Favourites in Rotterdam
dinsdag 4 augustus 2009 om 18:57
Abrikoos (tapas in delfshaven)
Hemel op Aarde
Look
kade 4
Shabu Shabu
Ik woon trouwens boven O'pazzo, maar ik geef wel de voorkeur aan de pizza's van Angelo. De entourage van O'pazzo is overigens wel fantastisch!
Hemel op Aarde
Look
kade 4
Shabu Shabu
Ik woon trouwens boven O'pazzo, maar ik geef wel de voorkeur aan de pizza's van Angelo. De entourage van O'pazzo is overigens wel fantastisch!
anoniem_36895 wijzigde dit bericht op 04-08-2009 18:57
Reden: toevoeging restaurant
Reden: toevoeging restaurant
% gewijzigd

dinsdag 4 augustus 2009 om 19:01
Fred
La Vilette (huisrestaurant;-))
Urban, gezellig koffie drinken en super carrot cake
Rotown, enkel om drankje te doen in een ongedwongen sfeer
Witte Aap, voor de late avond en geen zin om te dansen (niks voor niks door Lonely Planet uitgeroepen tot 1 van de beste cafe's ter wereld
)
La Stanza, errug lekker eten alleen jammer van het personeel
Loods, superpersoneel en laatst nog gegeten en dat was echt goed!
Bazaar, als ik op zwart zaad zit, maar wel uit eten wil
Geen fan van Shabu Shabu, maar wel Sumo (de kleine, de grote vind ik 3x niks)
Tai Wu blijft de beste Chinees met topassortiment dim sum
Zeezout toen het nog van de Blijker was
De Tuin, tja alleen vanwege de tuin
De Harmonie vond ik niks
Hotel New York, alleen voor de plateau fruit de mer
Amarone vond ik tegenvallen had daar echt meer van verwacht, eten was goed, maar sfeer... nee niks voor mij
Vroeger had je Foody's en dat was ook errug goed
La Vilette (huisrestaurant;-))
Urban, gezellig koffie drinken en super carrot cake
Rotown, enkel om drankje te doen in een ongedwongen sfeer
Witte Aap, voor de late avond en geen zin om te dansen (niks voor niks door Lonely Planet uitgeroepen tot 1 van de beste cafe's ter wereld

La Stanza, errug lekker eten alleen jammer van het personeel
Loods, superpersoneel en laatst nog gegeten en dat was echt goed!
Bazaar, als ik op zwart zaad zit, maar wel uit eten wil
Geen fan van Shabu Shabu, maar wel Sumo (de kleine, de grote vind ik 3x niks)
Tai Wu blijft de beste Chinees met topassortiment dim sum
Zeezout toen het nog van de Blijker was
De Tuin, tja alleen vanwege de tuin
De Harmonie vond ik niks
Hotel New York, alleen voor de plateau fruit de mer
Amarone vond ik tegenvallen had daar echt meer van verwacht, eten was goed, maar sfeer... nee niks voor mij
Vroeger had je Foody's en dat was ook errug goed

woensdag 5 augustus 2009 om 10:30
Parasol,
Als je toch boven O'pazzo woont, dan moet je eens je pizza's bij Due Tonino halen (GoudseSingel). Is dichterbij dan Angelo Betti en ik vind de pizza's van Due Tonino lekkerder.
Op de pannekoekstraat zit een hele lekkere Indonesische Warung. Ik weet niet hoe het heet eigenlijk. Er staan allemaal voorouderbeelden in het raam.
Als je toch boven O'pazzo woont, dan moet je eens je pizza's bij Due Tonino halen (GoudseSingel). Is dichterbij dan Angelo Betti en ik vind de pizza's van Due Tonino lekkerder.
Op de pannekoekstraat zit een hele lekkere Indonesische Warung. Ik weet niet hoe het heet eigenlijk. Er staan allemaal voorouderbeelden in het raam.
woensdag 5 augustus 2009 om 10:59
woensdag 5 augustus 2009 om 16:45
quote:absoluteEinstein schreef op 05 augustus 2009 @ 10:30:
Parasol,
Op de pannekoekstraat zit een hele lekkere Indonesische Warung. Ik weet niet hoe het heet eigenlijk. Er staan allemaal voorouderbeelden in het raam.Dan ga ik die pizza's eens proberen! Thnx...woon nl nog niet zo lang op deze stek...ben alles aan het uitzoeken;)
Parasol,
Op de pannekoekstraat zit een hele lekkere Indonesische Warung. Ik weet niet hoe het heet eigenlijk. Er staan allemaal voorouderbeelden in het raam.Dan ga ik die pizza's eens proberen! Thnx...woon nl nog niet zo lang op deze stek...ben alles aan het uitzoeken;)
woensdag 5 augustus 2009 om 18:56
quote:niesie schreef op 05 augustus 2009 @ 18:30:
Grote afknapper vond ik dippers en fondue. Eten was wel redelijk maar best duur, en de bediening was heel slecht. Kan natuurlijk aan de avond gelegen hebben, maar toch.Daar heb ik eens gegeten toen ze 3 maanden open waren....wij hadden echt een superavond! En werden juist heel goed bediend. Maf dat dit dan zo kan veranderen....of misschien ligt het idd aan de avond.
Grote afknapper vond ik dippers en fondue. Eten was wel redelijk maar best duur, en de bediening was heel slecht. Kan natuurlijk aan de avond gelegen hebben, maar toch.Daar heb ik eens gegeten toen ze 3 maanden open waren....wij hadden echt een superavond! En werden juist heel goed bediend. Maf dat dit dan zo kan veranderen....of misschien ligt het idd aan de avond.