NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik vind jullie allebei kanjers

als ik yamman de oren was zal ik gewoon zorgen dat hij die dag en voor yammini zorgt en voor het huishouden, dan kunnen we met zijn drieen een vrouwendag houden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Iets leukers, ik ben Terror zindelijk aan het maken. ( jongens worden echt moeilijker zindelijk dan meisjes is mijn ervaring. Bij Tut had ik geen luiers meer en zei ik gewoon "nou , dan moet je maar op de wc gaan, en zo geschiedde )

Hij gaat nu op de wc ( als ik hem help herinneren ) en als hij plast mag hij met whiteboardstiften op de tegels van de wc tekenen ( eerst getest of het er weer afgaat ) Hij lijkt het erg interessant te vinden dat tekenen op de muur. Ik hoop alleen wel dat hij snapt dat het alleen op de pleemuur mag daar dacht ik natuurlijk weer te laat aan.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hahaha Boro....

Ik vind het idee van Its wel oke. Kunnen we terror ook niet bij Yamman plempen dan? Nemen we Boro ook mee
Yam, ik vind het niet normaal dat hij zich er zo makkelijk afmaakt.

Hij had bij mij al een paar keer de wacht aangezegd gekregen en als er niks veranderd, kon ie vertrekken, want alles alleen doen zonder irritaties naar hem toe, is beter dan waar je nu mee loopt.

Bij beperking moest ik ook altijd alles alleen doen. En dan ook nog aplaudiseren als hij eindelijk eens een keer de afwas had gedaan ( terwijl ik die andere 6 afwassen in de week deed en daar geen aplaus voor kreeg ). Dat werkt niet. Nu doe ik ook alles alleen, maar dan zonder dat ik me erger aan zijn luiheid.

Ik doe nu trouwens niet alles alleen. Zit ernstig in de zooi op het moment ( en dat komt snel goed gelukkig ) en dan is daar altijd frikandel die me de dingen uit handen neemt als hij ziet dat ik het niet meer kan.

Heb trouwens wel ijzertekort, maar geen betontekort. Ik moest gister beton storten en heb het beton met mijn handen in de betonemmer gedaan. Dat zit nu opgedroogd onder mijn nagels.... en in mijn neus

Kop op Yammie, maar zeg het hem wel en wees heel duidelijk dat jij niet voor je lol thuis zit, pijn hebt, niet de huishoudster of het afschuifsysteem bent.
ja dat doen we plous, yamman wordt geen de oppas voor een dag

hahahaha boro

pruttie, ik begon je al te missen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jouw beperking klinkt als mijn ex Prut. Die zat ook nog eens werkloos thuis...

Hier deed ik ook bijna alles en dat wilde ik niet meer. En nu dus een schoonmaker. We kunnen het betalen en ik vind het gewoon zonde om ruzie te maken over het huishouden als je het ook zo op kan lossen. Scheelt ons een hoop energie en irritatie.

Lukt het een beetje met je ijzerrijkdieet Prut?
hahahha boro jou leven als een grote vakantie

pfffff grapjas !
Nog niet ijzerrijk gegeten. Ik was gister van 7.00 tot een uurtje of 22.00 in touw en heb toen ik duizelig werd maar gauw een patatje gehaald. Wel een boerenpatat, daar zit tenminste nog iets aan groente op.

Zat er maar ijzer in mayo, dan kwam alles goed

Sinds beperking trouwens weg is, hoef ik zoveel minder in huis te doen, dat mijn voorgenomen schoonmaakster hier, niet eens meer nodig is. Ik kan het nu wel zelf doen. Kost me hooguit een kwartier per dag
Ja, humor heeft ie wel, die Vriend van mij

Gelukkig dat dit soort dingen vlagen zijn hoor, 90% van de tijd issie wel lief, en laat hij merken dat hij weldegelijk mijn werk waardeert , maar soms ....
Nou... was in machine proppen, bek schrobben en naar de sportschool. Ben er zo weer
Ach... wij zjin 1x per maand onredelijk, ik iig

Nouja, laat ik zo zeggen, 1x per maand heb ik een rede om onredelijk te zijn
ik moest zowaar 3 pagina's bijlezen

Yamman is een potlood Yammie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Pruttie, wat heb je met beton gedaan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 05 augustus 2009 @ 10:58:

Pruttie, wat heb je met beton gedaan?Beperking er ingestort
Ik heb net de hele boel bij elkaar geschreeuwd. Ik had net een broodje krentenbrood met kaas gepakt. Ik wil er nog een pakken dus pak het bewaarbakje met de kaas uit de koelkast, doe het open en zit er een levende orenkruiper in. Ik gillend het bakje dichtgedaan, om het bakje maar een pendaalemmerzak geknoopt, die weer in een vuilniszak gedaan en weggegooid. Zonde van de kaas en het bakje. Ik had dat bakje en die kaas niet mee naar de kamping, hoe komt die oorwurm erin en dat ik die net een paar minuten eerder er niet in zag. Oh wat een vieze enge beesten.
hahaha had je m meegenomen van de camping ?
quote:Yamuna schreef op 05 augustus 2009 @ 11:11:

hahaha had je m meegenomen van de camping ?

Nou dat is zeker niet de bedoeling geweest. Als dat zo zou zijn, hoe komt hij vanaf de gang naar mijn koelkast in een afgesloten bakje?

Oh ik heb er kippenvel van zo vies vind ik het zeg. Het liefst gooi ik alles uit de koelkast voor de zekerheid weg.
Goeiemorgen.

Schema's Yam, schema's. Dan heb je in elk geval op vooraf afgesproken tijden (totaal, wel goed regelen dus) Yammini-vrij.

Vragen biedt de mogelijkheid om nee te zeggen en die kun je op bepaalde momenten dus niet gebruiken...

Pfff, soms ben je inderdaad beter alleen af dan samen *toch is alleen wel heel erg alleen hoor*

Muis mist zijn broertjes en begint zowat elke zin met 'mag ik', stort zich vervolgens op de bank als het antwoord nee is. Heb daar dus ook al een hartig woordje mee gehad.

Lunchpakketjes klaar en op naar de meren, of toch nog het zwembad *ben zo bang voor blauwalg om deze tijd*
Whahahaha, Mleen! Muts. Die beestjes doen niks, haske zonde! Was jij het nou met de vraag of je schimmel van kip kon wegsnijden? Of nee, dat had je gedaan

Oh... Mamzie

Wel een goeie trouwens Mamz. Niet vragen of Yamman het wil doen maar vertellen dat Yamman dat gaat doen

En nu ga ik naar mijn werk...

Oh, ik heb me ingeschreven!
Veel plezier Mamzie!!!

Jij bent goed bezig met dit warme weer Ploes.
blauwalg alarm kun je online opzoeken voor de door jou gekozen zwemplas

en je ziet direct een soort groenige waas op het water .
Middag!

Mleen, zonde, zo'n diertje doet toch niks?

Yam, succes met het wassen van Yammans oren.

Roos, ben je al weer wat beter??

Ploes, goed, ga je sporten!?

Heb gisteren mijn vinger keihard tussen raam en hor gekregen. Erg pijnlijk en bloederig, kan ik je zeggen. Slecht door geslapen, om half 7 maar een pijnstiller genomen, toen tot half 12 doorgeslapen!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik ging een luik metselen en gaten in een betonnen plaat dichten bij mijn huis Ik was heel erg Bob de Bouwer!!

Het beton is inmiddels uit mijn neus. Heb de hele morgen zitten peuteren
Klussen met beton is leuk -behalve als het in je neus zit...- , heb een keer een hele betonnen vloer gegoten in Frankrijk.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Mooi spul he info

Ik heb me er ook prima mee vermaakt hoor!! En van mijn armen, benen en gezich kon ik het zo lospulken toen het iets gedroogd was, maar onder mijn nagels vandaan vraagt om iets meer dan het haakje van de nagelknipper. Ik denk dat ik mijn nagels maar afknip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven