Theehuis

woensdag 12 augustus 2009 om 21:44
Ier en ik zitten allebei propvol M&M's
Hij kan ook echt dooreten zeg, ongelooflijk.
Hij luistert nu naar een Teach yourself Irish cd en het is vreselijk. Steeds twiedeldiedelmuziekjes tussendoor en verschillende regional accents door elkaar. Ben jij niet bijna jarig Star?
Ik kreeg em ooit voor Kerst van em. Denk dat ie vrijwel ongebruikt blijft
En snoepot
Kess terug
Kopi
zo
Oja:
Nieuw topic
Hij kan ook echt dooreten zeg, ongelooflijk.
Hij luistert nu naar een Teach yourself Irish cd en het is vreselijk. Steeds twiedeldiedelmuziekjes tussendoor en verschillende regional accents door elkaar. Ben jij niet bijna jarig Star?
Ik kreeg em ooit voor Kerst van em. Denk dat ie vrijwel ongebruikt blijft
En snoepot
Kess terug
Kopi
zo
Oja:
Nieuw topic
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 12 augustus 2009 om 22:38
Ja moeder zo slecht, flikt het elke keer weer. Van die apekoppen, kattekoppen, wit met turquooise dolfijnen enzoow. Maar deze keer ben ik sterk en pak helegaar naks.
Ik vind mijn buurjongen zo stom en vandaag wilde hij met Nemo spelen bij ons binnen, had daar zo geen zin in. Vind andere kinderen altijd zo lomp en onopgevoed. Trekt gewoon alle kasten open en als ik er wat van zeg luistert hij gewoon niet. Bah, snel verhuizen maar
Ik vind mijn buurjongen zo stom en vandaag wilde hij met Nemo spelen bij ons binnen, had daar zo geen zin in. Vind andere kinderen altijd zo lomp en onopgevoed. Trekt gewoon alle kasten open en als ik er wat van zeg luistert hij gewoon niet. Bah, snel verhuizen maar
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.