* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Oh, ik wordt om 13.00 uur al gestript!

De verloskundige belde zojuist. Daarna door naar het ziekenhuis voor controle.

Ben best een beetje zenuwachtig....
Niemand meer hier?

Ik heb het eindelijk ontdekt! Ik moet mijn buik aan de onderkant vasthouden en omhoog tillen, dan heb ik geen last van mijn been en kan ik lopen. Als ik dat dus niet doe, dan gaat lopen dus niet omdat de kleine gewoon continue op die zenuw drukt.

Ik vind dit eerlijk gezegd toch wel een reden om ook eerder in te leiden hoor. Ze kunnen mij toch niet nog een week zo laten lopen? Ik loop steeds debieler en ondertussen heb ik hele vreemde houdingen om te lopen, wat weer als gevolg heeft dat ik nog meer last van mijn rug krijg omdat ik zo scheef sta en loop. Mijn benen zijn slecht doorbloed sinds ik zo weinig loop, heb allemaal witte plekjes. Dan mag het in de buik allemaal wel goed zitten en nog prima werken, maar hey... ik functioneer bijna niet meer, maar moet wel nog even bevallen terwijl mijn lijf naar de knoppen is.

Sorry voor mijn geklaag... maar ben het zat aan het worden.
Kom even snel zwaaien naar jullie. Lief dat jullie zo mee leven!!!

Ik ben lichtelijk gestressed en ben heel m'n huis maar gaan poetsen, want dan hoef ik er niet zo veel aan te denken.

Ga dus weer ff verder en dan op naar het ziekenhuis.

Luus sterkte vanmiddag!!
Kan me je zenuwen goed voorstellen Luus! En ik zou vanmiddag gewoon heel hard gaan huilen in het ziekenhuis...misschien helpt het wel

Nee even serieus...ik hoop het ook voor je meis! Ik weet eigenlijk niet of dat ze "uitzonderingen" maken...zou wel fijn zijn...

Maar nogmaals, ik kan me bijna niet voorstellen dat dat strippen niet gaat helpen, je hebt al zulke voorweeen gehad!

Duim heel hard voor je!
Good Luck Sjip!!! Verzet je zinnen maar lekker, des te eerder is het tijd! Ook voor jou duim ik heeeeeeel erg hard...op naar dat mooie knipperlichtje...
Good luck for you Sjippie!! En veel plezier, want het is zo mooi dat kleine knipperlichtje!
Sjippie Veel succes!!!!!

En Luusje, zie ik gauw dat jij over een kwartiertje gestript wordt? Jij ook succes!!!

Ik ben zo half half bijgelezen (stelletje ouwehoeren), maar kom later bijkletsen. In elk geval jeeuj! voor chiekbaby!
Sjippie, ik duim voor jullie hoor. Geniet ervan straks!

En Luus, ik vind dat ze inderdaad ook naar jouw gestel moeten kijken en niet alleen naar of Luusbaby het naar z'n zin heeft. Mij hebben ze uiteindelijk ook ingeleid omdat ik er 'slecht' aan toe was. Was wel wat anders, maar jouw gezondheid is net zo belangrijk als die van je kindje. En je lichaam krijgt het nog behoorlijk te verduren tijdens een bevalling (maar maak je je geen zorgen over 'uitgerust' zijn, je krijgt bakken energie als het eenmaal begint). Heb je eigenlijk nog contact gehad met de fysio, over goede pershoudingen?

Nog een kwartiertje en hopelijk begint er dan echt iets! Ik duim ook voor jou!
Ja ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat ze niet naar jou kijken en luisteren Luus. Die paar dagen maken dan toch ook niet heel erg meer uit toch?

Ik zit net op mijn zwangerschapskaart te kijken, eigenlijk was mijn uitgerekende datum (op basis van laatste menstruatie) 30 juli...gisteren dus. Ook raar eigenlijk Op basis van die termijnecho ben ik toen naar 9 augustus gezet...wat op zich ook wel weer raar is, want die tussentijdse bloeding die ik toen gehad heb, was 16 dagen later En een hele vroeg eisprong kan het niet geweest zijn, want ik had die ovulatietesten. Het blijft een apart verhaal...
Hallo allemaal, hier even een stiekeme meelezer! Ik schrijf zelf mee bij '2009, ons jaar' en vaak lees ik daarna nog even hoe het bij jullie gaat. Maar ik wilde nu toch toch Luaska laten weten dat ik met haar meeleef. Zo, wat een zware laatste loodjes zijn dat zeg!! Ik ben zelf in maart bevallen, op vrijdagmiddag gestript en dat leverde wel gerommel op, maar verder weinig. Op zondagochtend had ik de vlk gebeld om te zeggen dat ik niet sliep door het gerommel maar dat het niet doorzette en dat ik weinig zin had om uitgeput aan de bevalling te beginnen. Toen hebben ze mijn vliezen gebroken om het een zetje te geven en drie uur later was mijn dochter er. Zo snel kan het dan dus gaan.... dus ik zou toch vooral benadrukken dat jij uitgeput raakt hoor! Wie weet...

Heel veel succes in elk geval, voor jullie allemaal trouwens!

.... ik breek weer uit
Wat lief! Dat zal Luus vast goed doen...

En Luus, hoe is het gegaan?
Bedankt voor je smsje Laal Heel gezellig.

Luus hoe is het gegaan?

Ben ook heel benieuwd naar Sjips knipperlichtje! Spannend hoor.

Chiek, thanks. Ik ben niet de enige dus die kaartjesknipangst heeft
quote:Bengal schreef op 31 juli 2009 @ 13:36:

Bedankt voor je smsje Laal Heel gezellig.

Maar jij bent wel de enige die weet wat mijn broer gekocht heeft en wat ik nu ga doen
cryptisch Laal, cryptisch....
Ik zit potdicht! Strippen is dus niet gelukt. Ben nu in zkh. Word zo aan ctg gelegd. X
Sproet; Is dat cynisch bedoeld en weet je heel goed wat Laal bedoelt of niet? Ik voel me opeens een beetje dom.

En ben nieuwsgierig...

Luus: Oh wat balen zeg! Jemig, wat heb jij het te verduren. Hoop toch echt dat ze je gaan inleiden nu. Dit trekt toch niemand? Heb je ze verteld dat je nog nauwelijks kan lopen??

Laal: Wat grappig. Ik had als eerste uitgerekende datum 16 april en later was dat bijgesteld tot 10 april. En uiteindelijk is Minicaat dus op 16 april geboren. Dus eigenlijk op de eerste uitgerekende datum.

Ik en mijn collega hebben geen zin. Wel een muziekje opgezet, maar het is ecfht zo'n lome vrijdagmiddag... Blegh, geen zin!
Luus, wat BALEN! Ik zou zeker je verhaal over je benen en rug en je eigen welzijn in de strijd gooien om eerder ingeleid te worden hoor! Succes mop!
Niet eens een heel klein beetje ontsluiting? Hoe kan dat nou?! Wat ontzettend k.u.t. zeg! Maar ja, wat gana ze dan doen met dat ctg? Daar zullen ze dan waarschijnlijk ook geen weeën op zien. Ik hoop zó dat ze kunnen helpen! Al was het alleen maar die gel die ik kreeg zodat je wat ontsluiting krijgt en alsnog gestript kunt worden.

En nee Caatje, ik heb ook echt geen idee, maar ben ook heeel nieuwsgierig
Jemig Luus... het zit je echt, echt, echt niet mee. Ik heb zo vreselijk met je te doen En als je potdicht zit, dan strippen ze toch ook niet? Of klopt dat niet, want ik weet het niet helemaal zeker ook...

Ik begrijp echt niet dat ze je niet "gewoon" inleiden ook, who care's die paar dagen? Het is voor jou lichamelijk gewoon nauwelijks niet te doen, ik zou er gewoon echt een punt van gaan maken daar hoor, want dit gaat gewoon niet zo.
Ik heb trouwens heel ernistig kaartjes voor K3 geboekt. Ja echt, en dan ook al de intentie om naar Plopsaland te gaan, what's happening...? Maar mini is zo dol op K3, die gaat helemaal uit haar dak, dat weet ik nu al. @Elev, is het niet ook wat voor jou? Misschien kunnen we samen gaan? Ik heb nu alleen voor mini en mij geboekt, maar het is natuurlijk leuker om met een mede-volwassene (zodat ik niet alleen voor lul sta ) te gaan.
Pfffff moet helemaal huilen om jullie lieve reacties. En dat nog wel op mijn werk.

Jullie hebben ook wel gelijk. En Pienman en ik hebben het uitgepraat (nou ja een beetje)via de sms vanmorgen want we waren beiden toch nog boos toen hij wegging. Erg he?!

Luus jij verwoordt het (zoals gewoonlijk) heel goed. Ze durven gewoon niet. In het heetst van de strijd durfde Pienman het ook nog op zijn man-zijn te gooien en dat alle mannen zo zijn. Kwader kan hij me niet maken. Nou ja bijna niet.

Wat een superspannende dag voor jou. Ga snel verder lezen.

Sjip helemaal jouw echo vergeten door mijn gedoetjes. Ik hoop dat je het wachten overleeft. Oh lees nu dat het je huis ten goede komt. Geen idee hoe laat je moest maar ik duim nu echt heel hard hoor.

Jeetje wat een hitte weer volgende week. Zelfs ik heb daar niet zo’n zin in. Kan me alle hoogzwangere al helemaal voorstellen dat dat echt niet te harden is. Hopelijk valt het nog een beetje mee. En Luusie ik vind ook dat ze jou gewoon in moeten leiden. Kun je het niet aangeven bij de vk? Nou ja misschien heb je dat allang gedaan.

Sproet fijn dat je een plekje hebt bij je favoriete. Och dat lijkt me zo’n opluchting.

Och Luus ik lees nu dat het dus echt niet mee zit. Nou ik zou echt heel hard vragen, zo niet roepen, om ingeleid te worden. Dit kan toch ook niet zo. Hopelijk snel goed nieuws voor je meis!!!
Sjipperdepippie, ik ben helemaal vergeten dat het voor jullie een hele spannende middag is. Lekker genieten van dat kleine knipperlichtje, ik vond dat 1 van de mooiste momenten van de hele zwangerschap en ook zo vreselijk lang geleden als ik links van me mijn kleine knapperd lekker zie slapen
Sjiipperdepippie, héél veel succes en plezier straks bij de echo! Hoop dat het een supermooi moment wordt voor jullie, de eerste blik op jullie baby in wording!

Luus, wat een narigheid allemaal... Hoe is het mogelijk dat je nog helemaal geen ontsluiting hebt?

Wa tde anderen ook al zeggen, probeer echt je poot stijf te houden en aan te geven dat je het niet meer trekt zo! Luusbaby is al lang af en klaar om geboren te worden, het slaat toch nergens op dat hetnu ten koste van jou gaat?

Kom op he meis!!!
Pien, ik heb helemaal over jullie ruzie heengelezen volgens mij. Tsja, kerels... Het punt is dat wij bepaalde verwachtingen hebben waar ze nooit aan kunnen voldoen, maar dat nemen we dan wel kwalijk. Eigenlijk niet eerlijk, maar vreselijk herkenbaar. Ik liep bijv. altijd te zeiken omdat mijn lief totaal niks in het huishouden deed, maar altijd onder het mom van: "Je doet helemaal niks" Nu ik hem gewoon gericht naar dingen vraag, doet hij dat zonder morren en vind hij het zelfs leuk om mee te helpen met flesjes uitkoken, eten koken, boodschappen doen, etc. Blijven praten dus, vertel hem wat je voelt, wat je van hem wil. Zo vind ik het soms moeilijk dat hij soms wel eens voorbij gaat aan het toch wel moeilijk afgelopen half jaar met het overlijden van mijn vader, mijn doodzieke oma in huis, und so weiter. Maar zodra ik hem dan uitleg hoe ik me voel, dan merk ik dat hij ook veel zorgzamer is en meer meeleeft. Die kerels snappen bepaalde dingen gewoon niet, dat moet je letter voor letter gaan spellen en dan nog komt het niet aan. Kunst is om dan niet boos of verdrietig te worden, maar te accepteren dat het zo is. Maar ik vind dat ook lastig hoor, mijn verwachtingen zijn wat dat betreft torenhoog.
Ha lig aan ctg nu. Bedankt voor jullie lieve woorden. Heb bij vk al gevraagd of ik eerder ingeleid kon worden maar volgens haar little chance. In ieder geval wel 7 augustus. Ik zie hier ook geen artsen alleen andere verloskundigen en verplegend personeel. Ik gok echt dat t pas 7 augustus gaat worden. Baal daar wel een beetje van. Ben hongerig btw...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven