Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
En jij ook philo.

Slaap lekker(ik hoop dat het een beetje lukt)

Ik wil nog wel 1000 dingen tegen je zeggen.

Misschien maar eens een keer irl of via msn.

Dikke knuffel!!!
quote:philomein schreef op 04 augustus 2009 @ 00:16:

Je bent echt even een beetje wiebelig he? Ik vind het eigenlijk wel heel lief dat je dat zo opschrijft nu.

Volgens mij kan ik maar beter even mijn mond houden he?

En wat schrijf ik op dat lief is?
Nou je onzekerheid over dat Iry denkt dat je niet genoeg in het hier en nu zou zijn. Vond het ineens wel heel aandoenlijk.
Oh, je gaat slapen lees ik.

Slaap lekker lieve Philo. Je bent echt een lieverd!!

Nee, dat is geen gewauwel, dat meen ik echt!

Succes morgen!
En Iry...1000 dingen das wel veel inderdaad...dat wordt dus irl want msnen doe ik niet. Ik blijf bezig, ben nu al mail en forum verslaafd...! Maar wil je wel graag horen.

Nou hup hup naar bed Philomein!
Ik ben zo bang voor wat het met mij doet. Eigenlijk is geen enkel moment een goed moment. Maar lief dat jullie jullie zo reageren. Ik ga er een nachtje over slapen en zal mijn verhaal dan beknopt hier neerzetten en dan kijken wat het met mij doet.

Mijn man is de enige die het 'weet' en het voelt (jajaja) zo blootgeven, kwetsbaar om het in the open te gooien.

Welterusten.
quote:philomein schreef op 04 augustus 2009 @ 00:20:

Nou je onzekerheid over dat Iry denkt dat je niet genoeg in het hier en nu zou zijn. Vond het ineens wel heel aandoenlijk.

Nou, had ik niet moeten zeggen.

Sorry Iry. Is niet omdat jij iets verkeerd zegt.

Meer hoe mijn brein (nou ja, brein...) dan werkt.

En natuurlijk ben ik echt niet onzeker.

Tss, hoe kan je dat nou denken en zelfs aandoenlijk vinden Philo

(ah, en dat vind ik dan weer lief. Al mag je dat schaamkoppie best achterwege laten)
Hahaha oh neee :
Naar bed jij!

En straks wis ik dit allemaal weer, dat begrijp je

Trusten
Weltrusten dames!

Ik heb vanmiddag een workshop kaarten maken gedaan met afsluitend een high tea.Was gezellig al was de ansichtkaart een beetje tuttig(smaken verschillen gelukkig!),we zijn toch 2 uurtjes zoet geweest.

Maar het was op een lokatie waar ik nog nooit geweest was en ik ga er dus alleen heen en da's toch spannend.Woensdag ga ik ook vanuit dezelfde lokatie wandelen en picknicken in de duinen.En vrijdag een vlieger(zelf)maken en naar het strand om deze te proberen.

Gisteren hebben vriend en ik een rondvaartboorttocht gemaakt als toerist in eigen land.Had gehoopt om iets van de Gayparade tezien vanuit de boot maar dat was niet het geval.Alleen zagen we bij het Waterloopplein livemuziek.

Ik heb 2x 2kaartjes naar een primiere voorstelling van een film bij viva bel&win gewonnen en we zijn dus gaan kijken waar de daadwerkelijke bioscoop zit zodat we a.s zondag ochtend(om 10.30!!) weten waar we moeten zijna.s zondag
Haai.

Welkom mutsenkind!

Schrijf je hier al mee op viva onder een ander nick?

Nog iemand wakker?
Ja, nog wakker Ster!

Hoe is het?

Sponge, klinkt leuk allemaal wat je gedaan hebt en nog gaat doen!

Hoe gaat het verder met je?
Ik voel me rot Saar.

Hoe is het met jou?
Zelfde hier.

Heb je zin om even mee te kletsen op msn?

Je hoeft niet gezellig te doen, zijn wij ook niet.
Al onderweg!
Heerlijk, dat geouwehoer over niks.

Ken er weer helemaal tegenaan.

Ik zeg, oogjes dicht snaveltjes toe!
he ster...bedenk mij nu dat ik best lomp ben geweest door niet echt serieus te vragen waarom je je zo rot voelt.

Sorry
O nee hoor, helemaal niet!

Maak je daar alsjeblieft niet druk om.

Waait wel weer over.
Weer veel gemist, zie ik.

Allereerst Mutsenkind: welkom hier. Je gaat vanzelf hier een plekje vinden, echt. Goed dat je de moed bij elkaar raapt om (delen van) je verhaal te delen, want dat geeft uiteindelijk lucht. Kijk maar wat voor jou goed voelt.

Ster, hoe gaat het nu?

En Saar, nog bedankt voor wat je gisteren aan me schreef op het andere topic. Ik heb zelf net ook nog wat geschreven. Mij heeft het verder ook nog beziggehouden. Heel erg weinig geslapen vannacht.

Ik moet nu stoppen, dadelijk komen twee vriendinnen hier. Zie er tegenop, ik ben zo moe. Wens jullie allemaal een fijne dag. Tot later.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
EV, hoe was het met je vriendinnen? Leuke middag gehad?

Sponge, hoe gaat het met jou?

En Hanke, die heb ik ook al n tijdje niet meer gezien.

Hier ruk. Pff je hebt van die dagen..

Er liggen hopen was op me te wachten. Duuzend spullen die nog uitgezocht en opgeruimd moeten worden. De stofzuiger moet enorm van zijn plaats afkomen en aller eerst afgestofd worden.

Het huis is een zooi.

De badkamer is wel schoon, dat dan weer wel.

Al mn tassen met (weer) onnodige aankopen liggen ergens op een hoopje zielig te wachten. Durf niet goed te zien wat ik nou weer voor onzin heb gekocht dus laat het uit angst er maar even nog niet zijn.

En nu is het eind van de middag, vriendje komt zo thuis na een dag hard werken. En ik? Ik voel me zo nutteloos en lui.

En nee, ik heb er niet eens van genoten.

Bah!
Badkamer schoon is toch weer een plus, dat kan ik je niet nazeggen. Wat rot dat je je zo nutteloos en lui voelt.

Ik voel me dood- en doodmoe na het bezoek van deze twee vriendinnen. Mijn energie is op, ook al na die slechte nacht. Ik weet eigenlijk niet eens precies waarom. Ik heb ze de Wii laten zien, ze hebben ook wat gespeeld en dat was lachen, en ik heb ze nog voor lunch uitgenodigd (hier thuis) ook. Zag er allemaal best leuk uit, maar ik ben veel te veel aan het geven, geven en nog eens geven. En ik weet niet hoe ik eens wat meer kan relaxen in een contact.
Mutsenkind, welkom om hier mee te schrijven!

Ster wat naar zo'n dag. Ik hoop dat de avond beter is samen met vriendje.

EV, zo te lezen heb je heel erg je best gedaan om hún een fijne middag te bezorgen en ben je aan jezelf voorbij gelopen. Logisch dat je nu zo moe bent.

Het heeft op dat moment iets veiligs, dan hoef je niet over jezelf te vertellen of vragen te krijgen. Maar achteraf voelt het niet goed omdat jíj niet aan bod komt.

Dat evenwicht, dat blijft balanceren.

Ik kan dat ook goed: veel met de ander bezig zijn om aandacht van mezelf af te leiden, terwijl ik juist ook wel aandacht wil. Heel dubbel soms.
Het gaat bij mij ook zo automatisch. Ik doe dat altijd. Luisteren, vragen, luisteren, vragen. Doorvragen. Ik wil best over mezelf vertellen, maar ik wil het ze ook niet opdringen.

Wat er hier ook meespeelt, is dat zij beiden een heel stuk ouder zijn dan ik, in een heel andere levensfase zitten, met kleinkinderen, en dat ik bezig ben met opruimen, puinruimen, opnieuw opbouwen en kijken wat ik echt wil met mijn leven. Ik had me er geloof ik al een beetje bij neergelegd dat 'gewoon gezellig' ook moet kunnen, maar ik kom er wel achter dat ik ze daar al te lang voor ken. Dat ik niet tevreden ben, op dit moment tenminste niet, met alleen maar oppervlakkig.
Weten zij hoe het met jou gaat, wat jou bezighoudt? Juist omdat je ze al lang kent zou je toch van hun óók vragen kunnen verwachten en dat ze naar jóuw verhaal luisteren. Dat is toch wel wat je van vriendschap mag verwachten.
Wat is die reclame door het scherm trouwens irritant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven