Gezellige meiden gezocht (Krommenie)

10-08-2009 20:33 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Via deze manier ben ik op zoek naar leuke, gezellige, spontaan gestoorde meiden die graag hun vriendenkring willen uitbreiden. Ik zelf voldoe aan bovenstaande beschrijving , geloof ik , en ga binnenkort verhuizen vanuit het gezellige Nijmegen naar Krommenie om daar te gaan samenwonen met mijn vriend. Helaas ken ik daar eigenlijk nog helemaal niemand en ik zou het leuk vinden om een nieuwe vriendenkring op te bouwen om leuke en maffe dingen mee te gaan doen. Houd jij van shoppen, bioscoopje pakken, etentjes en spontane acties?! En ben je rond mijn leeftijd, 27 jaar (of voel je je net zo jong of oud), laat dan een berichtje achter.
Weetje zeker dat je naar Krommenie wilt verhuizen? Ik heb daar op de middelbare school gezeten. Een aantal jaren geleden. En ik kan je zeggen de mensen zijn daar nogal zuur hehehe. Dat noemen ze zaanse nuchterheid ofzo. Als ik de middelbare schooltijd overnieuw mocht doen dan had ik zeker niet Krommenie gekozen maar eerder Zaandam. Het is daar zo erg dorps echt het ons kent ons geval. Ik wens je der veel woonplezier. Mij niet gezien!
Hoi, hoi,

Welkom in de Zaanstreek!! Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

Ben net als jij geen " echte zaankanter" (kom uit het oosten des land) maar woon hier nu een tijdje.

Vind het altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen.

Ben 35 en woon samen in Koog aan de Zaan.

Groetjes!
Hoi,

Wat leuk dat je hier komt wonen.

Ik woon zelf sinds 9 maanden in Assendelft.

Daarvoor woonde ik in Brabant.

Zou het leuk vinden om andere meiden te leren kennen.

Oh ja ik ben 24 jaar.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven