* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
You go girl!!! Luusbaby is nu echt in aantocht, dat kan niet missen!
Lieve, lieve Luus, wat een goede berichten zeg! Het is nu echt begonnen, kan niet missen! Vind het zo'n gek idee dat je op dit moment weeen aan het wegpuffen bent en er heel snel een lief klein mannetje in armen zal liggen...

Je kunt het meid! Ik denk aan je!
Succes Luusje, je kunt het!

Slaap lekker andere meisjes!
Luusbaby is er vast al... wat spannend! Ik ga ervanuit dat jullie aan het bijkomen en genieten zijn, maar wacht wel even met feleciteren totdat er officieel bericht is. Wel een hardstikke gaaf idee!!
Zou er al een luusbaby zijn??

Ga nu snel ontbijten, tot later! Vind het retespannend!!
Ik ben ook zo benieuwd hoe het bij Luus is en of ze al heerlijk met Luusbaby in haar armen ligt.
Hihihi heerlijk hoe we allemaal meeleven en gelijk komen checken of Luusbaby er al is. Vast wel! En anders komt ie zeker vandaag. Luus ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn met zijn drietjes. Ik weet ook niet meer of je thuis of in het ziekenhuis wilde bevallen maar hopelijk liggen jullie met zijn drietjes naar elkaar te staren.
Goedemorgen!

Nog geen nieuws dus. Ben zoooo benieuwd!

Luus wilde in het ziekenhuis bevallen in elk geval, dus daar is ze vast nog.

Chiek, dit is echt jouw laatste weekje hè? Wat heerlijk! Moet je nog veel afronden, of ben je wel zo'n beetje klaar?
Oooh ik ben ook zo benieuwd!!!
Laal, hoe gaat 'ie? Hoe is jullie eerste nacht gegaan? Beetje kunnen slapen tussen de voedingen door? Of heb je alleen maar naar jullie kleine mannetje liggen staren? (of cake gegeten ). Vergeet niet het schema aan te passen hè?
Ooooh, ik kwam ook voor nieuws over Luusbaby! Hopelijk is hij er gewoon al. En Laaltje, hoe het met jou gaat ben ik ook heel benieuwd naar. Ben een beetje solidair geweest met de verse ouders en slapeloze zwangeren vannacht, wakker vanaf 05.20 (toen elevmeisje besloot dat het ochtend was). Om 08.15 nam man haar mee naar beneden en heb ik nog tot 09.00 geslapen, maar nu ben ik B R A K . Waarom wilden we dat ook alweer, zo'n kleine baby die je slaap helemaal gaat beheersen? Eén zo'n tirannetje is al erg!
Nou, ik kwam ook even kijken voor Luusnieuws. Heb wel telkens bijgelezen gister. Wat spannend zeg!!

Wie durft te smsen??
Nog geen nieuws? Ik gok dat als ze gaat sms-en, ze dat naar sproet of dufty doet. (gezien jullie date laatst)

Dit is inderdaad mijn laatste week! Hoop dat ik het ga trekken morgen, donderdag en vrijdag, want we hebben geen airco en aan 3 kanten ramen

Lalietje, hoe gaat het met onze nieuwe mama? Ben je alweer een beetje op aarde beland of zit je nog op je roze (blauwe) wolk, en kun je niets anders dan staren naar laalbaby?

Ik ben echt zó benieuwd hoe deze eerste dagen jullie vergaan als nieuw gezin! (en hoe dat straks bij ons zal gaan!)

Mini, als luus vandaag bevalt (of al bevallen is).... dan is er even een adempauze.... en dan zijn wij aan de beurt! Shock!

Pien, hoe gaat het met jouw buik, je bent nu 15 weken toch? kan me niet voorstellen dat er bij jou nog niks te zien is met dat slanke lijf van je.... dus gooi eens een foto op de groep!!

Elev, je wilt graag een baby omdat het zonde is om maar 1 elevkindje op de wereld te hebben, je gunt ons er nog eentje, remember? En dat niet-slapen heb je er gewoon voor over!
Luusbaby zal er nu toch wel zijn?

Ik hoop het... Ben zo benieuwd...

Southman is vandaag voor het eerst aan het werk. Southmini besloot vannacht om voor de verandering eens een keer niet zomaar te gaan slapen (doet ze namelijk steeds gewoon heel braaf wel en dan komt ze om de 3 uur voor de borst) en na anderhalf uur dacht ik: Ach... ze komt over anderhalf uur toch weer omdat ze honger heeft, ze mag wel even naast me in bed liggen... dat heb ik geweten... Ze werd pas na 4 uur wakker.... Ze lag me daar toch prinsheerlijk.... en ik lag alleen maar met een wakend oog en het licht aan... hihi...

Elev, ik kan me dus best wel een beetje voorstellen dat je opziet tegen de gebroken nachten, maar vergeet niet wat je er voor terug krijgt!

Thanx trouwens dat jullie zo lief reageren op de pijn in mijn achterste... het is nog steeds een behoorlijke hel om naar het toilet te gaan, ondanks die zalf...
Zitten jullie ook allemaal elk kwartier te refreshen om te zien of er Luusnieuws is?

Iets heel anders: Pien, heb jij toevallig behoefte aan een schoonmaakster? Ik ken een heel lief meisje uit jouw woonplaats dat daar klussen zoekt.
anoniem_62055 wijzigde dit bericht op 04-08-2009 12:02
Reden: 'een meisje die..?'
% gewijzigd
quote:elev schreef op 04 augustus 2009 @ 11:59:

Zitten jullie ook allemaal elk kwartier te refreshen om te zien of er Luusnieuws is?

Yep!
quote:sproet1978 schreef op 04 augustus 2009 @ 12:05:

[...]

Yep! Totdat viva besloot op een cruciaal moment onderhoud te gaan doen wel... ok site doet het weer.. kom maar op met dat goede nieuws! :-)
Luuuuuuuuus, hoe gaat ie??

Nog niemand iets gehoord begrijp ik? Is er iemand brutaal genoeg om haar te sms-en?
Nog steeds spanning en sensatie hier?! Pffff weet ook niet of ik durf te sms-en.

Elev ik zal dat eens in de groep gooien, wat Pienman daarvan vindt. Ik ben wel voor. Hoeveel moet je zo iemand betalen eigenlijk?

Enne Chiek vanavond geen Pienman thuis maar ik zal zelf eens een foto proberen te maken.
...
Ola

Gisteravond heb ik nog even gesmst met Luus, maar de weeen waren toen afgenomen. Ze baalde daar wel van. Maar misschien is het toch door gaan zetten uiteindelijk, want heb niets meer van haar gehoord... Ben wel heel benieuwd! Ik heb "the Secret" nog even toegepast en jullie weten, daar geloof ik heilig in!
Nog niets dus...

Nou, ze laat vast wel uit zichzelf wat horen wanneer ze daar aan toe is.
Mardie, hoe is het eigenlijk met jou? De kraamhulp is nu net weg zeker? Je kraamtranen hopelijk ook?
Mijn schoonzus heeft trouwens de Mexicaanse Griep. Komtnet terug van een feestweekendje met haar vriendinnen en heeft nu de griep. Mijn broer wilde dus morgen hier komen eten, maar ik sla even over. Hij ziet echt het gevaar niet,denkt echt dat het een gewone griep is die wel weer overwaait.Beetje dom.Ik heb hem in ieder geval de site van de rivm even aangeraden, sjongejonge. Dat is echt zo'n typisch gevalletje van een workaholic die echt geen idee heeft wat er echt in de wereld speelt. Komt net zelf uit Spanje trouwens, en voelt zich ook niet fit. Zucht. Ik vind die Mexicaanse Griep dus heel niet geinig!
Ik denk dat je er wel verstandig aan hebt gedaan om het af te zeggen hoor Duft. Ik ben zelf helemaal niet bang voor de Mexicaanse griep (of welke griep dan ook), maar wel voor Sproetekind. Daarom ben ik ook eigenlijk wel blij dat hij voorlopig nog niet naar een kdv gaat, lijkt me namelijk best een besmettingshaard (ook voor andere dingen natuurlijk, je ziet maar weer aan Minicaat hoe snel zo'n kind dan iets oploopt, dus als ik dat nog éven uit kan stellen...).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven