Feestje organiseren.
donderdag 6 augustus 2009 om 14:21
Heb even jullie tips of adviezen nodig.
Mijn vriend wordt bijna 30, dus ben een feestje aan het organiseren. Wil even nagaan of alles nu compleet is, mis ik nog iets?
Er komt ongeveer 40 man.
Mensen zijn uitgenodigd.
Catering ben ik nog mee bezig
Bier, wijn, fris is besteld.
Balonnen en slingers,
Sta- tafels, extra glazen, geregeld.
Live muziek is geregeld.
Partytent moet nog.
Nwe muziekinstallatie, omdat die er zojuist mee gekapt is, moet nog.
Het valt me zo mee qua geregel, dat ik bang ben dat ik iets mis
Nog tips/ adviezen??
Mijn vriend wordt bijna 30, dus ben een feestje aan het organiseren. Wil even nagaan of alles nu compleet is, mis ik nog iets?
Er komt ongeveer 40 man.
Mensen zijn uitgenodigd.
Catering ben ik nog mee bezig
Bier, wijn, fris is besteld.
Balonnen en slingers,
Sta- tafels, extra glazen, geregeld.
Live muziek is geregeld.
Partytent moet nog.
Nwe muziekinstallatie, omdat die er zojuist mee gekapt is, moet nog.
Het valt me zo mee qua geregel, dat ik bang ben dat ik iets mis
Nog tips/ adviezen??
donderdag 6 augustus 2009 om 16:09
Fakkels zijn een goed idee, maar kijk wel naar de aantal branduren. Waxinelichtjes zijn geen goed idee als je het feestje buiten hebt. Die waaien namelijk uit. Ook in een windlicht achtig iets. Je zou misschien kunnen kiezen voor kerstlampjes ofzo in de partytent. Minder warm en minder brandgevoelig.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
donderdag 6 augustus 2009 om 17:04
vrijdag 7 augustus 2009 om 00:14
Ik hou erg van themafeestjes, dus bv een schilderfeest waarbij je een aantal canvassen en verf hebt staan, of spelletjes zoals twister in huis. Lekker kinderachtig
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 7 augustus 2009 om 08:46
Nee, denk niet dat ik daarmee aan moet komen...
Lekker kleppen met iedereen, band erbij.
Iedereen kent elkaar wel, ook via- via. (Veel horeca mensen)
Denk dat ik gave windlichten ofzo ga kopen voor op de statafels. ik heb ook lavandelwierrook gekocht, het schijnt dat insecten niet van die lucht houden?
Denk dat ik een paar wegwerpcameratjes neerleg, voor de leuke foto's.
Lekker kleppen met iedereen, band erbij.
Iedereen kent elkaar wel, ook via- via. (Veel horeca mensen)
Denk dat ik gave windlichten ofzo ga kopen voor op de statafels. ik heb ook lavandelwierrook gekocht, het schijnt dat insecten niet van die lucht houden?
Denk dat ik een paar wegwerpcameratjes neerleg, voor de leuke foto's.
vrijdag 7 augustus 2009 om 09:31
Is het de bedoeling dat er na/voor de band ook nog gedanst wordt? Anders is het misschien goed om iemand te vragen de muziek te regelen/cd's te verwisselen. Hoef je je daar geen zorgen om te maken en heen en weer te rennen om er een ander cd-tje in te doen. (Of je maakt een playlist op een mp3 speler van te voren).
vrijdag 7 augustus 2009 om 09:46
asbakken
afvalzakken/bakken neerzetten
microfoon voor een speech
idd leuke windlichten ofzo heel sfeervol is dat
dansvloertje creeeren
briefje aan de buren kan je ook op
dezelfde dag in de bus doen, zodat t nog wel geheim
kan blijven..
En een leuke outfit voor jezelf en je vriend klaarleggen...
Mooi cadeau voor hem??
Fotos van hem uitprinten van toen naar nu en dan overal ophangen???
afvalzakken/bakken neerzetten
microfoon voor een speech
idd leuke windlichten ofzo heel sfeervol is dat
dansvloertje creeeren
briefje aan de buren kan je ook op
dezelfde dag in de bus doen, zodat t nog wel geheim
kan blijven..
En een leuke outfit voor jezelf en je vriend klaarleggen...
Mooi cadeau voor hem??
Fotos van hem uitprinten van toen naar nu en dan overal ophangen???
donderdag 13 augustus 2009 om 17:24
Wat leuk dat je dat voor hem regelt!
Ik word zelf in december 30 jaartjes en zal mijn feestje zelf moeten organiseren. Vind ik helemaal niet erg hoor
Ik wil niet dat er binnen gerookt wordt, dus buiten moet ik ook nog wat regelen (in dec kan het best koud zijn). Oh ja, ik mag het ook nog gaan plannen terwijl ik druk ben met verbouwen en verhuizen.
Als je zelf nog tips of trucs hebt (achteraf bijvoorbeeld) dan hoor ik het graag
Veel plezier alvast!
Ik word zelf in december 30 jaartjes en zal mijn feestje zelf moeten organiseren. Vind ik helemaal niet erg hoor
Als je zelf nog tips of trucs hebt (achteraf bijvoorbeeld) dan hoor ik het graag
Veel plezier alvast!
zaterdag 15 augustus 2009 om 14:22
Nou, als tip alvast: doe tussen door al extra boodschappen.
Zodat je niet in 1x alles tegelijk hoeft te halen. Daar ben ik nu ook mee bezig.
Ben nu ook al steeds ijsklontjes aan het maken, zodat dat straks niet is vergeten.
Moet alleen nog wegwerp bordjes en bestek voor de bestelde salades en saté. En extra harde plastic bekertjes voor de wijntjes, in leuke kleuren.
Verlichting is ondertussen ook geregeld. En de tuin komt zo langzamerhand ook steeds meer op orde.
Heb alleen geen logeeradres voor onze kinderen, das het enige war ik tegenop zie: de korte nacht, haha!
Zodat je niet in 1x alles tegelijk hoeft te halen. Daar ben ik nu ook mee bezig.
Ben nu ook al steeds ijsklontjes aan het maken, zodat dat straks niet is vergeten.
Moet alleen nog wegwerp bordjes en bestek voor de bestelde salades en saté. En extra harde plastic bekertjes voor de wijntjes, in leuke kleuren.
Verlichting is ondertussen ook geregeld. En de tuin komt zo langzamerhand ook steeds meer op orde.
Heb alleen geen logeeradres voor onze kinderen, das het enige war ik tegenop zie: de korte nacht, haha!