Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star, kijk maar op de groep
Jaaaa gezien, mooi!
Ja u wordt op uw wenken bediend. Al een nieuwe datum in gedachten waarop uk niet mag komen ?

Ik ga L even uit bed vissen
Zo, volgens de psycholoog is er niks mis met mijn kind . Op moment van onderzoek was hij gecorrigeerd 24 maanden. Qua spraak/taal zat hij op 23 maanden en qua motoriek op 25 maanden. Ik had al wel verwacht dat hij motorisch verder zou zijn dan qua spraak/taal, maar dat zelfs dat op 23 maanden zou liggen was weer een aangename verrassing.

Enka, nieuwe foto's op de groep? Ga gauw even kijken. Vind die van je oudste ook erg mooi. Als ze nog meer kindjes nodig hebben mogen ze die van mij wel gebruiken hoor!
Fijn Mamax!!! Had je er zelf twijfels over?

Arme Thijmen, met z'n gebroken been!
quote:enka schreef op 10 augustus 2009 @ 13:45:

Ja u wordt op uw wenken bediend. Al een nieuwe datum in gedachten waarop uk niet mag komen ?

Ik ga L even uit bed vissenJa morgen mag BIB niet komen
Goed nieuws Mamax!
Ik had heel wat foto;'s te bekijken op Hyves, leuk zeg!

Ik heb er zelf ook even snel 3 bijgezet. Duik nu de zon in, want morgen schijnt het weer te gaan regenen.
Nee hoor, en in eerste instantie boeide het me ook niet zo, maar als het dan getest is ben je toch wel benieuwd.

Vanaf vandaag mag je thuis bevallen toch Star? Ik had vanmorgen vriendin aan de lijn die ik in het ziekenhuis had leren kennen voor de bevalling van Max. Zij is 1 september uitgerekend en is morgen 37 weken. Vorige keer is ze met 36 weken en nog wat bevallen en was het kindje dysmatuur. Nu ziet alles er goed uit, vind het zo fijn voor d'r.

Leuke foto's Amaal!
Yep, vandaag 37 weken. Ze is af zeg maar

Mag je vriendin ook gewoon thuis bevallen enzo nu dan of staat ze wel onder controle van een gyn?
Vorige bevalling is in een keizersnee geeindigd, dus ze moet in het ziekenhuis. Daar kreeg ze trouwens wel de keuze tussen een geplande keizersnee en vaginaal bevallen.
Mamax hai! Welkom thuis. Ik zal eens even naar de groep.....
Mamax, reactie daar..

Zo, hoest hier? Thijmen een gebroken been zie ik, wat ziehielug!!! Gelukkig heeft hij een uitstekende dokter

Star, hoezo niet morgen? Daar heb ik geld op staan ja....

Mamax, fijn dat de kleine man het zo lekker doet!
Enka, schattige foto weer!

Bam, zo, alle vriendjes weer naar huis? Drukke boel bij jou daar!

Pomtiedom.... ik moet weer even terug lezen...
Ja ik had geld staan op het winnen van de Staatsloterij vanavond
Gezellig toch. Ja weer naar huis.

Hoever ben jij nu eigenlijks? 34?
had je een 1 5 de lot dan ;)
yep, 34 nu. Over 4 weken komt ze dus

Star, ik niet, het zijn oplichters die gasten van de Staatsloterij!
Ik weet het Suus, maar die buitenlander van mij trapt er elke keer weer in

Nee Bam en ik woon ook niet in Utrecht
Na, ik heb hier een Hollands exemplaar en die doet ook elke keer weer mee. Vijftien hele euri dit keer, dus we spelen quitte. Plannen voor een zeiljacht gaan weer even een maandje de ijskast in.

Mamax en Amalia, welkom terug! Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad (en ook heel erg fijn dat jullie weer terug zijn)!

Mal wat een droppie! 't Is precies onze buurkat in het klein.

Compu, naar, dat pesten... Daar kan een moederhart niet tegen. Gelukkig ook toppertjes in de buurt. Ik denk na over advies maar kom niet echt op iets. Ik zou in eerste instantie de kinderen er zelf op aanspreken. Beseft of voelt CG het of gaat het nog helemaal langs haar heen?

Jin, yihaa, de netnietretro tuinset de deur uit! Heb je wat leuks gevonden? Ik ben alweer helemaal klaar met mijn tuinspul trouwens, wil een picknicktafel...
Ik ben zelf zo,n exemplaar ;), maar was het deze maand vergeten.

Goedemorgen!

Wat een druilerig begin van de dag, hopelijk knapt het nog wat op
Up
Als jij nou eens even zou melden dat je vliezen gebroken zijn! Moet je kijken hoe druk het hier zou zijn!

Ben maar meteen met het vakantie-album begonnen. Anders komt het er nooit van.
Sorry, er breekt niet nog niks (behalve mijn nagel net ).

Zo om 15.30 naar de vk.
Ik loop al tig jaar achter wat fotoalbums betreft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven