Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Heerlijk geslapen..!!

Kids zijn naar de BSO, dat wordt een rustig dagje.

Wat betreft het logeren . De laatste keer is ons meisje geweest. Als ik het aan de kinderen vraag willen ze vast of alletwee of geen van tweeen. Denk dat ze toch ook wel door hebben dat het ieder moment zou kunnen gebeuren. Ze zijn al 4 en 5..

Ik heb nog steeds de stille hoop dat ik de keuze niet hoef te maken , omdat het kindje voor morgenavond aanwezig is.. (utopie)

Schoonouders wonen in de Heul (Kwintsheul, tussen Honselersdijk en Wateringen). Echt zo'n dorp waarbij je op moet letten, want voor je het weet ben je het voorbij.

Vis ; Ik zou graag even langskomen om te relaxen en te zwemmen, klinkt echt zo fantastisch.

Nala : Leuk al die plantjes.. gezelliger dan tomaten en paprika's .. Vrienden van ons hebben Chrysanten en andere vriend had tot voor kort vetplanten. Ons mannetje vindt het altijd heel interessant om in de kas te kijken. Hij is ook met oma naar Kom in de kas geweest. Vond ie helemaal super. Ben er zelf nog nooit geweest.

Dat zuur 's avonds heb ik ook wel, maar ik snaai 's avonds ook te veel denk ik.
Nala - ik heb dat ook wel eens gelezen. Heb het bij de Antenatal class aan de VK voorgelegd, omdat die telkens aanbeveelde in deze tijd lekker veel in bad te gaan/te zwemmen. Zij zei dat je goed in de gaten moest houden of je niet lekt (vruchtwater) en als dat zo is je gewoon kan zwemmen/baden. Als je wel lekt moet je hier overigens meteen naar het ziekenhuis. Dan checken ze of je risico hebt op infectie.

Pip - Mensen zetten hier ook vaak grote ogen op als ik vertelde hoe lang ik zwanger was... Maar begin het nu dus een beetje in te lopen ... Heb ook telkens enorme honger en eet tussendoor ook telkens dikke bruine boterhammen.

Dier - spannend hoor, die voorweeën!

Aap al druk aan het nestelen... Begin je een beetje in een flow te komen?

Ha Pauwie, leuk dat je kinderen op een leeftijd zijn dat ze alles rond de zwangerschap en geboorte bewust meemaken. Ik was zelf 6 toen mijn jongste broer werd geboren en merk dat ik me nog ontzettend veel herinner van die tijd (komt nu natuurlijk ook weer een beetje terug ) Vond het geweldig. Ik herinner me zelfs nog allerlei praktische verzorgingsdingen... Heb vast 'meegemoederd' toen .

Ik bedacht me gisteren dat ik mijn zwangere buik en alle schopjes best ga missen straks. Man zei dat 'ie me extra in de gaten gaat houden mbt voorbehoedsmiddelen . In het echt zal het wel meevallen - als ik de baby in mijn armen heb taal ik vast niet meer naar m'n buikie .
Ga zo naar de vk dus kan het daar ook vragen. Maar heb de laatste dagen vaak zo'n pijn rechts onder mijn borst. Onder mijn ribben. Op mijn rechterzij slapen wil ook niet meer. Zal ruimtegebrek zijn?
Kan inderdaad, Aruba.

Man, man wat een klotenacht hier zeg! Hele nacht buikpijn. Bleek vanochtend dus diarree te zijn. Lekker verhaaltje

Vandaag een dagje rust gepland!
Vis ; Was na de eerste echt jaleors op meiden met een bolle buik. Miste hem heel erg, ook de bewegingen die je voelde. Na de tweede had ik dat minder en nu denk ik helemaal niet. Ik zal blij zijn als ik weer wat normaals aan kan!!

Dat de kids het zo meemaken op deze leeftijd is erg leuk, ben benieuwd hoe ze gaan doen als het er echt is.
Niks dagje rust Ely, diarree = bevalling op komst

Aruba, ik vermoed dat je een mooie blauwe plek binnenin hebt gescoord
Eens met Star. Elyane gaat mooi het tabel lijstje volgen!
hahaha, denk het echt niet hoor. Sinds geloosd, geen krampje meer gevoeld

Ga zo even lekker bijslapen denk ik!
't Begint wel tijd te worden hoor, Ely, anders gaan al onze planningen eraan! Jouw dochter dus ook van de 31e, hoe oud wordt ze dan? Ik had dochter destijds gepland op 1 sept. omdat dat precies 9 mnd na onze trouwdatum was, leek me wel leuk. Maar kwam net een nachtje eerder. Was toen op 8 sept uitgerekend.

Dier, ook voorweeën! Spannend heur. Hier vannacht ook weer. Vind het maar niks, je zit jezelf steeds af te vragen of het zal beginnen. Uiteindelijk word ik gewoon 's ochtends vroeg wakker en is er helemaal niks aan de hand. Is idd echt een verschil met 1e, toen helemaal niet gehad.

Ik moet woensdag weer naar de vk. Assistente heeft vorige keer t/m sept afspraken alvast ingepland. Hoopte eigenlijk dat ik die allemaal niet meer zou halen, maar zal wel een illusie zijn.

Vis, lekker dagje! Ik heb vorige week ook nog gezwommen in meertje, maar vind het wel een beetje eng idd, omdat je dus ongemerkt al best wel ontsluiting kunt hebben.

Nala, heel herkenbaar van zuur. Ik heb sinds een tijdje kauwtabletten tegen zuur en ben er nu echt verslingerd aan. Iedere avond neem ik er eentje (je mag er 4 op een dag) en werkt echt direct. Kan daardoor ook nog eens van zij wisselen 's nachts, anders kon ik alleen op linkerzij liggen. Misschien een tip?

Aruba, ook jouw verhaal klinkt herkenbaar. Ik denk ook dat het voetjes zijn. Had ik vorige keer ook aan de rechterkant. Nu zitten ze links.

Pauwie, geniet van je rustige dagje! Lekker energie bijtanken, want jij bent ook al bijna aan de beurt!

Ik ga ook m'n bedje in. Welterusten!
Zeg die voorweeen van jullie, voelt dat echt als weeen of gewoon veel harde buiken?

Ik heb bij Ceetje helemaal geen voorweeen (en ook amper harde buiken) gehad, dus vraag me af hoe dat voelt
Ik heb sowieso veel harde buiken, maar heb nu twee keer 's nachts gehad dat ik wakker werd en kramp onderin m'n buik had. Hield even aan en dan na paar minuten weer en dan zo een (half) uurtje door. Maar het voelde niet als echte weeën, hoor. Die doen veul meer pijn!
Hmmm, harde buiken heb ik nu ook veel, soms zelfs als ik gewoon niet beweeg en ook een beetje een ongesteldheidsgevoel onderin buik. Misschien gebeurt er dan toch iets in buik

Ik had rugweeen bij Ceetje, dus weet niet hoe buikweeen voelen
Zoiets is het wel, Star.

Ga nu echt even slapen!
Ik had ook rugweeën bij R-tje ( ) dus ook geen idee bij buikweeën, maar de rugweeën deden in ieder geval meer pijn dan de krampen die ik nu af en toe voel. Gek hè, die harde buiken. Ik heb er nu ook steeds, terwijl ik gewoon languit op de bank hang.
O ja, slapen, dat ging ik ook doen!
Die zeurende menstruatiepijn steekt hier ook wel eens de kop op. Check!

Rebbel, wat jij zegt over die voetjes he. Ze zitten vandaag rechts maar wisselen hier nog bijna elke dag. Kan hij dan wel echt vastliggen of zou er gewoon toch nog ruimte genoeg zijn. Of zou hij dénken dat hij nog ruimte genoeg heeft? Ik vind het namelijk niet lekker
Hoe voelen rugweeen Star? Die lijken me erg vervelend.
Ben nog wakker... Volgens mij als hoofdje vast ligt, kan lijfje nog wel gewoon bewegen, Aruub. Dus voetjes ook. Is idd geen lekker gevoel, vorige keer had ik na de bevalling nog pijn op die plek als ik moest lachen of hoesten. Nu is het wel minder gevoelig.

En rugweeën was bij mij gewoon continu pijn onderin rug (tijdens een wee dan, maar veel tijd om bij te komen was er niet). Gelukkig was er een lieve verpleegkundige in zh die heel veel tegendruk heeft gegeven, ter compensatie voor het feit dat man er niet was.
quote:rebbel schreef op 10 augustus 2009 @ 12:58:

Ik had ook rugweeën bij R-tje ( ) dus ook geen idee bij buikweeën, maar de rugweeën deden in ieder geval meer pijn dan de krampen die ik nu af en toe voel. Gek hè, die harde buiken. Ik heb er nu ook steeds, terwijl ik gewoon languit op de bank hang.R-tje Gelukkig schrijf je geen Reetje
quote:Aruba schreef op 10 augustus 2009 @ 13:01:

Die zeurende menstruatiepijn steekt hier ook wel eens de kop op. Check!

Rebbel, wat jij zegt over die voetjes he. Ze zitten vandaag rechts maar wisselen hier nog bijna elke dag. Kan hij dan wel echt vastliggen of zou er gewoon toch nog ruimte genoeg zijn. Of zou hij dénken dat hij nog ruimte genoeg heeft? Ik vind het namelijk niet lekker

Ja hoor, draait gewoon om zijn as. Of heeft een los hoofd a la The Exorcist

Rugweeen, ja kramp in je rug, onderin.
Dat vond ik ook prettig inderdaad Rebbel, vuisten in mijn rug.
Bijna actie lees ik net.....maar toch niet...diaree is idd een voorteken.

Voorweeen voelen bij mij ook als menstruatiekrampen maar dan een stuk korter. Rugweeen lijken mij echt *** dan ga ik dus zeker voor de ruggenprik, merk trouwens dat ik daar de afgelopen dagen sowieso mee bezig ben in mijn hoofd. Wil ik de pijn wel, of wil ik gewoon asap pijnbestrijding als de bevalling begint. Tot nog toe had ik voor mezelf besloten pas om pijnbestrijding te vragen als ik het niet meer uithoud, maar wie weet verandert dat nog wel. Donderdag naar de gyn, dus dan kan die het in mijn dossier zetten wat ik besloten heb.

Oh, morgen trouwens 37 weken..dus meldplicht .

Verder relaxt dagje vandaag, en las al dat ik niet de enige ben. Heerlijk! Kind op kdv, mag van manlief de bank niet afkomen vandaag, man is nu lekker zelf de hort op voor boodschappen en een blue ray speler. Dit is het echte genieten!
Ik lig ook nog steeds niet. Kan niet echt de rust vinden....

Kan natuurlijk ook een filmpje gaan kijken op bed ~pling~

Rebbel, mijn zoontje is jarig op de 31e en hij wordt 5.

Mijn kleine manneke

Ik heb trouwens weer een nieuwe buikfoto op hyves gekwakt.
Filmpje op bed, goed id, heb ik gisteravond ook gedaan.

Wat een supermooie foto, Ely! Wat leuk, allemaal blonde koppies en jijzelf donker. En leuke bloemetjes heb je aan

Ik hoorde harde plof op de mat en wat ik al hoopte... de nieuwe Mama is binnen. Dus ga nu met Mama m'n rust pakken voordat dochter weer wakker is.
WAT een gave foto Ely, prachtig.

Zijn ze er erg mee bezig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven