Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Ik vind het zalig!
Alle reacties Link kopieren
Kom in mijn armen!
Stressed is just desserts spelled backwards
lammy schreef op 25 mei 2012 @ 08:12:

En het is al zo vroeg in het jaar warm. Mensenlief wat verlang ik naar de herfst.
zo vroeg??? 2 weken geleden stond de kachel nog aan.
Airco van de auto bleek gisteren kapot, nadat ie een paar uur in de volle zon op me had staan wachten. En ik ben behoorlik zwanger dus echt lekker ventileer ik ook niet meer. Was me gisteren toch net even te veel onder die omstandigheden, maar verder: lekker hoor!
ElleMichelle schreef op 25 mei 2012 @ 08:14:

In onze tuin op het noorden is het heerlijk vertoeven met dit weer:-))
Inderdaad, heerlijk weer dit, zo mag het de rest van de zomer blijven, hoeft niet warmer, graad of 25 prachtig .
Maleficent schreef op 25 mei 2012 @ 10:30:

zo vroeg??? 2 weken geleden stond de kachel nog aan.

Het veel warmere weer kwam ook vrij plotseling. Het was lang middelmatig weer geweest.

Op de fiets kan het enigszins fris zijn, en dat gevoel had ik eergisteren en gisteren nog niet.

18 graden.
World of Warcraft: Legion
hans66 schreef op 25 mei 2012 @ 11:31:

[...]

Het veel warmere weer kwam ook vrij plotseling. Het was lang middelmatig weer geweest.

Nou niet middelmatig hoor, maar veel te koud voor de tijd van het jaar. 11 graden is niet echt normaal midden mei.
De komende week wordt het regenachtig (althans in Twente). In de rest van het land wordt het weer wat wisselvalliger en kouder, uiteindelijk rond 17 graden.

16 graden.
Okay... daar ben ik weer met het weer. Buiten, vooral aan het eind van de middag is het 26 à 27 graden, en het is vreselijk benauwd. Op mijn werkplek kan men nog het beste zijn. Zon kan er niet in schijnen en de warmte kan het gebouw bijna niet binnendringen.
...en toen werd het alsnog bar en boos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven