leuke man gaf aan dat hij voorlopig geen relatie wil.......
dinsdag 4 augustus 2009 om 18:40
Hej,
Volgens mij is hij inderdaad just not that into you. Heel jammer, inderdaad.
Mijn advies: Geen seks, geen smsjes, niet bellen,...
Niks meer.
Heb zo ook juist een man achter de rug. (heb hier ook ergens een topic over staan) Kan je erbij zeggen, ik wou dat ik véél vroeger afscheid had genomen. Heb me nooit onzekerder of ellendiger gevoeld als toen.
Succes meisje, want uiteindelijk moet je zelf beslissen wat je met hem doet.
Volgens mij is hij inderdaad just not that into you. Heel jammer, inderdaad.
Mijn advies: Geen seks, geen smsjes, niet bellen,...
Niks meer.
Heb zo ook juist een man achter de rug. (heb hier ook ergens een topic over staan) Kan je erbij zeggen, ik wou dat ik véél vroeger afscheid had genomen. Heb me nooit onzekerder of ellendiger gevoeld als toen.
Succes meisje, want uiteindelijk moet je zelf beslissen wat je met hem doet.
dinsdag 4 augustus 2009 om 19:39
Gewoon die film kijken: he's just not that into you.
Serieus; een wereld gaat voor je open
Vraag het op de man af: Wil je een voorlopig geen relatie met mij of in het algemeen? (en houdt rekening met een eventuele leugen. Als hij ook met je naar bed gaat, terwijl hij weet dat hij verder niks wilt, kun je je afvragen of je wel zo'n goudmijntje in handen hebt.)
Weet jij of je je tijd er nog in moet stoppen. En zeggen ze ook niet: negeren is begeren?
Succes ermee Sunshine.
Serieus; een wereld gaat voor je open

Vraag het op de man af: Wil je een voorlopig geen relatie met mij of in het algemeen? (en houdt rekening met een eventuele leugen. Als hij ook met je naar bed gaat, terwijl hij weet dat hij verder niks wilt, kun je je afvragen of je wel zo'n goudmijntje in handen hebt.)
Weet jij of je je tijd er nog in moet stoppen. En zeggen ze ook niet: negeren is begeren?
Succes ermee Sunshine.
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:26
quote:superstar_2 schreef op 04 augustus 2009 @ 16:47:
Als een man zegt voorlopig geen relatie te willen dan wil hij geen relatie met JOU.
Zo was het toch?
Als hij echt stapelgek op jou zou zijn dan ging hij er gewoon voor..
Helemaal waar! Zo zit het!
En Suup, we weten, alleen negeren of hysterisch gedrag kan een man van gedachten doen veranderen, al was het maar voor een heel klein beetje rust. Wat mannen al niet doen om met de afstandsbediening in de hand op de bank te kunnen dutten.
Als een man zegt voorlopig geen relatie te willen dan wil hij geen relatie met JOU.
Zo was het toch?
Als hij echt stapelgek op jou zou zijn dan ging hij er gewoon voor..
Helemaal waar! Zo zit het!
En Suup, we weten, alleen negeren of hysterisch gedrag kan een man van gedachten doen veranderen, al was het maar voor een heel klein beetje rust. Wat mannen al niet doen om met de afstandsbediening in de hand op de bank te kunnen dutten.
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:33
Er was toch een keer zo'n bekende vent bij Oprah, die dat boek heeft geschreven over hoe mannen denken? Die zei iets in de trant van; If the man really wants you, he will swim the ocean, climb the mountain and kill the dragon to be with you". Hij bezwoer dat het waar was. En zweren is heilig he, in Oprah's Studio
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 4 augustus 2009 om 23:44
WOW VC, mijn man mag van mij gewoon het vliegtuig of de boot nemen hoor, hoeft tie echt niet die zee over te zwemmen.
Is ie hartstikke moe tegen de tijd dat hij in mijn bed ligt en wil ie weer alleen maar slapen...
en voor TO
Als een man zegt voorlopig geen relatie te willen dan bedoelen ze meestal ook iets in die trant
Hij wil op dit moment geen relatie
OF...
Hij wil op dit mioment geen relatie met jou
In beide gevallen schiet je er dus net niets mee op
Is ie hartstikke moe tegen de tijd dat hij in mijn bed ligt en wil ie weer alleen maar slapen...
en voor TO
Als een man zegt voorlopig geen relatie te willen dan bedoelen ze meestal ook iets in die trant
Hij wil op dit moment geen relatie
OF...
Hij wil op dit mioment geen relatie met jou
In beide gevallen schiet je er dus net niets mee op
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 5 augustus 2009 om 00:16