Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik ben en blijf voorgoed vaag. Maar die uitspraak is van vorig jaar denk ik, dus zo erg is dat niet.

Niet bezwangerd dus!
Of van het jaar ervoor zelfs
Gefeliciteerd Eef. Net als bij mij; pubers wonen boven?

Ergenis hier (en lullig om te zeggen maar toch); achter ons woont een gehandicapt kind. Dat schreeuwt echt de hele dag door en wordt met mooi weer al snel buiten gezet in de rolstoel en blijft daar de hele dag staan. Tja ik weet t ook niet; lullig om er wat van te zeggen maar toch, irritant. Pal achter ons.Verder buurkids die de hele dag op de trampoline springen, en dus elke sec hebben we ze over de schutting loeren. En de ouders doen dapper mee, blegghh.
Kun je niet een stukje schutting er bovenop zetten? Wat planken precies daar waar je loeren.. Of ergens een trampoline lenen en dan met gelijke munt terug betalen

Dat van het kindje in de rolstoel is nog zielig ook

Jim heeft gevochten,zn vacht is vies en hij heeft een kras over zn neus. Hopelijk heeft ie gewonnen Hij mag niet meer naar buiten...

Alle boodschappen in huis,we krijgen morgen eters...nog een restant verhuizers die we eindelijk eens te eten krijgen.Hopelijk is het nog goed genoeg om te barbecueen!
Hee hallo, ik ben er ook weer. De vakantie was echt HEERLIJK.

Zo maar eens even teruglezen hier.

Welkom terug Mokkie!! En wat een superweer hebben jullie gehad zeg,lekker hoor
Ja, we hebben ook heel veel geluk gehad. Het was ook echt een super ontspannende vakantie. We zaten allemaal lekker in ons vel, leuke dingen gedaan, echt heerlijk.

MB moest vanmorgen zelfs huilen omdat hij het zo zou gaan missen. Dat had ik nog nooit meegemaakt.

'Duizend schitterende zonnen' van dezelfde schrijver als de Vliegeraar is ook heel mooi, zelfs nog mooier dan de vliegeraar vond ik.

En deze vakantie heb ik oa 'Lisa's adem' van Karel Glastra van Loon gelezen, vond ik ook supermooi.
quote:mokkie schreef op 07 augustus 2009 @ 21:22:

MB moest vanmorgen zelfs huilen omdat hij het zo zou gaan missen. Dat had ik nog nooit meegemaakt.Ach gossie
Ah gos, wat sneu voor MB! Dan heeft hij het in ieder geval wel goed naar zijn zin gehad. Welkom terug!

Hmm, Luni, volgens mij gaat het morgen regenen... hoop het niet voor je.

Duizend schitterende zonnen heb ik ook gelezen, erg mooi inderdaad. Bieb is niet gelukt vanmiddag, het wakker worden lukte niet zo goed
Haai Mokkie!! Leuk je weer te zien. Wat fijn dat je zo hebt genoten! Toch weer een goede keuze van MV, Schier.

Wat zijn er dan een vormen van burenoverlast he. Jammer dat je van tevoren niet kunt inschatten.

Laatst waren we aan het bezichtigen en toen zaten de buren in de tuinstoel te wachten wie er kwamen.

Net terug van een bruiloft. Was leuk. Nu slaaaapen.

Slaap lekker, speciaal voor Juultje!
Goeiemorgen

Volgens mij ( en buienradar) beperkt de regen zich tot het noorden en oosten,sorry.. Hier komt nu de zon goed door ook. Vannacht ook geen spatje gehad...

Gezellig zo'n bruiloft,van wie was het?

Wat een rare buren,was het huis wel leuk??

Kun je nog wel een boek vinden in de bieb Juultje? Dat was voor mij toen reden om op te zeggen.De aanvoer van nieuwe boeken was niet zo groot toen.
Buien in het Oosten? Aaaaaaaaaargghhh ik heb vandaag 6 extra eters. Vrienden en ouders daarvan.

Had wel gehoopt op buiten, het is droog hier namelijk .

Tja buren, dat jongetje is idd best heel zielig. Dus zal ik er ook niets over zeggen maar als ik bijv thuis werk lekker met de deur open en ik hoor dat steeds op de achtergrond, dat harde geluid (en het is echt heel hard), erger ik me wel eens. Eerlijk is eerlijk.

As we speak springen de achterbuurkinderen weer bijna over de schutting ...

Mokkie fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Hier nog geen regen hoor. Wel bewolkt, maar de temp is prima.

Tja, wij hebben ook de nodige buren ergenissen (gehad) Maar ik moet zeggen dat ik het steeds beter kan negeren. En volgens mij is het overal wel. Je leeft natuurlijk ook vrij dicht op elkaar zo in de zomer.

Die trampoline springende kinderen lijkt me trouwens wel heel irritant, beetje koekeloeren in je (prive)tuin.
CG wordt gepest in de buurt.. Kindjes die apart van elkaar heel lief spelen bij ons thuis, zijn samen duiveltjes! Het is nou eenmaal niet anders, maar het doet pijn bij moeder.
Cha, jongen in rolstoel komt bij mij ook heel sneu over.. Doordeweeks zal hij naar school (?) gaan, waarom nou zo makkelijk he. Je kunt toch dingen met hem ondernemen? Nouja, er zal wel een reden voor zijn.

Bij deze hoort pesten ook bij burenoverlastlijstje hihi.
Compu, dat maken wij hier ook mee. JD kan heel goed spelen met alleen het buurmeisje en haar zusje, maar als het buurmeisje van de hoek erbij komt gaat het mis. Vorige week hadden ze bedacht dat JD niet mee mocht spelen en toen ze toch mee wilde doen hebben ze haar geduwd. De vader zag het al aankomen en is goed boos geworden op dochter, Lynn stond intussen huilend bij ons voor de deur. Ze wilde ook niet meer gaan spelen daarna. Van de week wel weer samen gespeeld, andere buurmeisje is nu op vakantie. Maar het doet wel pijn bij mij inderdaad.

Geen buien hier gelukkig, we zijn vanmiddag naar het bos geweest en daarna een pannenkoek gegeten. JD ligt nu nog te zingen in bed.
Wat sneu is dat. Hoe oud zijn die kinderen Compu?

Kinderen kunnen echt hard zijn he?

Morgen ga ik met MB naar Juultjetown. Samen met een collega/vriendin en haar dochter. Er is een leuk parkfestival, weet je welke ik bedoel Juultje?
Geen idee, Mokkie, kan het ook niet vinden op internet. Wil je me mailen?
Is het Park Open, Mokkie?
Je hebt mail Juultje, ik hoop dat ik het goeie mailadres heb.
Goeiemorgen

Kinderen zijn hard he,wel sneu vind ik het. Wij waren vroeger ook zo,mn zusje en ik,tegen een ander meisje Mn ouders grepen vaak in en er waren ook wel gesprekken maar dat was olie op het vuur gooien op dat moment. Het ging later vanzelf over. Dat meisje is degene die vorig jaar aan borstkanker is overleden

De bbq was erg gezellig,ik ben rond 1 uur gaan slapen en J later,rond half 4 geloof ik. Hij heeft nu een megakater en ik hoop dat ie de volgende keer beter naar zichzelf luistert..of naar mij

Anyway,t was prachtig weer gisteren,ideaal festivalweer ook

Ik heb net de zooi opgeruimd,de bbq moest leeg want we hebben vanavond restjesavond...en morgen ook denk ik!
Hahah Luni, jullie hebben iets met huisdieren he, vooral mega-katers. Het was idd zulk fijn weer, gisteren en vandaag.

Gisterenavond de hele avond buiten gezeten en zelfs gegeten.

Mijn kookkusten zijn geslaagd.

En vandaag lekker motor gereden met een groepje. Ook daar was het weer prima voor.

Kortom, ook weer een druk weekend gehad (want ik was vrijdagavond ook nog uit met CD in de stad, gezellig weer).

Dat pesten, ik vind dat zo erg. Bah maar goed kleine kinderen zijn hard, onder elkaar vooral. Dan is het de kunst van ouders om ze bij te brengen wat pesten allemaal te weeg kan brengen.

Comp en Juultje ... kom niet aan je kinderen he? Ik ken het.
Ze hebben vandaag heel leuk samen gespeeld, met z'n drieen (JD plus de zusjes van hiernaast) gaat het goed. Komen er meer oudere kindjes bij dan wordt het moeilijker.

Ze is nu een beetje ziek, heeft niet veel gegeten vanavond en heeft toen ze naar bed ging een half uur gehuild en gehoest en veel slijn overgegeven. Net al 2 keer wakker geweest en ik denk dat ze koorts heeft.

Het was mooi motorweer, Cha, niet te warm, maar wel droog.

Luni, J weer een beetje bijgekomen?
Zielig Juultje, hopelijk slaapt ze goed vannancht.

Festival was erg geslaagd. Paar leuke voorstellingen gezien en verder heerijk gehangen in het park. MB en dochtertje van vriendin hebben ook heel leuk samen gespeeld.

Het weer was idd echt lekker.

We kwamen ook nog een paar andere collega's tegen en ik heb een 'vette' roddel gehoord

Klinkt goed, Mokkie!

Wij zijn niet geweest, ook niet naar de dierentuin trouwens, ik had niet geslapen en JD was ook moe. Nu weer moe, want weer niet veel geslapen, JD lag bij mij en heeft nog een slijmaanval gehad.

Vandaag maar een rustig dagje doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven