalJa dat is wel jammer. Ik ben ook helemaal van de chocolade sinds mijn zwangerschap. Daarvoor had ik dat niet zo erg. Al wil ik wel minderen met snoepen.
quote:Rits schreef op 30 juli 2009 @ 15:55:

[...]

Tis vast net of je op een tropisch eiland zit.

Manana manana (kan geen kringeltje op de n vinden).

Ik ben nu een boek aan het lezen, dat speelt in Zeeland (1953).is da niet van dat liedje? manana tititidi, mananana titididi, mananana tititidididididididiiidi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven