Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
He hooi allemaal,

Het was een hele fijne avond en ochtend bij Saar. Ik vond het best wel een beetje erg spannend. Maar het was echt heel leuk. Ik moest wel vragen stellen want in tegenstelling tot ondergetekende kletst Saar niet zo snel heel veel over zichzelf. Ik heb interview technieken toe moeten passen. Eerst heb ik haar helemaal suf gekletst en toen sloeg ik toe

En Saar hier is net als Saar daar, leuk is dat hoe goed je elkaar toch leert kennen. Oh die tattoo is in het echt verschrikkelijk mooi!

Ik heb zelfs zitten snotteren vanochtend en dat voelde helemaal niet rot en dat was wel echt heel erg fijn. Het is toch een beetje gek om meteen maar in huilen uit te barsten bij het ontbijt maar er was geen houden aan. Saar is een fijn mens om bij uit te huilen, ze bood op de goede momenten zakdoeken aan maar liet me verder gewoon brullen.

Ze heeft alleen een heel stom huis, das wel jammer.
He Philo wat ellendig dat je je zo alleen voelt in je huis.

Is denk ik ook een beetje nieuw voor je.

Ja Saar is een lieverd en je moet onverwacht en genadig toe slaan met je vragen....dan is ze in shock en voor ze het weet geeft ze antwoord .
Haha ja precies!

Ik bedoelde trouwens niet dat ik het stom vind om alleen thuis te zijn...ik bedoelde: Saar heeft heel een stom huis , das wel jammer

Leek me wel leuk om een keer niet zo aardig te zijn over alles. Tis zo voorspelbaar: 'en ze heeft een ontzettend leuk huis.'

Het alleen thuis zijn gaat mij wonderwel af. Ik geniet me helemaal suf van het feit dat ik niets hoef. Neem nu morgen: helemaal niets!

Heerlijk. Volgende week weer werken en daar kan ik nu al tegenaan hikken.
bleh,ik verveel mij.

Heb een beetje last van het sterretje gevoel.

Dat van die ziel en die arm.
Tsja ik kan je nog tien minuten entertainen en dan val ik om. Even denken...ehm, oja: het is wit en vierkant...?
Jammer trouwens dat jij en Wurm je gister niet meer konden aansluiten. Het was ook wel een beetje op stel en sprong
aha...dacht al wat een kromme zin .

Maarja,ik ben ook de queen of kromme zinnen dus dacht ach...

Maar zo als ie bedoelt is is het niet krom.

Alleen thuis zijn vind ik ook heerlijk op zijn tijd!!

Zijn bij mij af en toe uurtjes,maar ik droom regelmatig van een hele week alleen thuis mogen zijn,en wat ik dan wel niet kan doen (geen flikker dus...heerlijk!!!)

Jammer dat je volgende week weer moet werken.
Ja das jammer van dat werken maar ik redeneer iedere dag: ik heb nog tot en maandag geen zak te doen, daar zou ik normaal al een moord voor doen en dan geniet ik weer dubbel.
Ja vond ik ook jammer Philo..maar goed,was dan ook wel een beetje opgedrongen (stuiterballen als we zijn)

Misschien ook fijn om eerst een rustige meet te hebben.

Want met Wurm (en ik ook vrees ik) moet je ellenbogenwerk leveren om er tussen te komen .
hmmm...wit en vierkant...

Een inlegkruisje die zijn figuur kwijt is?
Oeh...een heel weekend open!!!

Kan je 10.000 plannen verzinnen en dan lekker op de nak blijven hangen
Nou ik had het wel heel leuk gevonden. Maar inderdaad nu kon ik ongestoord doorouwehoeren...het werd bijna genant.

Kan me wel voorstellen dat je de vakantie met Saar of all people aan durft trouwens.
Nee joh! Een pingpongblokje!!
Ja ik mag graag op de nak hangen...denk ik?!? En anders hangt de bank ook altijd wel fijn...
O ja..bank hangt lekkerder

Hoewel zo'n nak op zijn tijd ook heerlijk hangt hoor
Oh pfoe ik val om! Ik moet gaan slapen anders ben ik morgen veels te moe om waar dan ook op te hangen. Ik hoop dat je ook lekker slaapt straks en dat je ziel dan niet meer onder je arm zit maar fijn ligt te dromen
quote:philomein schreef op 31 juli 2009 @ 01:35:

Nee joh! Een pingpongblokje!!damn!!! zo'n gouwe ouwe had ik moeten weten.
Hahaha oke nog eentje dan:

Het is groen en het drijft in het water...?
Slaap lekker philo!!!!

( ah ja, die ziel bungelt nog wel even onder mijn arm,maar neem hem onder mijn arm ook zo mee naar bed)
een krop andrijvie!!!!!
Damn...jij bent goed...respect...welterusten voor zo!
Trusten!!!
quote:iry schreef op 31 juli 2009 @ 01:32:

Ja vond ik ook jammer Philo..maar goed,was dan ook wel een beetje opgedrongen (stuiterballen als we zijn)

Misschien ook fijn om eerst een rustige meet te hebben.

Want met Wurm (en ik ook vrees ik) moet je ellenbogenwerk leveren om er tussen te komen .En bedankt!
quote:Lynne schreef op 30 juli 2009 @ 22:55:

Ha Wurm!

Naar hè die fase voor de verhuizing. Je huis is niet meer eigen en het nieuwe huis ook niet meteen. Chaotische tijd weet ik nog van mijn laatste verhuizing. Maar wel weer leuk om een nieuw huis eigen te maken en te merken dat het dan opeens als "thuis" voelt.

Sterkte met de dozen

Oh, dankjewel Lyn, dat je me daar aan helpt herinneren. Nu weet ik idd weer dat ik in dit huis ook 'ineens' een dag had dat het als 'thuis' voelde.

Dat ik op de bank ging zitten, me innestelde, en het 'okee' was.

Ja, zin om dat in het nieuwe huis ook te krijgen!

Duurt alleen nog even, want de vriend van Iry schiet nog niet zo op met mn buffetkast volgens mij!!!

Tnx, was dat gevoel helemaal kwijt.

Goed om weer even te weten dat het straks weer okee komt!!!
Ooo jongens, ikz ie dat het niveau gisteravond wel goed hoog lag zeg!

Doe je dr voor mij ook nog eentje Philo?

Ster en ik hebben gisteravond/nacht ook zitten raden.

Echt veuls te lang zitten Isketchen (soort pictionary online ).

Retegezellig.

Vanaaf weer Ster?

Hoe is het met de rest?

Philo, hoe voel je je verder zo manloos? Is de eerste onrust van 'moeten moeten' weg?

En Lyn, nà de vakantie is echt de grootste kater allertijden. Alleen al om de bergen was die je dan weg moet werken, en het opruimen, wat toch àltijd op dezelfde neerkomt...

Kan je voor jezelf nog wat leuke uitjes/dagjes inplannen? Gewoon om het vakantiegevoel te houden?

Hanke, hoe is het?

Claire&Appel

Sponge, hoe was je dagje weg?
anoniem_62873 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 10:34
Reden: smilie-foutje
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven