* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
quote:Luaska schreef op 02 augustus 2009 @ 12:46:

Over precies 1 week, ben ik ook 2 jaar lid hier!Hee Pien, regel jij een auto, dan zal ik dan voor de tompoucen zorgen. Aangezien Luus dan bezig is met haar newborn baby moeten wij er maar eentje (op afstand) voor haar eten vind je niet?
Ik ga eens even wat regelen. En nu toch echt douchen.
Ik zou juist willen dat ik daar wat minder last van had Mien...ik kan juist heel veel snoepen nu...gisterenmiddag zelfs geen lunch op...maar wel allerlei andere ongezonde dingen

Vandaag maar een beetje proberen te beperken...

En ja wel grappig dat wij "verweken" op dezelfde dag Ik ga ook gewoon uit van nog max 3 weken...dan kan het inderdaad alleen maar meevallen.

Luus, klussende mannen zijn altijd goed haha!

Oh man, ik heb echt letterlijk om de paar minuten een harde buik en dan heb ik echt een vervelend gevoel onderin m'n buik...en zo'n zeurend gevoel in m'n rug. Herken je dat Luus? Misschien is de boel bij dan ook alvast aan het "zachter" worden.
Whahahaha ik kom echt niet meer bij! Chiek is vandaag ook exact 2 jaar lid!!!
Oh, ik heb van Minieman wel een kilo bonbons gekregen voor mijn verjaardag (Leonidas! ) dus dat snoept lekker weg. Maar goed, met een baby van nog geen 2 kilo in mijn buik is het niet zo gek dat ik niet veel ben aangekomen natuurlijk. Met recht een Miniemeisje. En de VK zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat ze toch elke keer weer gegroeid is.
Als Mien hem niet wil, ben ik wel in voor een tompouce hoor! Heb de laatste tijd weer snoepneigingen, is niet goed voor me, want buikie zit er nog steeds een beetje en ik ben nog niet in staat om te sporten. Net wel een half uur gelopen (over de begraafplaats, gezellig op zondagmorgen ), was wel goed denk ik.

Oh en Elev, wat leuk dat je het aan Elevmeisje hebt verteld, hoef je niet meer geheimzinnig te doen. Kom je nog eens met een nieuwe foto van haar?
Oh Pien, in dat geval mag Chiek mijn tompouce. Wat geinig Laal!
quote:Lalie schreef op 02 augustus 2009 @ 13:05:

Oh man, ik heb echt letterlijk om de paar minuten een harde buik en dan heb ik echt een vervelend gevoel onderin m'n buik...en zo'n zeurend gevoel in m'n rug. Herken je dat Luus? Misschien is de boel bij dan ook alvast aan het "zachter" worden.

Exact hetzelfde hier. Ik voel mijn buik samentrekken, dan voel ik de rugpijn opkomen, zodra mijn buik over de volledig breedte en lengte hard is komt er wat buikpijn bij, dat houdt even aan, zo'n 30sec en daarna nemen alle drie af.

Ik heb hier een blocknootje naast me liggen, waarop ik steeds de harde buiken noteer. Heb je dat al gedaan?

Het wordt alleen niet pijnlijker. Het blijft qua pijn steeds hetzelfde.
Ik ben blij dat jij me voorgaat...nu kan ik dit soort dingen aan je vragen. Echt rugpijn heb ik niet, dus dat is misschien wel het verschil tussen eventueel voorwerk aan mijn kant en het echte werk aan jouw kant. Ik heb heel de dag al een beetje een zeurend gevoel, maar dat kan ook van het in bed liggen komen.

Wel heb ik echt om de paar minuten een pijnlijke harde buik met een krampgevoel. Ik heb net gewoon even stilgestaan om het voorbij te laten gaan...Lief en ik wilden nog even een stukje gaan wandelen (naja waggelen ) maar zo ga ik de deur niet uit hoor.

En het enige wat ik maar kan denken...wat als dit voorwerk is, hoe voelt een echte wee dan aan

Bij mij is de pijn wel een klein beetje toegenomen t.o.v. vanochtend trouwens...
Oh en bij mij duurt het ook ongeveer 30 seconden En nee nog niets opgeschreven hoor...kan me niet voorstellen dat er bij mij al echt iets gaande is.
Hmm.. Ik vind de pijn goed te doen. De rugpijn is het meest pijnlijk bij mij en is zeker wel vervelend en pijnlijk, maar te doen. Ik verwacht het bij echte weeën wel flink veel pijnlijker nog.

Mijn harde buiken nu zijn zeer onregelmatig dus ben maar gestopt met timen.

Misschien gaan we wel samen van de week Laal!

Mijn been doet wel nog serieus pijn. Met scheuten schiet het erin, en jongens, wat een pijn doet dat zeg... De ene keer lukt het beter dan de andere keer om de pijn te laten verdwijnen door het kind op te tillen. Ik trek dan met al mijn kracht mijn buik omhoog en een beetje naar links. Kind vindt dit vaak niet leuk merk ik aan het getrappel als reactie. Mja, moet ie er ook maar uitkomen.
Wat gezellig Laal en Luus saampies. Dat zou nog eens geinig zijn. Twee op dezelfde dag.

Ik was al hartstikke onderweg met weggaan maar ik heb op het nippertje de bus gemist en die is om de hoek dus dat half uur wachten doe ik liever even thuis. Met een broodje.

Ik heb allemaal barbapapa cadeautjes gekocht voor Pienman zonet. En netjes ingepakt natuurlijk. Voor als ie vanavond thuis komt.
Hee,

Laal en Luus die synchroon gaan bevallen? Leuk! Hup, baby's!

Sproetje, ja, ik ga zo weer wat op de groep zetten! Je had het al een keer gevraagd van de week, en ik maak echt minder foto's tegenwoordig maar er zit vast wel wat bij.

Laal en Pien, ik krijg door jullie echt ontzettend trek in tompoucen!! Maarja, waar vind je die op zondagmiddag? Wij hebben de ultieme hangdag, het regent hier al echt héél de dag trouwens, ik denk dat er alleen één iemand (man ) de deur uit gaat straks om chinees te halen.

Minie, echt wel relaxt dat je zo weinig aangekomen bent. Dat gaat hier niet lukken, ik moet me echt inhouden met van alles en ben al een kilo aangekomen (en dat heeft niets met baby te maken, vermoed ik zo) sinds de eerste vk-afspraak.

Sproetje, wat goed dat sproetekind het begint te begrijpen met die nachten! Doen jullie die nachtvoeding om de beurt trouwens, of doe jij die altijd omdat sproetman moet werken de volgende dag?
Jeetje duft, dat zal schrikken geweest zijn gisteren

Zoiets gebeurt echt in 3 seconden, dat is het nare. Gelukkig is het met een sisser afgelopen!

Laal, wij zijn dus allebei jarig vandaag begrijp ik

Ik geef mijn tompouce weer terug aan sproet, ik lust ze namelijk niet.

Heeft er anders iemand een brownie voor me?

Mini ook alweer 35 weken, schiet al op!

Elev, wat onwijs leuk dat jullie het aan elevmeisje verteld hebben! Je zult zien dat het vanzelf meer voor haar gaat leven als ze je buik ziet groeien, schopjes kan voelen, mee mag om een babypakje uit te zoeken, misschien een keer mee naar een echo? lijkt me zo stoer... ze is zelf nog zo klein en toch wordt ze al grote zus!

Ik heb vandaag een echte baaldag, ik maakte om 12.00 ofzo een verkeerde beweging (tijdens het schoonmaken ) en sindsdien zit mijn knie vast! Ik kan hem wel buigen maar niet meer strekken, kan dus ook niet lopen, maar alleen hinkelen (en dat is pijnlijk!) (en ziet er niet uit ) Ik lig nu op bed en weet niet zo goed wat ik moet doen... HELP!
Jaaa Chiek, het is voor ons allebei feest vandaag En hoe krijg je het toch weer voor elkaar van je knie Wat je er aan moet doen...geen idee! Hopelijk is het snel over!

Pien wat leuk van die cadeautjes...wat een lieffie ben je toch!

Elev dat vind ik ook echt een mannenklusje hoor Het is hier heel de dag droog en de zon schijnt nu zelfs...maar voor de ultieme hangdag is regen ook niet zo heel erg.

Luus, harde buiken alweer over? Dat zou wat zijn... Hier nog steeds last hoor. Duurt nu al heel de dag...ik ga vanavond maar even lekker in bad, misschien een beetje ontspannen...want sommige doen echt zeer. Ik heb al een paar keer echt met m'n ogen dicht gezeten om me er een klein beetje op te focussen...Nu maar hopen dat het allemaal wat uithaalt.

Oh en wat dachten jullie van een warm stuk appeltaart met flink wat slagroom??? Niet dat ik dat voorhanden heb hoor...maar zit zo maar wat te fantaseren
Oooooh Laal, appeltaart! Ik ben in staat om man wakker te maken (die is op de bank in slaap gevallen) omdat ik nú naar een koffiezaakje hier in de buurt wil voor appeltaart. Terwijl er om half zes bezoek komt, dus dat kan redelijkerwijs nauwelijks (tenzij we heel snel eten echt een gezellig uitje wordt dat dan).

Ik zit ook al heel de tijd met het slechte plan in mijn hoofd om man naar de b*rger k*ng te sturen straks ipv de chinees. Zou het nou gewoon zo zijn dat ik nu veel sneller toegeef aan eet-impulsen voor specifieke dingen of heb ik er echt meer?

Chiek, wat rot, die knie! En tja, ik weet maar één oplossing: niet meer schoonmaken. Nou ja, dat zou verdere ongevallen misschien beperken, maar dit niet oplossen natuurlijk. Misschien veel verwennerij met tijdschriftjes, samen naar zoete voruwenfilms kijken (en man mag niet in slaap vallen), en een bak ijs leeg eten. Sterkte in elk geval.
Aaaargh wij wonen in een durp...dus geen winkel open hier, laat staan eentje die apeltaart verkoopt. Misschien morgen toch maar even langs de bakker voor die slagroomsoesjes die ik zaterdag heb zien staan

Bij mij is het niet echt veranderd, ik kon altijd al heel veel snoepen zonder aan te komen...maar die tijd is voorbij Ik hoop dat het na de bevalling terugkomt, maar ik heb er een hard hoofd in Stiekem heb ik al wel een paar keer gedacht..."hmmm...nou dat mag wel, ik ben tenslotte zwanger"...

Of dit...voor ieder wat wils...
Handig dat wij in een grote stad wonen! De Appie is gewoon open, Minieman is net boodschappen wezen doen terwijl ik een middagdutje deed. De was is bijna klaar en de beste vriend van Minieman is hier voor een week! Dat wordt lachen ( ), want dan krijg ik de hele week bijna geen aandacht.

En ik heb net 2 lekkere grote koeken van de bakker op, met chocolade aan de onderkant en suikertjes op de bovenkant.

En nu ga ik denk ik een bakje chips nemen, want ik heb zin in iets zouts en in wat te drinken. En het allerleukste is dat het allemaal kan, omdat ik toch niet aankom!

Die appeltaart ziet er wel lekker uit Elev!
Mien, weet je zeker dat het een kind is, en geen lintworm?
Verdomme, knie zit nog steeds muurvast en doet enorm veel pijn. En aangezien dit onmogelijk met de zwangerschap te maken heeft kan ik dit totáál niet handelen, klotezooi!

Kan zo ook niet gaan slapen vannacht, want ik moet meerdere keren naar de wc en ik kan niet eens staan

Vrees dus dat ik iemand moet regelen om me naar de hap te sturen ofzo, maar ik weet nu al dat dat pijn gaat doen dus dat wil ik eigenlijk ook niet En ik ben nog niet eens aangekleed, want ik wilde na het schoonmaken gaan douchen. Ik zie er niet uit!

Wat moet ik nou doen?!
En bovendien heb ik enórme honger, want nog niets gegeten vandaag, maar ik wil man ook niet wakker gillen (ligt te slapen op de bank), maar zelf kom ik niet beneden nu..... wat een gezeik dit!

Sorry hoor, ik voel me even heel erg zielig
Nou Chiek, ben je gek! Wakker maken die man van je! Je gaat toch niet in je uppie zitten kloten als hij je kan helpen...dat zal hij heus niet erg vinden hoor!

En dat je er niet uit ziet...tja...jammer dan. De dokter helpt je evengoed wel hoor Even sprayen met de deo, borstel door je haar en gaan...
quote:elev schreef op 02 augustus 2009 @ 16:39:

Mien, weet je zeker dat het een kind is, en geen lintworm?

Schoonouders zijn net weg en wij eten wrappies vanavond. Heeft lief toen straks nog bij de appie gehaald. Ben ook blij in een stad te wonen! Alleen al daarvoor. Ik mis hier alleen de avondwinkel op de hoek, maar dat wás de luxe van de hele grote stad hiervoor.

God zeg Mien, wat een luxe dat je kan snaaien en niks aankomt!

Shittie Chiekie. Nou, dat wordt lekker op bed liggen, manlief pakt wel wat te drinken voor je, jij gaat lekker met je pootje omhoog en tv kijken of boekjes lezen etc.

Oh laal, mijn harde buiken waren er nog wel, maar minder pijnlijk en niet meer met regelmaat (12, 6, 20 min). Maar sinds een uur zijn ze dus met alle hevigheid weer terug en weer een stuk pittiger dan vanmorgen vroeg. Ben net begonnen met timen, dus ik moet nog zien of er regelmaat in zit. Maar de rugpijn is nu duidelijk verdubbelt tijdens zo'n harde buik tov vanmorgen.

Misschien doen ze helemaal niks en loop ik de aankomende week gewoon, net als Mard, met vreselijke voorweeën die niks uithalen.

Ik ga even wat rondsurfen en me inlezen in inleidingen. Heb me daar namelijk helemaal niet mee bezig gehouden... Dacht eigenlijk altijd heel romantisch Lief of 's nachts wakker te kunnen maken óf overdag te kunnen bellen met het telefoontje: "het is begonnen!!!!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven