Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
woensdag 12 augustus 2009 om 10:46
Hier gistermiddag een buik die gespannen aanvoelde en wat (menstruatieachtige) kramp ondern buik. Is dat nu een harde buik? Ik moet dadelijk ook naar vk dus zal het is navragen. (ben beniieuwd of gyn van lala en mijn vk hetzelfde atwoord geven op menstruatieachtige pijnen .
Ik ben erg benieuwd hoe het met Ely gaat. Ik hoop dat het heeft doorgezet vannacht.
klossen moesten hier wel van kraamzorg (ook bij zkh bevalling) Maar als het niet kon mocht je bv ook 2 matrassen op bed leggen. (en ik kan me voorstellen dat als je partner bed verschonnt en je een ander hoog bed ofzo hebt voor controles het ook geen probleem is). Mazar misschien per kraamzorgorganistie anders?
Ik ben erg benieuwd hoe het met Ely gaat. Ik hoop dat het heeft doorgezet vannacht.
klossen moesten hier wel van kraamzorg (ook bij zkh bevalling) Maar als het niet kon mocht je bv ook 2 matrassen op bed leggen. (en ik kan me voorstellen dat als je partner bed verschonnt en je een ander hoog bed ofzo hebt voor controles het ook geen probleem is). Mazar misschien per kraamzorgorganistie anders?
woensdag 12 augustus 2009 om 11:17
Hier rotnacht!! 2 muggen...
Heb het tennisracket uiteindelijk van beneden gehaald en ze gevangen. Gelukkig was onze zoon pas om 9.30 wakker!!
In de vakantie trainen we zo op uitslapen.
Ely is nog helemaal niet gesignaleerd he? spannend...
Wat een stoere boeken lezen jullie op dit moment. Ik kan me totaal niet concentreren en lees alleen maar lichtverteebare pulp.
Ik zag net een mailtje voorbijkomen over de eerste dagen van het schooljaar op het werk. Ze gaan aankomende week weer beginnen met inrichten enz. Wat voelt dat lekker!!
Hier helemaal geen pijntjes oid. Alleen maar veel beweging!
Eens even bedenken wat ik vandaag ga doen met het kleine mannetje. Even naar de markt denk ik. Verder niet veel.
Heb het tennisracket uiteindelijk van beneden gehaald en ze gevangen. Gelukkig was onze zoon pas om 9.30 wakker!!
In de vakantie trainen we zo op uitslapen.
Ely is nog helemaal niet gesignaleerd he? spannend...
Wat een stoere boeken lezen jullie op dit moment. Ik kan me totaal niet concentreren en lees alleen maar lichtverteebare pulp.
Ik zag net een mailtje voorbijkomen over de eerste dagen van het schooljaar op het werk. Ze gaan aankomende week weer beginnen met inrichten enz. Wat voelt dat lekker!!
Hier helemaal geen pijntjes oid. Alleen maar veel beweging!
Eens even bedenken wat ik vandaag ga doen met het kleine mannetje. Even naar de markt denk ik. Verder niet veel.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:19
Even weg en 2 bladzijdes verder. Ely had toch meldplicht? Tsss..word beetje nieuwsgierig nu.
Ik heb zoiets stom net meegemaakt. Het universum is tegen mij....ik vind de mex. griep maar niks maar ben de laatste 2 weken toch aardig geruststeld. Moest net even naar vk en was er echt maar 5 minuten. De vk zit bij een huisartsenpraktijk in en ja hoor komt er een of andere idioot binnen lopen met de vraag wat hij moet doen want hij denkt dat hij de mex. griep heeft. Ik totaal over de zeik natuurlijk. Ben naar de andere kant van de kamer gevlucht en heb daar gestaan en gewacht tot hij eindelijk weg ging. Ze zeiden ook direct dat hij absoluut niet had mogen komen maar stonden hem verder wel te woord. Zon kerel doe je toch wat? Om hem heen allemaal zwangeren, kinderen, ouderen mensen en meneer wandelt doodleuk met koorts naar een huisartsenpraktijk etc. Ben nu dus wel wat gespannen en ga zo ha bellen. Blegh!
Ik heb zoiets stom net meegemaakt. Het universum is tegen mij....ik vind de mex. griep maar niks maar ben de laatste 2 weken toch aardig geruststeld. Moest net even naar vk en was er echt maar 5 minuten. De vk zit bij een huisartsenpraktijk in en ja hoor komt er een of andere idioot binnen lopen met de vraag wat hij moet doen want hij denkt dat hij de mex. griep heeft. Ik totaal over de zeik natuurlijk. Ben naar de andere kant van de kamer gevlucht en heb daar gestaan en gewacht tot hij eindelijk weg ging. Ze zeiden ook direct dat hij absoluut niet had mogen komen maar stonden hem verder wel te woord. Zon kerel doe je toch wat? Om hem heen allemaal zwangeren, kinderen, ouderen mensen en meneer wandelt doodleuk met koorts naar een huisartsenpraktijk etc. Ben nu dus wel wat gespannen en ga zo ha bellen. Blegh!
woensdag 12 augustus 2009 om 11:31
Das wel heel stom!! Bij ons medisch centrum hangt aan alle deuren een blad met daarop , dat je telefonisch contact op moet nemen met je arts als je het vermoeden hebt.
Ik vind dat de ze via de media nog steeds niet goed genoeg hebben laten weten wat je moet doen als je denkt dat je het hebt. Mensen die regelmatig het nieuws volgen en actualiteitenprogramma's kijken weten het wel, maar de rest ...
Tijdens de reclameblokken zouden ze best al wat kunnen doen. Ze wachten geloof ik totdat de vakanties afgelopen zijn met de officiele info-voorziening. Vind dat een beetje laat.
Aanstaande maandag starten de basisscholen in het noorden weer. Wie weet gaat er dan iets gebeueren.
Ik vind dat de ze via de media nog steeds niet goed genoeg hebben laten weten wat je moet doen als je denkt dat je het hebt. Mensen die regelmatig het nieuws volgen en actualiteitenprogramma's kijken weten het wel, maar de rest ...
Tijdens de reclameblokken zouden ze best al wat kunnen doen. Ze wachten geloof ik totdat de vakanties afgelopen zijn met de officiele info-voorziening. Vind dat een beetje laat.
Aanstaande maandag starten de basisscholen in het noorden weer. Wie weet gaat er dan iets gebeueren.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:38
Ik vind het ook zo stom! Heb net assistent gesproken van de huisarts maar die kan mij ook niet geruststellen natuurlijk. Moet het in de gaten houden. Er hangt bij ons dus niks terwijl het een gezondheidshuis is waar echt iedereen komt!!! Blegh weet niet zo goed wat ik nu met mijzelf moet, vind het echt niet relaxed
woensdag 12 augustus 2009 om 11:49
Zit nu bij mijn ouders. Gaan zo ff winkelen.
Maar denk, ga jullie maar alvast op de hoogte brengen.
Onze kleine meid ligt met d'r hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald.
Dat is geen probleem ws, dus nog ff afwachten.
We gaan er nu dus "gewoon" voor om te bevallen. *oh jee*
Ze wordt nu geschat op 6 pond, dus een klein kindje is het niet.
Westlanders he, was het eerste wat die vrouw zei. Hihi.
Blijken toch vaker grotere kindjes te zijn.
Dus we wachten het maar af.
Maar denk, ga jullie maar alvast op de hoogte brengen.
Onze kleine meid ligt met d'r hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald.
Dat is geen probleem ws, dus nog ff afwachten.
We gaan er nu dus "gewoon" voor om te bevallen. *oh jee*
Ze wordt nu geschat op 6 pond, dus een klein kindje is het niet.
Westlanders he, was het eerste wat die vrouw zei. Hihi.
Blijken toch vaker grotere kindjes te zijn.
Dus we wachten het maar af.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:52
Ik hoop het gewoon. Ben een eind uit de buurt gaan staan, heb niet dichter bij gestaan dat 8 stappen....ik was er eerder en toen hij wegging niets meer aangeraakt en direct handen gedesinfecteerd.
Pffff wat een gezeur dan opeens he.
Nala fijn zeg dat ze gedraaid is. 6 pond is toch netjes, valt best mee toch?
Pffff wat een gezeur dan opeens he.
Nala fijn zeg dat ze gedraaid is. 6 pond is toch netjes, valt best mee toch?
woensdag 12 augustus 2009 om 12:15
Nú 6 pond toch Nala. Kan nog aardig groeien dus. Maar ja ik denk ook dat het koffiedik kijken is. Hier wordt de man op 7 pond geschat. Dan denk ik ook, tja dat is lekker makkelijk want dat zijn de meesten toch ongeveer. We zullen het wel zien!
Maar fijn dat ze gekeerd is. Of vond je het stiekem ook wel jammer? Waarschijnlijk allebei zo zijn fijne kanten he.
Dier: hoorde dat Thomas Berge de mex. griep had gekregen van een meisje met wie hij gezoend had. En dat bij een echtpaar de ene het wel had en de andere niet en ze toch in één huis leefden zonder elkaar te besmetten. Maar ja die man is een oetlul en jij bent ongerust. Snappen we allemaal.
Maar fijn dat ze gekeerd is. Of vond je het stiekem ook wel jammer? Waarschijnlijk allebei zo zijn fijne kanten he.
Dier: hoorde dat Thomas Berge de mex. griep had gekregen van een meisje met wie hij gezoend had. En dat bij een echtpaar de ene het wel had en de andere niet en ze toch in één huis leefden zonder elkaar te besmetten. Maar ja die man is een oetlul en jij bent ongerust. Snappen we allemaal.
woensdag 12 augustus 2009 om 12:22
Ja heb ook even paar mensen gebeld etc om van mij af te praten en een paar zeiden ook al dat het vooral bij zoenen, praten, hoesten, aanraken wordt overgedragen. Hopen dat dat gewoon zo is en misschien heeft hij het wel niet.
Vind sowieso raar als je koorts hebt (of er nu wel of geen mex griep is) ga je toch niet zomaar zonder afspraak naar een ha praktijk? Vond hem er ook niet heel ziek uit zien voor iemand die koorts had behalve dat hij wat hoestte. Misschien vond hij het wel een leuke grap om mensen de stuipen op het lijf te jagen (dit scenario staat me namelijk ook wel aan ). Pffffff
Bij Nesta dachten ze dat het zeker een 8 ponder zou worden, hij was net geen 7 pond. Altijd lastig!
Vind sowieso raar als je koorts hebt (of er nu wel of geen mex griep is) ga je toch niet zomaar zonder afspraak naar een ha praktijk? Vond hem er ook niet heel ziek uit zien voor iemand die koorts had behalve dat hij wat hoestte. Misschien vond hij het wel een leuke grap om mensen de stuipen op het lijf te jagen (dit scenario staat me namelijk ook wel aan ). Pffffff
Bij Nesta dachten ze dat het zeker een 8 ponder zou worden, hij was net geen 7 pond. Altijd lastig!
woensdag 12 augustus 2009 om 12:49
Ah Dier, dat is echt schrikken. Wat een oen ook om zo die pratkijk in te komen lopen. Dan bel je toch eerst ff!!! Ben je wel weer een beetje gerustgesteld of nog steeds gestresst?
Hier net mijn pa uitgezwaaid. Ook weer fijn. Nu ff het huis voor mezelf en dan komt mijn mama. Ook leuk.
En nog steeds geen nieuws van Ely... ik denk nog steeds dat ze al lekker aan het genieten is van haar kindje!!!
Hier net mijn pa uitgezwaaid. Ook weer fijn. Nu ff het huis voor mezelf en dan komt mijn mama. Ook leuk.
En nog steeds geen nieuws van Ely... ik denk nog steeds dat ze al lekker aan het genieten is van haar kindje!!!
woensdag 12 augustus 2009 om 13:36
woensdag 12 augustus 2009 om 14:31
Wauw Ely! Gefeliciteerd!! Ben inderdaad ook heel benieuwd naar je verhaal, maar je klinkt positief. Wat bijzonder dat een van je kinderen erbij was....
Oke Pauwie, een m&m's infuus lijkt me nu een goeie voor jou om de weeen op te wekken. Dan wens ik je bij deze een fijne ontsluiting en kan ik daarna...
Oke Pauwie, een m&m's infuus lijkt me nu een goeie voor jou om de weeen op te wekken. Dan wens ik je bij deze een fijne ontsluiting en kan ik daarna...
woensdag 12 augustus 2009 om 14:34
Elyane gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter....
Pauwie jij bent nu als eerst volgende aan de beurt dus je hebt bij deze een GO
Nala fijn dat de kleine zich alsnog gedraaid heeft... Hopelijk blijft ze nu ook zo liggen. Die van mij lag de laatste 2 keer al met zijn hoofd naar beneden en ik heb het idee dat dit niet veranderd is, aangezien hij ook bezig was om in te dalen, verwacht ik dat hij nog steeds met zijn hoofd naar beneden ligt. Maandag moet ik terug komen dus dan zal ik het wel te horen krijgen. Dan gaan ze ook de bevalling met me bespreken...
Hier nog steeds nergens last van.... De M&M's zijn inmiddels weer de deur uit. Wel netjes de zak leeg gegeten natuurlijk, want te lekker om weg te gooien.
Het huis is in ieder geval weer schoon, want mijn moeder is langs geweest. Zelf heb ik beneden de woonkamer schoon gemaakt (zuigen, dweilen en stoffen) en mijn moeder heeft boven gestoft en gestreken... De rest van de week hoef ik dus niet veel meer te doen.
Pauwie jij bent nu als eerst volgende aan de beurt dus je hebt bij deze een GO
Nala fijn dat de kleine zich alsnog gedraaid heeft... Hopelijk blijft ze nu ook zo liggen. Die van mij lag de laatste 2 keer al met zijn hoofd naar beneden en ik heb het idee dat dit niet veranderd is, aangezien hij ook bezig was om in te dalen, verwacht ik dat hij nog steeds met zijn hoofd naar beneden ligt. Maandag moet ik terug komen dus dan zal ik het wel te horen krijgen. Dan gaan ze ook de bevalling met me bespreken...
Hier nog steeds nergens last van.... De M&M's zijn inmiddels weer de deur uit. Wel netjes de zak leeg gegeten natuurlijk, want te lekker om weg te gooien.
Het huis is in ieder geval weer schoon, want mijn moeder is langs geweest. Zelf heb ik beneden de woonkamer schoon gemaakt (zuigen, dweilen en stoffen) en mijn moeder heeft boven gestoft en gestreken... De rest van de week hoef ik dus niet veel meer te doen.