Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Warm dagje vandaag zeg, gelukkig is het nu heerlijk buiten! Vannacht slecht geslapen dus ik duik er vroeg in vandaag. De hele dag onverwacht visite gehad, super gezellig, maar nu wel afgedraaid want een middagslaapje heb ik ook niet gehad. Morgen rustig dagje en zondag verjaardag van manlief, dus weer druk. En dan ga ik het vanaf volgende week echt rustig aan doen, deze week was veel te druk met elke dag druk programma.

De babykamer is nu trouwens volledig gepoetst!! Jippie weer iets van mijn lijstje, eigenlijk staan er nog maar 2 dingen om te kopen op mijn lijstje en dat zijn een extra pak kraamverband en van de anti lek dingen voor in mijn bh. Verder huis nog wat schoonmaken en dan is het klaar en mag het kind wat mij betreft komen.
O dat is een goeie Lala, wij willen ook nog even een kadootje voor dochter kopen voor als haar zusje geboren is. Nog even iets verzinnen voor het verwende mormel

Douchegel en shampoo hoef ik gelukkig allemaal niet aan te denken aangezien ik van plan ben ik het kraamhotel te bevallen en dat dus allemaal voor handen is

Aardbei Dier.
O ja cadeautje had ik ook al bedacht. Hmmm....

Aardbei ook lekker maar banaan is helemaal jam jam jam.

Nu even raden wie de ex is!
Is dat programma leuk?
Had vanmiddag al een reactie getypt, maar die is verdwenen in cyberspace

Vertelde dus dat wij hier alle poppen hebben die je maar kunt bedenken, met Zootje als opperpoppenmoeder.

Baby Annabel vind ik net als Lala echt superleuk!

de7e gaat het hier niet worden hoor, het is compleet rustig hier!

Wél een leuke dag gehad met kinderboerderij vanochtend met de meiden en thuiskomst van zoontje vanmiddag.

Oh ja, Rebbel, wat ik ook nog schreef, onze kinderen zijn op de zelfde dag jarig! Zen is ook van de 31e.

Dus synchroon bevallen zou wel erg leuk zijn
Gaat wel, kijkt wel leuk weg en moet soms lachen om Ruben. Nu try before you die, ook leuk

Helaas dus gee 7-8 maar 8-8 is ook leuk en 9-8-9 ook dus je kan nog van het weekend. Ben benieuwd of Rebbel het nog gaat halen!
Hier ook nog geen beweging. Wel een grote zak m&m's gekregen van mijn zus, deze ga ik nu voor een deel op eten.

De noodtas heb ik nog steeds niet ingepakt.. Ben wat dat betreft een beetje bijgelovig geworden. De vorige keren heb ik ook geen tas ingepakt.

Afgelopen nacht echt vreselijk slecht geslapen. Warm en alweer wat krampen.

Vanochtend de hele benedenverdieping gedweild en opgeruimd.

Daarna lekker in de tuin gerelaxed. Wel erg benauwd vandaag.

Morgenavond hebben we hier spareribparty. Manlief heeft 5 kilo spareribs gekocht en is deze nu aan met marineren.

Dochter speelt niet heel veel met poppen en ik heb me er dan ook nooit zo in verdiept. We hebben er wel 2, maar wat dat voor poppen zijn??

Aardbeienmilkshake lijkt me nu erg lekker!
5 kilo spareribs?!?!?!?!? Kannibalen
Spareribparty klinkt grappig. Ik hoop dat jullie wel aardig wat mensen hebben uitgenodigd want 5! kilo pffffff...

Ik begin gewoon wat nerveus te worden dat binnenkort hier echt de eerste gaat komen.
Mijn man gaat af en toe ineens helemaal los bij de Macro..

Hebben een aantal mensen uitgenodigd, waarvan een aantal echte mannen.. grrrr

Hij is nu bezig om ze in 3 verschillende marinades voor te bereiden.

De m&m's waren lekker!!

Hoop dat ik zometeen lekker slaap.
Ik ook voor jou Pauwie, want je moet per slot van rekening morgen uitgerust bevallen
Dat van die exen heb ik laatst ook gekeken, best stom, maar wel leuk om gewoon gedachteloos naar te kijken. Ik had het wel goed geraden trouwens!

Heb op hyves reactie voor jou getypt Dier, over konijn.

7-8-9 gaat 'm hier niet worden. Vandaag wel klossen laten maken door man en die staan nu naast bed. Nu heb ik nog geen ondersteek, maar thuiszorgwinkel is 40 min. fietsen hiervandaan, dus denk dat ik die gewoon 'vergeet'. Waar wordt dat ding ook alweer voor gebruikt???

Echt suf trouwens, ben boven gaan zitten, omdat ik ruzie heb zitten maken met man. We zijn allebei moe, hij is de hele week al aan het klussen, waardoor hij niet zoveel in huis doet en ik zat daarover te zeuren. Nu zitten we dus ieder op ons eigen plekkie achter pc. Voel mezelf zo belachelijk! Normaal nooit boos op elkaar eigenlijk, dus misschien wel eens leuk voor de verandering. Misschien eens nadenken over potje goedmaak....

Star, na jouw post van Mc had ik opeens onbedwingbare drang naar friet, dus dat hebben we hier gegeten. Lekker met bitterballen. Dochter dacht dat ze wel mosterd lustte... dat werd HUILEN! Heeft daarna nog wel vijf keer herhaald dat de mosterd zo scherp en vies was, haha. Wel zielig hoor.

Nog even over Frodo-voeten, geloof toch niet dat ik die heb... Getver, harige voeten!
Ik vermoed dat ondersteek is voor als je moet poepen tijdens de bevalling

Ach arme Rebbelman, last van jouw hormonen

Veel te warm voor goedmaakseks, wordt plakseks dan

En bedankt, nu heb ik trek in bitterballen

Aaaaaa dat arme kleine moppie. Jullie moesten vast stiekem lachen hè?
Ik ga zo eens een oversteek maken naar beneden... heb zin in citroenlimonade. Seks heb ik sowieso geen zin in, laat staan in deze hitte, maar misschien dat we kunnen beginnen met iets tegen elkaar zeggen

Ik heb niet eens stiekem zitten lachen, maar gewoon hardop zitten doen. Daarna begon dochter pas met huilen...

Is de ondersteek eerlijk waar daarvoor? Dat wist ik helegaar niet.
Staat die ondersteek op jullie lijstje van de vk?

Heb nog nooit zo'n ding in huis gehad.

Sex wekt wel weeen op he??!!

Je kunt ook onder een verkoelende douche .....
Hey meiden,

Heb het vorige topic bijgelezen. Maar is zoveel,dat ik op weinig reageer.

Aruba, ik heb 2 jaar geleden een kijkoperatie gehad en vorig jaar een buikoperatie. Toen hebben ze uit mijn eierstokken cystes gehaald.

Het litteken is net zo groot als bij een keizersnee.

Jullie hadden het over het niet kunen gebuiken van wc papier na de bevalling. Is dit vanwege de schurende pijn bij het afvegen of de hygiene?

Heb hier nl nog nooit van gehoord.

Vis, knuffelbeesten van de kleine gewassen? Moet dat ook?

Vind het wel slim van het invriezen van maaltijden. Moet ik alleen een beetje bakjes gaan inslaan.

Iemand nog tips voor invriezen? Doe dat niet zo vaak, zeg maar gewoon bijna nooit. Moet je dingen wel/niet doen?

Jaja Dier, vind het zeker leuk, weer een echo. Heb em woensdag om 10 uur.

Kijkers van het huis is ws niets. Helaas. Waren de eerste van nog meer huizen die ze gingen bekijken. Maja, kan altijd nog he...

Zijn vanaaf lekker uit eten geweest. Was erg gezellig.

Morgen een heerlijk rustig dagje.

Merk wel dat ik best wel last heb van de hitte. Zweet me een ongeluk. En ben volgens mij gewoon misselijk door de hitte. Bleh.

Ga lekker mijn bedje opzoeken.

Morgn het nieuwe topic nog bijlezen.... Slaap lekker allemaal!
quote:Pauwie schreef op 07 augustus 2009 @ 23:03:

Sex wekt wel weeen op he??!!

Je kunt ook onder een verkoelende douche .....

Check en check

Niks behalve slapeloosheid
Nala, ik gebruikte wel gewoon wc papier na de bevalling, nooit gehoord dat dat niet mocht.
wc-papier mag ook zeker wel, maar of je er op zit te wachten??

Misschien heel zachtjes deppen..

M&m's zijn gelukkig nog niet op. Vanavond tweede dosis.

Heel erg goed geslapen vannacht.

Onze oudste heeft een ontstoken teen en heeft daar vannacht een aantal keer huilend wakker van gelegen. Zo is er altijd wat.

Vandaag maar weer in de soda.

Nala; dat klinkt wel heftig , die kijkoperaties en die cystes.

Heb je voorgeschiedenis niet helemaal gevolgd, was toen nog niet op het forum, ben je wel op de natuurlijke manier zwanger geworden?
Verkoelende douchewekt ook weeen op? *duikt meteen vrieswater in*

Heb je het al bijgelegd Rebbel? Lekker kinderachtig kun je dan zijn he, hij beneden, jij boven. Vast wel weer goed gekomen toch? Hope so. Thanks, zal straks eens op hyves kijken. Haha wat grappig van dochter en mosterd.

Ondersteek is toch dat als je na de bevalling moet plassen en nog wat dizzy bent. Heb hem ook niet, is toch al een grote zooi, plas gewoon van me af

Star dat was weer vroeg vannacht. Nu nog geslapen? Bij jullie al wat koeler? Hier nog steeds plakkie plak.

Nala jammer van kijkers maar je weet nooit inderdaad. Kan tactiek zijn, niet zo enthousiast toch?

Pauwie veel plezier vanavond. Ik krijg hier straks allemaal losgeslagen mannen want vrijgezellen feest.
Ik viel rond de klok van 5 in slaap ja Dier

Wat een doffe ellende.
Aha Nala, dan is zo'n buikoperatie dus wel wat anders. Ik heb een kijkoperatie gehad waar ze de verklevingen doorsneden. En ik ben na 1 dagje rust weer gaan werken. Ik was dus nogal verbaasd over de vergelijking met de keizersnee. Maar nou moet ik erbij zeggen dat ik een nieuwe baan had en van mezelf móest werken.

Sex wekt weeen op. Hmmmzz nu 37 weken dus over een weekje dan

Nala, ik vries álles in. Er is weinig van gewoon eten wat niet kan hoor. Vooral eenspansmaaltijden zoals nasi en macaroni blijven erg lekker. Ik had laatst iets met veel kaas. Kaas doet het niet zo goed uit de vriezer dat gaat brokkelen.

Rebbel, smaakte de citroenlimonade nog een beetje? En dat mosterd verhaal, gossie.

Het jammere van die echo's nu is dat je echt niets herkenbaars meer zien. Eén bil is al beeldvullend
Hier gaat het prima, heb alleen nog steeds veel last van mijn maag en darmen.

Best wel snel misselijk en zo. Volgens de vk komt dit door de warmte. Dus hou me maar een beetje rustig.

Het slapen gaat redelijk. Maar daar heeft iedereen nu last van denk, met de hitte.

Vannacht hadden Vent en ik beide last van onze darmen. Het was op een gegeven moment zo erg dat we de slappe lach kregen om elkaars winderigheid. Het was gewoon niet normaal.

Dus vanmorgen lekker niet de wekker gezet en er pas net uit.

De kleine meid in mijn buik heeft echt vaak de hik. Voel dat nu eindelijk zo goed.

Heb echt het idee dat ze nog steeds overdwars ligt. Volgens mijn idee ligt haar hoofdje nu links en dan zo dwars door mijn buik d’r romp naar rechts en de benen weer dubbel volgens mij. Ze lag nl bij de laatste echo iedere keer met dubbel geklapte benen. (die lenigheid heeft ze niet van d’r moeder )

Maar ik kan het ook mis hebben.

Ben zo benieuwd of je gevoel dan klopt. Helaas dus nog ff paar dagen wachten…

Verder hebben we een relaxt weekend voor de rug. Willen in huis nog een beetje gaan aanrommelen; dingen ophangen en zo.

Vanmiddag komt mijn schoonfamilie voor het nieuwe bedrijf. Vent mag dit niet weten en ze hebben een verassing voor ons?!?!?!?

Heb zelf het sterke vermoeden dat we een nachtje weg mogen of zo, maar misschien heb ik het wel helemaal mis.

Ik mocht het eigenlijk ook niet weten, dat ze komen, maar anders zijn we straks niet thuis of zo.

Dus ben benieuwd...

Vanaaf een verjaardag en morgen komen er 2 vrienden eten.

Ff posten en ga dan hier nog ff bijlezen...
Momo, ik heb voor in mijn zh tas alles dubbel gekocht. Dus een extra tandenborstel, douchegel, etc. Gebruik je toch allemaal weer als je thuis bent.

Net zoals fototoestel en zo nog niet. Heb een briefje aan tas gemaakt, daarop staan de dingen die er nog in moeten. Die hoop ik op het laatste moment erin te kunnen doen.

Aruba, heb sowieso last van extra kilo's. Maar of het nou vochtkilo’s zijn. Dat weet ik niet...

Stond wel de afgelopen 2 weken stil qua kilo's en ben er nu opeens weer 2 aangekomen.

Misschien zijn dat dus wel vochtkilo's?

Mijn vingers sluiten iig onderaan allemaal aan elkaar. Had ik nooit. En kan mijn tenen nu al niet meer buigen. En dan heb ik nog geen stap verzet...

Visotsky, wat een gedoe zeg met je ha. Niet prettig nu.

Veel plezier met je vriendin dit weekend!

Jeej, Pipi heeft ook verlof!!! Wie moeten er nu nog werken?

Zag trouwens leuke foto’s op Hyves!

Pauwie, veel plezier met je spareribparty. Nog nooit van gehoord.

Ik ben niet via de natuurlijke weg zwanger geraakt. Zal mijn voorgeschiedenis in het kort vertellen:

Zijn in totaal ruim 4 jaar bezig geweest. Na 2 jaar liepen we in het zh voor vooronderzoeken. Ben toen eigenlijk door 2 onderzoeken zwanger geraakt. (wel via de natuurlijke weg) Maar dat resulteerde helaas in een mk. Daarna weer verder met voortraject en heb toen die kijk- en buikoperatie gehad. (had telkens veel last van cystes)

Uiteindelijk is er eigenlijk niets gevonden bij ons beide waardoor het niet lukte, dus met IUI begonnen. 4 Mislukte pogingen gehad en toen door naar de IVF. Ben uiteindelijk met de 2e IVF poging zwanger geraakt. Dus bijna aan het eind van het hele traject.

1 Ding scheelt, als je eenmaal zwanger bent vergeet je heel veel ellende die je hebt meegemaakt.

Rebbel, nog goed gemaakt met je mannetje?

Ik hoorde pas ook over ondersteek. Wist helemaal niet dat je die ook in huis moest hebben.

Ook als je in het zh bevalt?

Dierewier, kan idd tactiek zijn van de kijkers. Hoop het wel. Makelaar belt ze sowieso volgende week trug over wat ze er van vonden.

Suc6 met al die mannen straks. Heb jij ook vrijgezellenfeest van een vriendin of zo?

Aruba, kijkoperatie stelt idd niet veel voor. Ik was na 1 weekje weer aan het werk. En dat ging prima. Was ook maar een dagopname.

Maar van die buikoperatie moest ik echt een paar weken herstellen. Moest toen ook 1 nacht in het zh blijven en eigenlijk nog langer. (hadden er 4 dagen voor uitgetrokken) Maar ik wilde graag naar huis.

Nou, ik ben weer bij… Nu afwachten voor hoe lang.
Nala ; Dank je voor de up date. Wat een verhaal! Dat wordt zometeen extra genieten na zo'n traject!

Ik hou nog niet zo heel veel vocht vast. Ringen en horloge zitten een beetje strakker dan normaal.

Ik heb ook geen idee hoeveel kilo ik in totaal ben aangekomen. Sta nooit op de weegschaal, zie altijd wel in de spiegel hoe het er voor staat.

Man is lekker met de kinderen de boodschappen doen. Lief he..?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven