Werk & Studie alle pijlers

World of difference, alleen als je veel "vrienden" hebt

01-08-2009 15:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net een spotje over world of difference. Dit gaat vanuit een mobiele provider.

Er worden 5 banen, van één jaar in het buitenland, bij een goed doel "verloot"

Ik zou dit heel erg graag willen doen en ging dus op de site kijken.

Wat blijkt... degene met de meeste stemmen via hyves kan dit winnen. Er zit wel een vakjury achter die dus uiteindelijk kiezen maar ze kiezen uit de mensen met de meeste stemmen.

Waarom niet 5 mensen die hiervoor het meest geschikt zijn vraag ik me dan af.

Misschien ben ik ook wel helemaal niet geschikt hoor, ik heb nl geen ervaring maar ik vind dat ze dit beter dmv een soort van sollicitatieprocedure hadden moeten doen.

Waarom altijd degene met de meeste "vriendjes"?

Weet verder niet wat ik met dit topic wil maar ik ben mijn "baal-bui" weer en beetje kwijt
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Omdat al die " vriendjes " eerst langs een berg reclame moeten , of omdat het ze geld kost om te stemmen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Eens, grote onzin om altijd weer de populairste te kiezen in plaats van de meest geschikte. Aan de andere kant, nu krijgen de popi-jopi's ook een keer een kans.
5 banen weggeven, middelmatige betaald, Kost zo'n bedrijf 300K. In ruil massa's reclame via de pers, via hyves,via stemmende vrienden enz. Dat is dus 300K euro die enorm veel oplevert, zeker in vgl met gewone advertenties. En na een jaar gooi je die popi jopi's gewoon weer buiten
BGB en stapas, klopt ik was me er eigenlijk wel van bewust maar toch he.. balen haha

Het zou zo'n mooie ervaring en misschien opstap zijn geweest.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik krijg op mijn hyves verzoeken van compleet wildvreemden om te stemmen , dus dat zou ook een manier zijn .
Ik zou dat dus nooit doen omdat ik dat zelf heel erg vervelend vind.
quote:Maeijken schreef op 01 augustus 2009 @ 16:45:

Ik zou dat dus nooit doen omdat ik dat zelf heel erg vervelend vind.Brutaal mens heeft de halve wereld .
Ik wil best op je stemmen hoor!
Met spammende vrienden heb je geen vijanden nodig...
Ik zag die reclame ook net op tv, dacht dat het vooral voor ''het goede doel'' was, om goodwill te creeeren, maar nu jij zo de voorwaarden opschrijft en dat het maar 5 plaatsen zijn, valt het me me tegen. Gewoon commerciele bullshit dus.
Ik weet niet welk 'goed doel' dit is, maar op de website van oneworld kan je heel veel vacatures vinden bij 'goede doelen'.
quote:Margaretha2 schreef op 03 augustus 2009 @ 14:36:

Ik weet niet welk 'goed doel' dit is, maar op de website van oneworld kan je heel veel vacatures vinden bij 'goede doelen'.Ik was dit topic weer vergeten ;) maar alsnog bedankt. Ik ga even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven