Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
woensdag 5 augustus 2009 om 16:22
woensdag 5 augustus 2009 om 19:52
woensdag 5 augustus 2009 om 20:00
woensdag 5 augustus 2009 om 20:02
Ik moet zeggen dat ik hier, in mijn nieuwe woonplaats, minder last van de hitte heb dan in Amsterdam of zo. Het lijkt hier wel minder benauwd.
Nu is het nog steeds heel heet maar met het gutsen valt het me eigenlijk wel mee. Ik zit nog wel wijdbeens op de bank en zo maar ik heb ook van alles gedaan vandaag. In Amsterdam kon ik echt niks met die hitte.....
Nu is het nog steeds heel heet maar met het gutsen valt het me eigenlijk wel mee. Ik zit nog wel wijdbeens op de bank en zo maar ik heb ook van alles gedaan vandaag. In Amsterdam kon ik echt niks met die hitte.....
woensdag 5 augustus 2009 om 20:09
donderdag 6 augustus 2009 om 06:11
quote:yasmijn schreef op 05 augustus 2009 @ 16:20:
Ik snap jullie niet, warmtehaters. Gun ons die paar dagen hitte toch!
Het hele jaar is het stervenskoud en daar heb ik een teringhekel aan.
Dat staat niet in verschil met een paar dagen warmte.Waarom meteen hitte? Wat is er mis met 24 graden? Kan je ook lekker in het zonnetje buiten zitten. Maar dat zijn tenminste nog normale temperaturen.
Ik snap jullie niet, warmtehaters. Gun ons die paar dagen hitte toch!
Het hele jaar is het stervenskoud en daar heb ik een teringhekel aan.
Dat staat niet in verschil met een paar dagen warmte.Waarom meteen hitte? Wat is er mis met 24 graden? Kan je ook lekker in het zonnetje buiten zitten. Maar dat zijn tenminste nog normale temperaturen.
donderdag 6 augustus 2009 om 06:31
Binnen: 23 graden.
Buiten: 17 graden, bewolkt.
Vrijdag 7 augustus: max. temperatuur 26 graden.
Zaterdag 8 augustus: max. temperatuur 20/25 graden.
Zondag 9 augustus: max. temperatuur 21/24 graden.
Maandag 10 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.
Dinsdag 11 augustus: max. temperatuur 21/23 graden.
Woensdag 12 augustus t/m zaterdag 15 augustus: Grote kans op wisselvallig weer met iedere dag ongeveer 50% kans op neerslag. Temperatuur rond of iets boven normaal.
Aantal zomerse dagen: 1 / 5
Aantal tropische dagen: 0 / 3
Hittegolf: Nee
Buiten: 17 graden, bewolkt.
Vrijdag 7 augustus: max. temperatuur 26 graden.
Zaterdag 8 augustus: max. temperatuur 20/25 graden.
Zondag 9 augustus: max. temperatuur 21/24 graden.
Maandag 10 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.
Dinsdag 11 augustus: max. temperatuur 21/23 graden.
Woensdag 12 augustus t/m zaterdag 15 augustus: Grote kans op wisselvallig weer met iedere dag ongeveer 50% kans op neerslag. Temperatuur rond of iets boven normaal.
Aantal zomerse dagen: 1 / 5
Aantal tropische dagen: 0 / 3
Hittegolf: Nee
World of Warcraft: Legion
donderdag 6 augustus 2009 om 06:38
quote:Daantje1970 schreef op 06 augustus 2009 @ 06:11:
[...]
Waarom meteen hitte? Wat is er mis met 24 graden? Kan je ook lekker in het zonnetje buiten zitten. Maar dat zijn tenminste nog normale temperaturen.
Alles onder de 25 graden is winter, zoals ik al eerder zei.
Alles boven de 25 graden is heerlijk. Wat een energie krijg je daarvan.
[...]
Waarom meteen hitte? Wat is er mis met 24 graden? Kan je ook lekker in het zonnetje buiten zitten. Maar dat zijn tenminste nog normale temperaturen.
Alles onder de 25 graden is winter, zoals ik al eerder zei.
Alles boven de 25 graden is heerlijk. Wat een energie krijg je daarvan.
donderdag 6 augustus 2009 om 11:11