Herinneringen
woensdag 12 augustus 2009 om 23:43
Je kan het zelf zo ingewikkelt maken als je zelf wilt Kym.
Eigenlijk moet je vooral niet te veel nadenken, ja over de leuke dingen.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Kom anders even kijken bij het Pandora topic, heb je iig nog even iets te lachen.
En hier is het ook geen rozegeur hoor, verre van dat,maar we gaan wel voor elkaar en dat is niet niks.
Eigenlijk moet je vooral niet te veel nadenken, ja over de leuke dingen.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Kom anders even kijken bij het Pandora topic, heb je iig nog even iets te lachen.
En hier is het ook geen rozegeur hoor, verre van dat,maar we gaan wel voor elkaar en dat is niet niks.
donderdag 13 augustus 2009 om 00:21
Wel, stand van zaken is dus dat ik heb uitgesproken dat ik het te veel aan de oppervlakte vond blijven, ons contact.Dat ik het gevoel kreeg dat ik meer mijn best wilde doen voor hem,dan andersom.
Ik denk ook veel na over die leuke momenten, maar de afstand komt er steeds tussendoor. Het besef van het hem de komende maanden niet zien.
Ik verwachtte misschien lievere woorden. Mee bevestiging. Ach, het bekende verhaal.
Net een korte sms-wisseling en ik geloof dat we uitgesproken zijn. Hij wilt door zijn bagage en de afstand de diepte (nog) niet in en ik ben teleurgesteld. En hij zegt dat hij dat snapt en zegt sorry. En zo'n sorry is vaak de genadeslag geloof ik.
Ik denk ook veel na over die leuke momenten, maar de afstand komt er steeds tussendoor. Het besef van het hem de komende maanden niet zien.
Ik verwachtte misschien lievere woorden. Mee bevestiging. Ach, het bekende verhaal.
Net een korte sms-wisseling en ik geloof dat we uitgesproken zijn. Hij wilt door zijn bagage en de afstand de diepte (nog) niet in en ik ben teleurgesteld. En hij zegt dat hij dat snapt en zegt sorry. En zo'n sorry is vaak de genadeslag geloof ik.
donderdag 13 augustus 2009 om 00:32
Daar heb je gelijk in Zus. Dat realiseer ik me ook wel, alleen ik ben daar zo verdomde slecht in!
Als ik wat voor iemand voel, dan kan ik het niet zo goed 'luchtig' houden. Dan wil ik praten, analyseren,dromen en delen. Maar dat kan simpelweg nu niet, dus kom ik al snel vast te zitten.
Laten bezinken nu moet wel. En nogmaals: weinig keus. Ik reageer even niet meer op zijn laatste sms. Kan er ook niets mee.
Als ik wat voor iemand voel, dan kan ik het niet zo goed 'luchtig' houden. Dan wil ik praten, analyseren,dromen en delen. Maar dat kan simpelweg nu niet, dus kom ik al snel vast te zitten.
Laten bezinken nu moet wel. En nogmaals: weinig keus. Ik reageer even niet meer op zijn laatste sms. Kan er ook niets mee.
donderdag 13 augustus 2009 om 13:36
Sjemig de pemig. Op de een of andere manier raakt het me. Doet me denken aan mijn eigen situatie, alleen jij lijkt je iets bewuster van wat je doet...
Mijn meneer reageerde ook zo leuk toen ik uitlegde wat ik voor hem voelde: 'Ja ok, maar wat is dan nu het probleem?'
Nou LUL, het probleem is dat jij dat niet voor mij voelt! Maar dat zei ik dus niet, ik dacht het alleen maar.
Daarna vroeg hij begrip omdat hij die dag geen zin had om te praten wegens hoofdpijn... Ik ben al veel te lang Miss Begrip geweest. Dat heb ik wél even gezegd.
Nu neem ik geen contact meer op.
Waar zit die kerel van jou Kym?
donderdag 13 augustus 2009 om 13:50
Totaal OFF-topic:
"De mooiste verliezers" van BLOF is ook een juweeltje....
En...........kom vlieg met me mee van Trijntje (zucht, traantje, slik, mooi)
Ik laat mijn vriend maar ook mijn vrienden wel eens naar teksten van liedjes luisteren. Dat zegt soms alles wat moeilijk onder woorden te brengen is.
"De mooiste verliezers" van BLOF is ook een juweeltje....
En...........kom vlieg met me mee van Trijntje (zucht, traantje, slik, mooi)
Ik laat mijn vriend maar ook mijn vrienden wel eens naar teksten van liedjes luisteren. Dat zegt soms alles wat moeilijk onder woorden te brengen is.
donderdag 13 augustus 2009 om 16:48
Hi Frizz (zo kom je elkaar nog eens tegen, zeg..), kut is het zeker. Heb ook zo'n gevoel dat ik er nu mee moet stoppen. In elk geval met het initiatief nemen.
Dat begint dus met niet meer smsen. Niet meer mailen. Niet meer bellen. Au. Dat is niet fijn. En wat lijkt het me pijnlijk als hij weer van zich laat horen (doet ie heus).
Hij is in NL trouwens. Ver, ver weg.
Dat begint dus met niet meer smsen. Niet meer mailen. Niet meer bellen. Au. Dat is niet fijn. En wat lijkt het me pijnlijk als hij weer van zich laat horen (doet ie heus).
Hij is in NL trouwens. Ver, ver weg.
donderdag 13 augustus 2009 om 16:53
Hahahaha tja... Ben ineens actief op dit forum. Wat een saaie baan al niet allemaal kan bewerkstelligen he?
Vertrouw op je gevoel. Als hij wél iets met je zou willen, zou hij er echt zijn best voor gaan doen.
Ik laat ook niks meer horen. En dan gaat hij natuurlijk ineens smsen dat het hem spijt dat hij zo weinig laat horen... Maar ik besef steeds beter dat ik meer verdien dan wat hij biedt.
Het komt goed. En zelfs als het niet goed komt... Komt het goed.
Vertrouw op je gevoel. Als hij wél iets met je zou willen, zou hij er echt zijn best voor gaan doen.
Ik laat ook niks meer horen. En dan gaat hij natuurlijk ineens smsen dat het hem spijt dat hij zo weinig laat horen... Maar ik besef steeds beter dat ik meer verdien dan wat hij biedt.
Het komt goed. En zelfs als het niet goed komt... Komt het goed.
donderdag 13 augustus 2009 om 17:00
Hij wilt zijn best bewust niet doen, Frizz. En ik snap dat dit heel vreemd klinkt. Maar hij heeft zelf nog wat zaken uit te zoeken en is uberhaupt heeeel lastig met gevoel/relaties etc. (goh). Hij is daarover heel open geweest naar me en dat kan ik op zich erg waarderen.
Het lastigste is de afstand en doordat we elkaar niet kunnen zien, aanraken en in de ogen kijken ontstaat er echt nog meer afstand. Voor hem is dat gemakkelijk. Hij sluit dingen eenvoudig af. Ik sta daar anders in, maar omdat ik nu niet gevoed word, loopt het spaak.
Ik weet dat hij gek op me was/is, ook daarin is hij oprecht en kan ik hem vertrouwen. En ik denk dat als we elkaar zien het contact heel anders is. Deze verdomde afstand doet 'm de das om voor nu denk ik.
Dus voor nu (en voor mij) belangrijk me wat meer op de achtergrond te plaatsen en vooral geen verwachtingen te hebben.
Ofzoiets.
Het lastigste is de afstand en doordat we elkaar niet kunnen zien, aanraken en in de ogen kijken ontstaat er echt nog meer afstand. Voor hem is dat gemakkelijk. Hij sluit dingen eenvoudig af. Ik sta daar anders in, maar omdat ik nu niet gevoed word, loopt het spaak.
Ik weet dat hij gek op me was/is, ook daarin is hij oprecht en kan ik hem vertrouwen. En ik denk dat als we elkaar zien het contact heel anders is. Deze verdomde afstand doet 'm de das om voor nu denk ik.
Dus voor nu (en voor mij) belangrijk me wat meer op de achtergrond te plaatsen en vooral geen verwachtingen te hebben.
Ofzoiets.
zaterdag 15 augustus 2009 om 04:18
Ik heb em gezien... Dom of juist goed geweest? Nog steeds is het doel: Afstand nemen. Afkicken. Loslaten. Accepteren. Heb ik het nou moeilijker of makkelijker gemaakt? Zucht...
Ik pijnig vooral (al sinds het begin) mijn hersens over wáárom ik nou juist op hem ben gevallen. Why? Alsof, als ik dat eenmaal weet, ook weer van hem AF kan vallen...
Anyway, tijd om te slapen.
Ik pijnig vooral (al sinds het begin) mijn hersens over wáárom ik nou juist op hem ben gevallen. Why? Alsof, als ik dat eenmaal weet, ook weer van hem AF kan vallen...
Anyway, tijd om te slapen.
zaterdag 15 augustus 2009 om 10:40
He Frizzy, ik lees dit toevallig.
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Beter dan verkeren in niemandsland als je niet weet waar je aan toe bent en hij steeds aan het werken is.
Je bent een stapje verder en hij weet nu wat je insteek is. Er zal iets veranderen, wat dat weet je nog niet maar in ieder geval ben je wel eerlijk gebleven naar je zelf en heb je jezelf niet verloochend.
Ik hoop dat als je wakker wordt je er een beetje goed gevoel over hebt.
Afstand nemen kan je gemakkelijker doen als je het ook echt voelt. Afstand nemen om afstand, dat werkt niet. Dan is het tegen je gevoel. Je gevoel wil nu eigenlijk in het reine komen met je verstand en het te begrijpen. Geef het tijd. Verdriet wordt minder, acceptatie meer en dan komt losmaken vanzelf er aan.
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Beter dan verkeren in niemandsland als je niet weet waar je aan toe bent en hij steeds aan het werken is.
Je bent een stapje verder en hij weet nu wat je insteek is. Er zal iets veranderen, wat dat weet je nog niet maar in ieder geval ben je wel eerlijk gebleven naar je zelf en heb je jezelf niet verloochend.
Ik hoop dat als je wakker wordt je er een beetje goed gevoel over hebt.
Afstand nemen kan je gemakkelijker doen als je het ook echt voelt. Afstand nemen om afstand, dat werkt niet. Dan is het tegen je gevoel. Je gevoel wil nu eigenlijk in het reine komen met je verstand en het te begrijpen. Geef het tijd. Verdriet wordt minder, acceptatie meer en dan komt losmaken vanzelf er aan.
I am Spaaartaaacus.
zaterdag 15 augustus 2009 om 12:50
Jeetje Sam dánkje! In je laatste alinea verwoordt je precies hetgeen wat ik voor mezelf nog niet kon ontwarren.
Ik voel me er nog steeds goed over inderdaad. Alsof ik eerder mezelf een beetje kwijt was doordat ik niet helemaal open was geweest. Ik deed stiekem aan een soort strategisch handelen kop in het zand steken in de hoop dat we daardoor nader tot elkaar zouden komen.
Hahahaa wat een bullshit is dat, besef ik nu ik het opschrijf.
Ik heb eerlijk tegen hem gezegd dat ik denk dat mijn gevoel misschien juist zo hevig is omdat hij geen relatie wil. Dat dat veilig is voor mij. Hij wil overigens wel met elkaar om blijven gaan, maar zegt ook: 'Als jij zegt dat ik je met rust moet laten hoor je nooit meer iets van mij.'
Zucht. Ik ga eerst eens douchen. Al dat nadenken is ongezond.
Ik voel me er nog steeds goed over inderdaad. Alsof ik eerder mezelf een beetje kwijt was doordat ik niet helemaal open was geweest. Ik deed stiekem aan een soort strategisch handelen kop in het zand steken in de hoop dat we daardoor nader tot elkaar zouden komen.
Hahahaa wat een bullshit is dat, besef ik nu ik het opschrijf.
Ik heb eerlijk tegen hem gezegd dat ik denk dat mijn gevoel misschien juist zo hevig is omdat hij geen relatie wil. Dat dat veilig is voor mij. Hij wil overigens wel met elkaar om blijven gaan, maar zegt ook: 'Als jij zegt dat ik je met rust moet laten hoor je nooit meer iets van mij.'
Zucht. Ik ga eerst eens douchen. Al dat nadenken is ongezond.
zaterdag 15 augustus 2009 om 14:07
Hehe, ja..maar het leidt wel tot ergens toe. Pas als je iets werkelijks kan voelen, kan je er ook naar handelen.
Maar weet je, ik vind hem niet eerlijk. Hij weet dat bij jou gevoelens mee spelen en hij gaat er niet zorgvuldig mee om.
Ohja, dat het juist zo veilig is voor jou, goed dat je het doorhebt. Dat kan hij niet begrijpen. Juist omdat hij emoties weg drukt.
Maak er wat van vandaag. Hoop dat het lukt.
Maar weet je, ik vind hem niet eerlijk. Hij weet dat bij jou gevoelens mee spelen en hij gaat er niet zorgvuldig mee om.
Ohja, dat het juist zo veilig is voor jou, goed dat je het doorhebt. Dat kan hij niet begrijpen. Juist omdat hij emoties weg drukt.
Maak er wat van vandaag. Hoop dat het lukt.
I am Spaaartaaacus.
zaterdag 15 augustus 2009 om 14:19
Zoals op 't andere topic al gezegd vind ik het ook goed dat je eerlijk bent geweest naar hem. Altijd het beste wat je kunt doen, denk ik. Maar ook het moeilijkste, want het maakt je kwetsbaar (mij tenminste) en dat voelt niet altijd fijn.
Verschil met mijn situatie is de afstand. Die letterlijke afstand waar jij het ook over had Sam. Het is geen keuze, maar wel waar.
Als er geen afstand was, dan zou het er heel anders uitzien denk ik. Dan kon ik me gerust kwetsbaar opstellen en hem alles vragen wat ik wilde weten. Gewoon, omdat ik weet dat hij me respecteert en even oprecht is als ik.
Verschil met mijn situatie is de afstand. Die letterlijke afstand waar jij het ook over had Sam. Het is geen keuze, maar wel waar.
Als er geen afstand was, dan zou het er heel anders uitzien denk ik. Dan kon ik me gerust kwetsbaar opstellen en hem alles vragen wat ik wilde weten. Gewoon, omdat ik weet dat hij me respecteert en even oprecht is als ik.
zaterdag 15 augustus 2009 om 17:06
God. Hij heeft me gemaild, zoals ie beloofde. En ik zit hier nu gewoon te janken. Nou ja!
Een mail waarin ie toch weer wat weer opening lijkt te geven en waarin ie expliciet vraagt om reactie.
En ik zou het liefst nu gewoon even bij hem willen zijn.
Hoe moet ik in hemelsnaam reageren? Ik heb geen idee.
Een mail waarin ie toch weer wat weer opening lijkt te geven en waarin ie expliciet vraagt om reactie.
En ik zou het liefst nu gewoon even bij hem willen zijn.
Hoe moet ik in hemelsnaam reageren? Ik heb geen idee.