Gezondheid alle pijlers

Maagband/verkleining

12-01-2009 11:13 3746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Er was ooit een topic met het onderwerp maagband of verkleining. Maar ik wilde graag een nieuw topic openen.

Ik zit nu in een traject van 3 maanden. Ik wil graag met mensen hier op het topic mijn bevindingen en ervaringen delen. wie schrijft er mee?

Groetjes Pom
Waar kan ik die hyves vinden?
hallo allemaal haha

ik heb me ook aangemld voor de hyves en heb bij mn eigen hyves iedereen geaccepteerd haha

wist alleen niet precies wie wie was omdat het natuurlijk andere namen zijn haha maar nu ben ik helemaal op de hoogte

goed idee pom pom zon viva meiden hyves werkt waarschijnlijk net zo verslavend als hier en de eigen hyves haha

wel leuk om elkaar zo te leren kennen!

x elise
Pilous op hyves en dan bij netwerken, dan toets je in: meiden van viva.
Hm... komt niet naar voren.

Wil je me even de link mailen?

Pilous@live.nl
Done!
en voor de andere

http://meidenvanviva.hyves.nl/
Ik ben lid Tenminste, ik heb het aangevraagd aan de almachtige beheerder
dat ben ik
Heb m ook ff bij clubje aangemeld

Op hyves heb ik nu Chicatjoe, Lieskeee en Pompompom

@Stientje : heb je nog gebeld met GLA?

Ben hier kapot, heb sinds vandaag weer werk na 8 maanden en mijn oogleden hangen volgens mij op mijn tenen
Hallo allemaal,

Ja, ik heb vandaag met GLA gebeld en ben heel vriendelijk te woord gestaan. De ruzie gaat over de DCB code, Groene land Achmea wil wel de operatie vergoeden maar niet de kosten van eventuele nazorg. Het MCL heeft een obesitaskliniek en wil het hele pakket aanbieden, zoals plastische chirurgie mocht je datc later nodig hebben....Maandag mag ik met een hoge pief van het MCL bellen over hoe het nu verder gaat. Ook het GLA gaat mij binnen 3 dagen bellen wat ze voor me kunnen doen. Het maagbandje moet er eigenlijk zo snel mogelijk uit omdat deze beschadinging heeft aangericht in mijn slokdarm door het vele maagzuur, dus een jaar wachten kan echt niet....
Enne PILOUS bedankt....
Voor wat?

Wat houdt de eventuele nazorg? De tijd dat je in het ZH ligt of de eventuele kosten voor een dietiste?
Fijn dat je een antwoord hebt Stientje, kom je zelf ook uit Friesland?

Hier had ik vandaag een brief van het ziekenhuis met een afspraak voor de psycholoog
Hallo, met nazorg bedoelen ze inderdaad de dietiste maar ook plastiche chirurgie mocht je dat nodig hebben. Ik ben wel een friezin maar woon al 13 jaar in Gelderland.

Ik heb groot nieuws ik mag 30 september onder het mes bij dokter Dillemans in Belgié! Groene land Achmea heeft mij aangemeld bij Re-medical en deze hebben mij vandaag al terug gebeld met een datum. Deze vonden dat ik niet te lang meer mag doorlopen met een ontstoken slokdarm. 1 sept heb ik een gesprek met een verpleegkundige in Beverwijk die alles nog met mij zal doornemen, van te voren nog even bloedprikken, de laatste slikfoto's opsturen en s middags een gesprek met dkt Dillemans via de webcam! Ik ben heel benieuwd en erg blij.....
Wat een goed nieuws!!!!!!!! 30 september, nou dat is nu aftellen geblazen. Fijn dat je een datum hebt! En Dillemans schijnt een hele goeie te zijn! leuk nieuws zo op de vrijdag.
Stientje.... Wel fijn dat je een datum hebt , maar ik vind 30 september wel ver weg voor iemand met een ontstoken slokdarm.

Ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij gaat .
Super dat je een datum hebt Stientje, maar je moet dan nog 2 maanden wachten.
joepie sientje!!!!

Een datum!!
sientje!

Dr Dillemans staat erg goed aangeschreven
He Pommetje, sorry dat ik zo binnen val. Lukt me even niet om je op een andere manier te bereiken. Zou je me alsjeblieft even willen mailen op mylenevalerie@hotmail.com ?

Thanks alvast .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hallo, Dr Dillemans blijkt ook andere chirurgen op te leiden voor deze operatie dus ik ben ik goede handen.. en inderdaad ik moet nog wel ff geduld hebben maar ik ben blij dat ik een datum heb omdat ik bang was dat ik een jaar zou moeten wachten...ik probeer mijn slokdarm rustig te houden met medicijnen en uitkijken met wat ik eet en drink. Volgende week ga ik nog lekker een weekje op vakantie en daarna ga ik me rustig voorbereiden voor wat er gaat komen...
Je hebt iig iets om naartoe te leven
nou Dames......

Ik heb weinig te melden.

Ik ga morgen nog even 10 dagen met mijn dochter naar Salou in Spanje.

dus doe geen gekke dingen ! haha

Lekker wachten met z'n allen !!!!!!!

Tot de volgende keer maar weer !!!!!

Adios !!!!
Niet de disco in het? Ivm de mex. griep
Ben al te laat denk ik :

Maar wens je een fijne 10 dagen in Spanje Riny.

Ik wacht hier tot de 14e september voor afspraak psycholoog.

Verder was ik gisteren bij mijn ouders en zegt mijn moeder ineens: nu mag je toch wel proberen er iets af te krijgen

En op de manier hoe ze het dan zegt he, maar goed ik ben dan 1 die dan ook echt niks meer zegt en later ben ik naar huis gegaan.

Moet er wel bijzeggen dat mijn familie nog van niks weet dat ik in traject zit, en dat houdt ik liever eerst ook zo.

Er zijn een aantal vriendinnen die het weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven