* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Wiehoeeeeeeoooeoeeeee Sjippie wat een goed nieuws!!!

En nu lekker aan de barbecue. Oh wat fijn zeg dit.

Luus wat fijn dat alles zo goed is met mini en al het andere daar binnen. Maar superbalen en zeker wat traantjes waard dat het allemaal nog langer gaat duren zo. Qua data sluit ik me helemaal aan bij Sproet.

En inderdaad in de complete chill stand deze week. Wie weet helpt het toch wat.
Ja, ik ga zeker chillen. Luusman doet al drie dagen boodschappen en zal dat aankomende week ook nog gaan doen. Ik vertoon me niet meer op straat omdat het er gewoon té debiel uit ziet. Ik ging net even koffie halen (is zo'n drie meter lopen naar de keuken vanaf hier), maar zo'n 8 tot 10 keer die schietende pijn in mijn been gehad. Tijdens het lopen, maar ook tijdens gewoon staan aan het aanrecht. De pijn is ook zó intens, kolere zeg.

Nu klaar met geklaag, is ook niet gezellig zo.
Sjíííííííp!!! Joooeeehoooeeee!!!!

Ah nee, Luus, is het echt waar? Dat viel even vies tegen zeker vanmiddag! Bah! Zo te lezen heb je je er inmiddels bij neergelegd dat Luusbaby blijkbaar nog even bij jou wil blijven, en dat het heel goed met hem gaat is natuurlijk wel heel fijn. En die geboortedata zijn inderdaad mooi! Blij toe dat je er toch een beetje de zonnige kant van kan inzien, en dat Luusman goed begrepen heeft dat jij even nergens meer toe in staat bent. Niet te geloven hè, als je net zwanger bent denk je toch nooit dat er een moment komt dat je amper meer zelf koffie kunt halen.

Ik ben heul moe dus heb even geen energie om gezellig te zijn voor iedereen. Allemaal liefs!
Fijn dat Luusman je nu een beetje pampert, en dat jij je ook laat pamperen.

Ik ben ook niet zo gezellig, heb nog steeds hoofdpijn
Luus Ik ben werkelijk waar helemaal verbaasd. Helemaal nog geen ontsluiting? Lichaam nog niet klaar om te bevallen? Serieus, dit had ik echt echt echt niet verwacht. Hele dikke

Wel superstoer dat je je er bij neergelegd hebt! En volhouden mops...nog hooguit een ruime week...hooguit! Dan heb je je kereltje in je armen. Hoe kut het ook is, je bent nu al zo ver gekomen, die week ga je echt nog redden, dat weet ik zeker!

Enneuh gaat toch niet mijn datum inpikken he?

Sjip voor jou een dikke hoera!!!

Oh Beng was niet echt classified info hoor, maar spullen heb ik al, want lief rijdt ook en ik zat al achterop bij pa sinds ik een jaar of 6 was
Sjip, wat goed!!!

Wat fantastisch dat die kleine van jullie heel hard zijn of haar best aan het doen is om jullie kleintje te gaan worden....helemaal super!! Geniet er maar lekker van, misschien niet nu tijdens de barbeque, maar dan vanavond als jullie samen in bed liggen. zie het al voor me, sjipman die zachtjes over je buik aait ofzo, wetend dat zijn kind daarin zit...

(drijf ik nu door? )

Hoe dan ook, ik ben ontzettend blij voor jullie!

En dan Luus, jeminee zeg.....

Vind het heel knap van je dat je je er toch enigszins bij neer hebt kunnen leggen, vrees dat er ook niet veel anders opzit, maar het blijft natuurlijk onwijs klote!

Inderdaad maar even helemaal in de chillstand komende week, en wachten op wat nu dan écht binnen een week komen gaat.
Volgens mij verlies ik kleine beetjes slijmprop Het is nog geen hele prop hoor, maar iedere keer kleine beetjes...

Ook heel de avond al harde buiken, maar goed dat had ik gisteren en eergisteren ook al, dus dat zegt nog niets.

Maar een beetje spannend vind ik het wel
Waaaaaaahhhhh Laal dat is zeker spannend. Zou het??!!!

Nou ik moet echt gaan slapen maar ga heel hard aan je denken dat weet ik nu al.

Truste meiden.
Hihi Pien, ik vind het ook spannend...ben me nu wel erg bewust van alles wat ik voel. Maar dat wil ik juist niet, want dan ga ik er echt te veel op zitten wachten. En daarnaast...een slijmprop verliezen zegt nog niets...

Ik ga nog even wat lezen en dan ook slapen...

Trusten Liefjes, tot morgen...
Oh Laal spannend!!

Ik wil ook wel stukjes slijmprop verliezen Straks ga je nog voor mij hè! Mag hoor, ik ga gewoon de 7e.

Ik dacht: "laat ik eens gaan kijken waar Duft het nou altijd over heeft 's nachts". Hehe,. toevallig had ik die oude oma's laatste al eens gezien op tv. Toen ik ook 's nachts niet kon slapen.

Ik werd om 3 uur wakker, omdat ik naar het toilet moest en kan sindsdien de slaap niet meer pakken. Vervelend, want ik wil gewoon pitten. Maar er vliegt vanalles door mijn kop en het vaakst nog dat ik er van baal dat ik wakker ben om te plassen ipv te voeden. Droomde ook voordat ik wakker werd dat ik weer als hostess op de bus werkte en dat we van de weg vlogen, zo het water in. Journaal blijft nogal hangen hier hihi.

Ik ga nog even rondsurfen, want slapen zal toch nog niet lukken.
Poeh... slapen lukt gewoon niet meer. Heb er een uur in gelegen maar ik val maar niet in slaap.

Ik ben zelfs een potje aan het huilen nu. Waarom weet ik niet.. Van frustratie, van vermoeidheid, van het balen, van het wachten, van alles...

Ik ga denk ik maar lekker op de bank animal planet kijken met een kopje thee en een boterhammetje.
Ach Luus meis toch Alles bij elkaar is het ook gewoon te gek. Het lijkt me zo frustrerend!

Laal, jij maakt het wel spannend zeg! Stukjes slijmprop, jij zou vlgde week ook zomaar aan de beurt kunnen zijn. Netjes op schema.

Ik heb wakker gelegen vanaf 4 uur, nog steeds zo'n vreselijke hoofdpijn en de meest gruwelijke dromen en hersenspinsels. Dat ons kindje het niet meer doet, dat ons kindje niet met het leven verenigbare afwijkingen heeft etc. Om 6 uur begon ik zowat echt te flippen en heb ik Bengman wakker gemaakt. De schat heeft een kopje thee voor me gezet en het bad vol laten lopen. We komen er net uitrollen als een stel verrimpelde ouden van dagen

Helaas nog steeds pijn in mijn kneiter waar je naar van wordt. De hond moet het ontgelden straks, verplicht mee naar bed en lekker knuffelen. Dat is het enige wat echt ontspant, lekker kroelen met de hond of de kat.
Och Beng, ook al zo slecht geslapen. Wat kun je eng dromen he, als je zwanger bent! Pfff, ik heb ze ook een paar keer gehad. Lekker zo vroeg een badje.

Ik ben dus op de bank tv gaan kijken en ben rond half 8 eindelijk in slaap gevallen! Helaas kwam mijn lief om half 9 beneden en was ik weer wakker. Maar ik ga nu toch nog even in bed liggen, kijken of ik nog even een uurtje of twee erbij kan pakken.
Laal spannend hoor. Wie weet heb je staks 2 LGZW babies in een week, dat zou toch wel grappig zijn. Met recht een geboortegolf(je) (zie OP).

Bengman klinkt als een schatje met zijn bad en kopje thee. Jullie klinken echt als een geweldig stel Bengie, wat een bofkont van een kindje straks met zulke toffe ouders zeg.

Ik ga douchen. heb om 11:00 afspraak bij de fysio en moet een stukje fietsen daarnaartoe want manlief gaat naar de Gay Parade. Hij wilde me graag mee, maar ik heb ff geen zin in die drukte, A'dam is me net even te ver als ik dan moe ben is huis even te ver weg soort-van-ding gevoelletje. Heb me voorgenomen vanmiddag wat boodscapjes doen, wasjes draaien en even lekker met een boek op het terras thuis. Goh die eerste 2 dingen klinken wel aardig huisvrouwerig.. hmm nou ja lekker chill middagje gepland verder dus.

Bis snel weer
Hihi, Beng heeft nu dus ook bejaarde billetjes!

Wat naar al die dromen. Jammer hè, dat er naast zoveel blijdschap meteen ook zoveel angsten komen. Het is moeilijk om je 100% over te geven aan het geweldige idee dat je zwanger bent. Heel lief van Bengman om een lekker badje voor jullie te maken. Maar zo'n gevoel kan nog lang blijven hangen. Nog een paar nachtjes slapen en dan kun je weer naar jullie kleine garnaaltje kijken. Komt vast allemaal goed (want als we het dan toch hebben over wondertjes, dan natuurlijk wel meteen goed hè).

Sjip! Ons tweede wereldwonder! Wat en geweldig nieuws! Vetel, hoe ging het allemaal? En hoe reagerden jullie? En de gyn? Wat een geluk zeg, gewoon in één keer! Heb je een fotootje meegekregen?

Luus wat een klotezooi toch. Ook al kun je de hele dag nog slapen, het liefst toch gewoon 's nachts in je eigen bed. Kan me zo goed voorstellen dat je denkt "was ik nu maar wakker voor een voeding". Probeer vanmiddag nog even te slapen. En nu het weekend is kan Luusman natuurlijk meer doen dan alleen boodschappen halen. Dus laat hem lekker je boterhammen smeren en drinken voor je halen. Bij de intake van de kraamzorg drukte die vrouw me op het hart dat ik 8 dagen lang prinsessengedrag moest vertonen. Nou, maak er bij jou maar een dikke 2 weken van die NU ingaan!
Ik stem voor 9 maanden prinsessengedrag (en gedraag me bij tijd en wijle ook zo )

En ik sluit me verder ook bij Sproet aan, Sjippie spill the details!!!!
Laal, spannend!!

En helemaal volgens schema, want na verlies van de slijmprop beval je binnen 10 dagen toch?

Draait je hoofd nu overuren, of heb je nog wel kunnen slapen?

Luus, wat heb ik toch met je te doen... Het enige dat je kunt doen is de dagen aftellen, hoe frustrerend ook. Het einde is nu echtechtecht in zicht. Laat je inderdaad maar lekker zoveel mogeljk uit handen nemen nu het kan, dat heb je dubbel en dwars verdiend!

Ik heb trouwens nog een kortingsbon van miss Et*m, uit zo'n doos denk ik. 15% korting op alle positiemode, geldig t/m december. Iemand interesse?
Laal, wat spannend zeg! Maar wat moet ik me voorstellen bij kleine stukjes? Of wil ik me daar geen voorstelling van maken?

Oh Pien, ik zat vannacht (nou, eigenlijk vanmorgen, ik werd pas om 05.15 waker van Sproetekind en z'n laatste flesje was 22.30!) te denken aan wat jij zei over pijn en dat je bang bent dat het je bekken is. Misschien is het verstandig om nu alvast op je bewegingen te gaan letten. Kan sowieso geen kwaad en je mogelijk een hoop ellende besparen.

1) steeds als je opstaat of gaat zitten je onderste 'dwarse' buikspieren aanspannen (dat zijn de buikspieren onderaan je buik, boven je schaambot, je hoeft niet je buik in te houden het is heel subtiel) Ook als je de trap oploopt of door je knieeën zakt.

2) probeer a-symmetrische bewegingen en houdingen te vermijden. Is lastig, maar komt er vooral op neer niet met je ene been over je andere te gaan zitten. Dus netjes met twee benen naast elkaar onder je bureau.

3) niet de hele dag zitten! Zorg dat je af en toe even opstaat en een rondje gaat lopen, dus niet thee/koffie door collega's laten halen maar zelf doen.

4) mocht je écht last ervan krijgen (beurs gevoel in je stuitje, pijnscheuten in je billen) op tijd naar een fysio gaan.

Sorry, misschien een beetje een 'juffenactie', maar elke vrouw met BI is er één te veel.
Morning,

Tjemig Luus wat een klote-nacht zeg! Het is ook echt frustrerend als je helemaal niet meer kunt slapen, want net zoals je zelf schrijft...je gaat alleen maar zitten piekeren met als gevolg helemaal geen slaap meer. Dus ik hoop dat je nu wel lekker nog even wat slaap kunt meepakken.

Beng... Wat lief dat Bengman een kopje thee heeft gezet en daarna het bad vol heeft laten lopen! Ik kan me heel goed indenken dat je aan het piekeren bent...want tegen alle verwachtingen in ben je gewoon zwanger en dat is toch echt een wonder Dan ga je je afvragen hoe vaak dit nu voorkomt...Nog een paar nachtjes en dan kun je je kleintje weer bewonderen. Hopelijk geeft dat even voldoende moed tot de volgende echo!

DD...kan me voorstellen dat je geen zin hebt om naar A'dam te gaan...en dat chill-daagje klinkt heerlijk hoor! Nog steeds zo'n last van je rug dus?

Chiek, zo'n slijmprop kan toch ook weer "aangroeien" of heb ik dat nu verkeerd begrepen? En anders binnen 10 dagen... Spannend!

Sproet...nah ik vraag me af of je dat wilt weten Duft en Mard zijn echt de zogenaamde prop verloren, bij mij was het nu voornamelijk veel...euh...slijm

Maar het is ook alweer afgelopen hoor...verder niets meer en zelfs geen klein krampje Dus ik ga er maar van uit dat het helemaal niets was. Chiek ik heb wel lekker geslapen hoor...maar gisterenavond nog wel nagedacht...wat als...wat als

Het is in ieder geval augustus dus deze maand komt er sowieso een baby, hoe ik het ook wend of keer.
Oh ja Chiek, wat ik wel dacht: "had ik nou toch maar alvast m'n haar geverfd" en "hij moet nog even blijven zitten, want eigenlijk wil ik maandag toch echt even naar de kapper"
Toch spannend Lalie....!
Vind ik stiekem ook nog wel hoor Aruba

Hoe is het met jou?
Je moet natuurlijk wel zonder uitgroei in je kraambed liggen!

Ga je dan maandag naar de kapper, of ga je zelf aan de slag? (lees; dat kun je natuurlijk vandaag ook ff doen)
Verven doe ik altijd zelf en ga ik dus vanavond toch maar even doen, maandag nog even naar de kapper...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven