Robot die kan schieten
dinsdag 21 juli 2026 om 17:19
dinsdag 21 juli 2026 om 18:51
Ik ken die. Hij was van action geloof ik. Mijn zoon heeft zichzelf in zn oog geschoten ermee.
Mijn zoontje houdt ook van robots, maar ik heb nog geen goede kwaliteit robots voor zijn leeftijd gevonden.
Je hebt bagger en je hebt robots bedoeld voor tieners/volwassenen die je vaak zelf moet bouwen en daartussen zit niks lijkt het.
Mijn zoontje houdt ook van robots, maar ik heb nog geen goede kwaliteit robots voor zijn leeftijd gevonden.
Je hebt bagger en je hebt robots bedoeld voor tieners/volwassenen die je vaak zelf moet bouwen en daartussen zit niks lijkt het.
dinsdag 21 juli 2026 om 18:52
dinsdag 21 juli 2026 om 19:44
Hij maakt ook nog gigantisch herrie hij elke stap die hij zet.Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2026 18:52Nou inderdaad. Waarom zou je in godsnaam een schietende robot in je huis willen hebben rondlopen.
Helaas worden zulke cadeaus niet overlegd
dinsdag 21 juli 2026 om 19:46
Omdat zoonlief dat nu eenmaal graag wil.Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2026 18:52Nou inderdaad. Waarom zou je in godsnaam een schietende robot in je huis willen hebben rondlopen.
dinsdag 21 juli 2026 om 21:10
dinsdag 21 juli 2026 om 21:11
Nee zeg, tis een jongen.
In onze tijd kon dat nog, nu niet meer.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 21 juli 2026 om 21:27
Was je maar zo slim geweest om geen action schietrobot te kopen voor een 4jarige.SunShine35 schreef: ↑21-07-2026 21:16Helaas had ik dit al zien aankomen.
Was ik maar zo slim geweest er naar te luisteren en dit topic niet te openen.
Niet to self voor de volgende keer.
Misschien volgend jaar een granaatwerper van Temu. Die gaat vast langer mee
dinsdag 21 juli 2026 om 22:20
Kinderen van die leeftijd zijn ook zo weer geïnteresseerd in anderen dingen. Ik kocht ook wel eens iets opnieuw wat stuk was gegaan, en dan na 1 x spelen was het klaar.
Er is zoveel leuks te koop, ik zou gaan voor ander speelgoed. De robot was leuk, maar hij is stuk en dus doooooorrrrr…..
Leren omgaan met teleurstelling en verlies is een belangrijk deel van opgroeien.
Er is zoveel leuks te koop, ik zou gaan voor ander speelgoed. De robot was leuk, maar hij is stuk en dus doooooorrrrr…..
Leren omgaan met teleurstelling en verlies is een belangrijk deel van opgroeien.
patchouli_ wijzigde dit bericht op 21-07-2026 23:21
12.63% gewijzigd
dinsdag 21 juli 2026 om 23:10
Omdat het leuk is?Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2026 18:52Nou inderdaad. Waarom zou je in godsnaam een schietende robot in je huis willen hebben rondlopen.
Wij hadden hier een heel leger aan ridders met zwaarden, vleiers met kogels die de kamer door gingen, levensgrote katapulten en kruisbogen die pijlen schoten. Leuk toch.
Everything is possible for the one who believes.
dinsdag 21 juli 2026 om 23:34
Ik zie deze met positieve recensies. Is wel vanaf 5 jaar
https://www.intertoys.nl/silverlit-robo ... uist-zwart
https://www.intertoys.nl/silverlit-robo ... uist-zwart
Het is wat het is.
woensdag 22 juli 2026 om 07:59
woensdag 22 juli 2026 om 08:15
Dat is toch het leuke van sinterklaas? Dat je cadeautjes krijgt die je leuk vindt ipv verantwoord?
Persoonlijk zou ik hem niet vervangen. Heb ook geen idee waar je het kan kopen. Vermoed Amazon, temu? Een goede zal er niet zijn omdat het gevaarlijk kan zijn. Als je hem echt wil vervangen dan 1 met slechte reviews.
Persoonlijk zou ik hem niet vervangen. Heb ook geen idee waar je het kan kopen. Vermoed Amazon, temu? Een goede zal er niet zijn omdat het gevaarlijk kan zijn. Als je hem echt wil vervangen dan 1 met slechte reviews.
woensdag 22 juli 2026 om 08:42
wat een sneu volk loopt hier toch rond. hoe gaaf is een robot die kan schieten!
en over overleggen: ik ben zo'n kindvrije tante die lawaaidingen zonder batterijen aan haar nichtjes en neefjes geeft. traditie overgenomen van mijn vader die altijd trommels en fluiten gaf. hahahaha kinderen kei blij en mijn broertje toch weer eens kunnen pesten!
TO ik heb helaas geen verstand van schietende robots, maar ik hoop dat je een goeie vindt!
AI zegt dit:
De best beoordeelde schietende speelgoedrobots van dit moment zijn de interactieve modellen van het bekende robotmerk Silverlit. Reviews van ouders en experts prijzen deze robots vanwege de stevige bouwkwaliteit, de trefzekere schietfuncties en de eenvoudige bediening voor kinderen.
Top 3 best beoordeelde schietende robots
Silverlit Robo Rapidfire:Deze 2-in-1 op afstand bestuurbare robot beschikt over een snelvuur-rotatiemagazijn waarmee hij schuimpijltjes achter elkaar afvuurt.Klanten op Intertoys beoordelen dit model zeer positief omdat de set geleverd wordt inclusief een schietdoelwit met geluidseffecten.
Silverlit Robo Blast One:Een stoere, op afstand bestuurbare robot met een krachtige schietende vuist die tot 3 pijltjes kan laden en afvuren.Volgens reviews op Intertoys zijn kinderen erg enthousiast omdat de robot soepel beweegt en de pijlen verrassend goed en ver schieten.
Silverlit YCOO Robo Blast (XXL):De grotere variant uit de Robo Blast-serie die op afstand bestuurbaar is en tot wel 6 darts kan afvuren.Gebruikers op Amazon waarderen de extra entertainmentwaarde, aangezien deze robot naast schieten ook kan dansen en muziek afspeelt.
en over overleggen: ik ben zo'n kindvrije tante die lawaaidingen zonder batterijen aan haar nichtjes en neefjes geeft. traditie overgenomen van mijn vader die altijd trommels en fluiten gaf. hahahaha kinderen kei blij en mijn broertje toch weer eens kunnen pesten!
TO ik heb helaas geen verstand van schietende robots, maar ik hoop dat je een goeie vindt!
AI zegt dit:
De best beoordeelde schietende speelgoedrobots van dit moment zijn de interactieve modellen van het bekende robotmerk Silverlit. Reviews van ouders en experts prijzen deze robots vanwege de stevige bouwkwaliteit, de trefzekere schietfuncties en de eenvoudige bediening voor kinderen.
Top 3 best beoordeelde schietende robots
Silverlit Robo Rapidfire:Deze 2-in-1 op afstand bestuurbare robot beschikt over een snelvuur-rotatiemagazijn waarmee hij schuimpijltjes achter elkaar afvuurt.Klanten op Intertoys beoordelen dit model zeer positief omdat de set geleverd wordt inclusief een schietdoelwit met geluidseffecten.
Silverlit Robo Blast One:Een stoere, op afstand bestuurbare robot met een krachtige schietende vuist die tot 3 pijltjes kan laden en afvuren.Volgens reviews op Intertoys zijn kinderen erg enthousiast omdat de robot soepel beweegt en de pijlen verrassend goed en ver schieten.
Silverlit YCOO Robo Blast (XXL):De grotere variant uit de Robo Blast-serie die op afstand bestuurbaar is en tot wel 6 darts kan afvuren.Gebruikers op Amazon waarderen de extra entertainmentwaarde, aangezien deze robot naast schieten ook kan dansen en muziek afspeelt.
woensdag 22 juli 2026 om 10:34
Helaas kan ik TO geen advies geven maar ik zou zeggen geef gewoon antwoord op haar vraag welke robot geschikt is om voor haar zoontje te kopen en laat die discussies of het verantwoord is of niet achterwege. Iedereen bepaalt voor zichzelf welk speelgoed er gekocht wordt, daar heeft een ander niets mee te maken. Dit wilde ik even kwijt omdat ik mij hieraan erger.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in