Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet jij nu alle lesstof nog scannen, of had je een voorganger die dat werk voor je gedaan heeft?
wat bedoel je met scannen? Voor het digiboard? Geen idee eigenlijk. Ik ga ervan uit dat dat nog moet. Het zijn echt nieuwe borden dus niemand heeft er mee gewerkt.
Ja hoor, dan moet dat nog, leuk klusje .
quote:Jinny schreef op 07 augustus 2009 @ 19:47:

Ja hoor, dan moet dat nog, leuk klusje . hmmm jouw smiley is net iets te enthousiast... Hè bah daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht...
Broer heeft geluk, zijn voorganger (hij heeft nu een andere groep plus lokaal) heeft het gedaan, maar die vond het niet opwegen tegen het gemak van het digiboard als hij het toch had moeten doen, dus ik zat je wat te plagen.
Ik ga even chillen (lees stofzuigen en dweilen) chillen aan de nieuwe gartenset. Maar na het chillen een lekker biertje, dat heb ik dan verdiend. Fijne avond!!!
Fijne avond!
Jin, katten lenen? Wat wil je dat die tegen een fellatio-gevende dame doen? Ik pies in mijn broek geloof ik
Whoehahahahaahaha Jin is er al achter zie ik
Lees nu 'Het zijn net mensen' van Joris Luyendijk.

Ik sta wel bekend om mijn cakebeslag acties geloof ik. Was het lekker Bridge?

Vakantie nu alweer voorbij, dat gaat snel zeg!

Jinny, vertel op groep eens waar ze je voor gevraagd hebben op werk en voor hoeveel uur enzo? Ben benieuwd!
quote:Jinny schreef op 07 augustus 2009 @ 19:31:

[...]

Oh, dat krijg je hier standaard vanaf een x aantal weken, mag je met je buik zo´n riem om en dan hoor je weet ik het hoelang de hartslag en wordt er gekeken of je al weeen hebt.Ik heb met Ceetje ook gehad hoor, maar pas na de 40 weken. Zelfs op de dag dat ze geboren is nog. Stomme ding registreerde geen weeen. Nou had ze toch echt
Wat betreft de Mexicaanse, gewoon normaal doen, doe je al gek genoeg.

Je valt niet in de risico groep en het verloop van de griep is niet anders dan een normale griep.
quote:compu schreef op 07 augustus 2009 @ 13:32:

[...]

Voor dat bedrag weet ik ook nog een leuk jobbie.. Dichtbij huis en je kinderen kunnen ondertussen lekker spele..

Ja dat bedoel ik! En dan 5 tegelijk, is toch leuk verdienen! Dan breng ik Nemo eerst bij jou, kunnen jullie naar me kijken als ik werk.

Krijg er tussen de 275 en 375 voor maar alleen als ik een nieuwe fiets bij ze koop, en heb eigenlijk niet zo'n zin in nieuwe fiets.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Die gebruik je toch niet
Haiii
Apart Compu......
Haaaaaaaiiiiiiii
Vandaag ben ik met de kleine man naar Linneaushof geweest. Met de trrein. Was echt zo leuk (oma & aussiemeis waren ook mee, maar die waren met een andere verbinding)

Ben wel geschrokken. Ging met Juul op zo,n glijbaan met matje ( zo,n hele hoge). Ik dacht dat het het veiligst was, dat ik eerst Juul op het matje neerzette en dan ik. Nou niet dussss.. Ik schoof weg met mijn voeten, toen ik wilde gaan zitten en daardoor ging juul op zijn matje er vandoor, Gelukkig had ik een snelle reflex, en kon ik hem aan zijn handje vastgrijpen. Knalde alleen daarbij wel met mijn stuit ergens tegenaan, dus denk dat die gekneusd is ofzo, isse nogal pijnlijk.

Maar liever dat dan Juul in paniek.

Hij had het zelf gelukkig niet zo in de gaten. Maaaaaaaamaaaa gaan we nou **grijns***
Oei schrikken Bam! Gelukkig kon je hem grijpen. Is flink hoge glijbaan idd! (maar wel erg leuk!) Vond Aussiemeisje het ook leuk?
Ooei Bam gelukkig goed afgelopen! Nog lekker in het water gespeeld ook daar zeker?
quote:Vishnu schreef op 07 augustus 2009 @ 21:05:

[...]

Ja dat bedoel ik! En dan 5 tegelijk, is toch leuk verdienen! Dan breng ik Nemo eerst bij jou, kunnen jullie naar me kijken als ik werk. (5 X! )

Krijg er tussen de 275 en 375 voor maar alleen als ik een nieuwe fiets bij ze koop, en heb eigenlijk niet zo'n zin in nieuwe fiets.
Dank voor je poezenaanbod Jin. Heel spontaan van je. :-)

Bridges, ik denk dat we het toch wel krijgen.. Hoe dan ook. Maar als er een smoezelige collega tussen zit, komt het wel goed uit hihi.

Bruiloft leuk, oppas was nog fit en voor nu welterusten!
Ik denk dat Aussimeis en Oma de grootste schik hadden.

Zal zo wel fotootje op de group plaatsen.

Maare Juul had ons 3-en wel helemaal onder de duim zitten met zijn energie. Wij helemaal afgedraaid en hij roept vrolijk wat gaan we nu doen? hahahaha
Ja, super glijbaan.

Ja idd Star, lekker even in het water rondgehuppeld. Mooi spul daar voor de kinderen.

Was jij er ook al geweest?
quote:compu schreef op 07 augustus 2009 @ 13:32:

[...]

Voor dat bedrag weet ik ook nog een leuk jobbie.. Dichtbij huis en je kinderen kunnen ondertussen lekker spele..

Maar effe serieus, getverdegetver zeg. Dat schattige speelplaatsje daar bij jou achter? Konden ze nou echt niet een iets discretere plek bedenken... Pff, kan me voorstellen dat de verhuisplannen weer even dringender zijn...Bah...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven