De drie EREforummers zijn bekend!

12-08-2009 11:10 178 berichten
Omdat VIVA er zelf geen aandacht aanbesteedt, wil ik dit topic openen.

1 Eleonora

2 MyleneValerie

3. Zoyla.

De volgorde is niet bekend, maar ze zijn alledrie uitgeroepen tot EREforummers. Forummers van het jaar dus.

Naar mijn idee dik verdiend! Drie forummers die veel voor het forum betekenen, die er eigenlijk altijd wel zijn. Soms aanwezig, soms rustig op de achtergrond. Ik vind dat ze een felicitatie verdienen en een erepodium.

Dus bij deze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yoels schreef op 12 augustus 2009 @ 13:55:

Om gezellig mee off-topic te zijn: bij de nieuwe mannelijke blogger heb ik vooral het gevoel dat het een 'hihihi we hebben een mán en daarom is het leuk!' keuze was. Dat is toch niet meer van deze (Viva-)tijd? Ik vind het niet aardig om zo negatief over hem te zijn, hij zal voor andere media misschien ook best goed kunnen schrijven, maar als hij een zij was geweest was hij toch nooit gekozen om te komen bloggen?

Viva redactie, iemand die iets over de keuze voor hem kan zeggen? Het is niet lullig bedoeld maar ik vraag het me echt af.Sheila heeft dit contact gelegd, ik zal haar zodra zij terug is, vragen om een reactie!
Ik vind de hoeveelheid juist leuk. Maar ik denk dan ook dat veel forummers nooit doorklikken naar viva.nl en idd alleen adhv de widget op de blogs klikken. Misschien moet viva.nl een wat prominentere plek op het forum krijgen, als een soort extra pijler ofzo?
quote:Sarah Scott schreef op 12 augustus 2009 @ 13:57:

[...]

Ik vind hem helemaal niet leuk Ik denk dat Sheila er meer over kan vertellen, qua keuze, maar zij heeft vakantie momenteel.

Ik dus ook niet, maar dat komt vooral door zijn schrijfstijl die me als blogger voor Viva niet geschikt lijkt

Jessica, bedankt! Ik wacht het af
Lieve Sarah Scott, je bent een schat dat je dat voor me wil doen.

Alleen zijn de verzendkosten naar het buitenland best hoog voor een blad (meer dan 20g) dus dat kan ik niet van je aannemen.

Vind het superlief dat je het aanbiedt trouwens!!!
quote:JessicaV schreef op 12 augustus 2009 @ 13:57:

[...]

Wat betreft jullie opmerkingen over de hoeveelheid bloggers; goed om te weten! Dit zal ik, zodra zij terug is, aan Sheila doorgeven.Oke dankje!
quote:Sarah Scott schreef op 12 augustus 2009 @ 13:58:

Ik vind de hoeveelheid juist leuk. Maar ik denk dan ook dat veel forummers nooit doorklikken naar viva.nl en idd alleen adhv de widget op de blogs klikken. Misschien moet viva.nl een wat prominentere plek op het forum krijgen, als een soort extra pijler ofzo?Ben helemaal voor!
quote:Sarah Scott schreef op 12 augustus 2009 @ 13:58:

Ik vind de hoeveelheid juist leuk. Maar ik denk dan ook dat veel forummers nooit doorklikken naar viva.nl en idd alleen adhv de widget op de blogs klikken. Misschien moet viva.nl een wat prominentere plek op het forum krijgen, als een soort extra pijler ofzo?

Ik snap je niet helemaal.

Als je op de viva-site komt, dan kom je als eerste bij de blogs terecht toch?
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 14:02:

[...]

Als je op de viva-site komt, dan kom je als eerste bij de blogs terecht toch?

De meeste mensen gaan denk ik direct naar forum.viva.nl

Ik in ieder geval wel.
Als pijler vind ik het wel leuk. Maar ik vind de blogs nu ook heel goed 'bereikbaar' hoor.

Kennelijk zit er ook nog verschil in de bloggers. De één werkt kennelijk echt op op de VIVA-redactie, de ander staat helemaal los van VIVA. Ik snap het niet meer. Ben echt het overzicht kwijt.

Want Jessica, jij bent een blogger, maar je werkt ook bij VIVA?
*ff on-topic* Eleonora, Zoyla en MV, van harte gefeliciteerd, jullie hebben deze eretitel met recht en dik verdient!!!

*of-topic* In alle tijd dat ik hier nu zit heb ik geloof ik 4 keer een blog gelezen. Vind er verder eigenlijk niks aan.
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 14:06:

Als pijler vind ik het wel leuk. Maar ik vind de blogs nu ook heel goed 'bereikbaar' hoor.

Kennelijk zit er ook nog verschil in de bloggers. De één werkt kennelijk echt op op de VIVA-redactie, de ander staat helemaal los van VIVA. Ik snap het niet meer. Ben echt het overzicht kwijt.

Want Jessica, jij bent een blogger, maar je werkt ook bij VIVA?Ja klopt. Sheila zit standaard met een stagiaire op de redactie. Af en toe is daar ook een freelancer, op dit moment is dat onze vaste freelancer Nicole. Ik was stagiaire (voor Raquel) en '10jaar Viva.nl' is nu mijn afstudeerproject. Daardoor ben ik ook een beetje vliegende keep. De rest zijn allemaal bloggers die vanuit huis of waar dan ook vandaag bloggen. Wordt het al wat duidelijker? ;)
quote:JessicaV schreef op 12 augustus 2009 @ 14:15:

[...]

Ja klopt. Sheila zit standaard met een stagiaire op de redactie. Af en toe is daar ook een freelancer, op dit moment is dat onze vaste freelancer Nicole. Ik was stagiaire (voor Raquel) en '10jaar Viva.nl' is nu mijn afstudeerproject. Daardoor ben ik ook een beetje vliegende keep. De rest zijn allemaal bloggers die vanuit huis of waar dan ook vandaag bloggen. Wordt het al wat duidelijker? ;)

Ja, het wordt me nu wat duidelijker

Pff dit is gewoon hogere wiskunde allemaal.
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 14:19:

[...]

Ja, het wordt me nu wat duidelijker

Pff dit is gewoon hogere wiskunde allemaal.

LOL

Maar ja, de site wordt steeds drukker/groter en dus komen er meer mensen bij. Is niet altijd bevorderlijk voor het overzicht, helaas!
Gefeliciteerd dames! Geen idee waar en wanneer er ereforummerts gekozen zijn maar goed..
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 14:02:

[...]

Als je op de viva-site komt, dan kom je als eerste bij de blogs terecht toch?Ligt eraan hoe je er komt (zie reactie Yoels). Ik denk dat de meeste forummers idd gelijk op het forum zitten en viva.nl gewoon in zijn geheel overslaan
quote:robo schreef op 12 augustus 2009 @ 14:00:

Lieve Sarah Scott, je bent een schat dat je dat voor me wil doen.

Alleen zijn de verzendkosten naar het buitenland best hoog voor een blad (meer dan 20g) dus dat kan ik niet van je aannemen.

Vind het superlief dat je het aanbiedt trouwens!!!En van buitenland naar buitenland dan? Ik zal eens kijken hier
Tijd voor een organogram van de Vivabloggers/redactie, lijkt me.
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:JessicaV schreef op 12 augustus 2009 @ 14:22:

[...]

LOL

Maar ja, de site wordt steeds drukker/groter en dus komen er meer mensen bij. Is niet altijd bevorderlijk voor het overzicht, helaas!Her organogram van infojunk is wel een goed idee vind ik!
quote:Sarah Scott schreef op 12 augustus 2009 @ 14:24:

[...]

En van buitenland naar buitenland dan? Ik zal eens kijken hier
Hm 3 euro, ipv 2,96 vanuit NL, dat scheelt
quote:Yoels schreef op 12 augustus 2009 @ 14:03:

[...]

De meeste mensen gaan denk ik direct naar forum.viva.nl

Ik in ieder geval wel.

Ja, ik kom helemaal nooit op de rest van de site. (heel af en toe blog om die van de angels te lezen)

Vind zelf ook dat een blog een blog is en een forum een forum, heb dus ook nooit begrepen waarom FvdM en Ereforummer via blog gaan...
Sarah, echt, ik waardeer je gebaar enorm maar dat is gewoon teveel geld.

Ik had zo graag het abonnement gehad als prijs, daar kwam het een beetje op neer.

Vind het namelijk echt jammer, maar goed er zijn ergere dingen hè
@Sky; juist omdat het gros van de forummers zo denkt, wil viva de blogs en het forum dichter bij elkaar brengen.

@Robo; ik snap het, maar het was leuk geweest als het had gekund toch? Daarom zei ik er al bij; als het niet teveel rompslomp geeft Nu gaat het gewoon over
quote:robo schreef op 12 augustus 2009 @ 14:30:

Sarah, echt, ik waardeer je gebaar enorm maar dat is gewoon teveel geld.

Ik had zo graag het abonnement gehad als prijs, daar kwam het een beetje op neer.

Vind het namelijk echt jammer, maar goed er zijn ergere dingen hè

Eigenlijk vind ik dat Viva niet zo moet zeuren. "Naar het buitenland kan niet met een halfjaarsabonnement" tssssk tssssk tssssk iemand daar moet zich gaan schamen.

Geef Robo een jaarabonnement, ik vind dat ze daar meer dan recht op heeft. Maak eens een uitzondering voor een bijzondere FvdM!
Maar hoeveel is er gestemd dan, voor die ere-forummers? Daar ben ik heel eerlijk gezegd best benieuwd naar.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven