Herinneringen

12-08-2009 17:41 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe nummer van Anouk is ook zooo mooi Three days in a row.
wow Kym, dat was geloof ik net niet wat je verwachtte

Moeilijk hoor, want dat gevoel van hem even vast willen houden snap ik maar al te goed.

maar een lieve mail dus....

En net nu je hem even weg relelativeert had...

Ga je hem een mooie mail terugsturen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Nou, ik ben echt verre van blij nu.

De mailwisseling is helemaal niet wat ik wilde. Het maakt het alleen maar ingewikkeld en inmiddels ben ik veranderd in de ijskoude, botte bitch.

Vanavond aan de martini.
Lieve schat, het is godsonmogelijk dat jij veranderd in een ijskoude,botte bitch.

Maak je daar nou maar geen zorgen over....
Toch is het echt waar Sum. Al mijn agressie en verdriet heb ik even in een mailtje van hooguit 100 woorden gepleurd. Naar hem.

Kan het niet precies citeren hier, maar je kunt je misschien voorstellen hoe zo'n mailtje eruit ziet.
Kym hij kent jou toch wel een beetje? Iedereen worstelt weleens zijn z'n gevoel en laat dan een andere kant van zichzelf zien. De situatie is ook niet makkelijk! Je mag best je verdriet uiten naar hem hoor...

Kym ik vind het niet erg dat ik me kwetsbaar heb opgesteld. Ben juist helemaal mezelf geweest, en hij is geen type om er misbruik van te maken.

Weet je Sam, zo kun je het zien. Maar we zijn toch beiden (net als iedereen op deze wereld) zelf verantwoordelijk voor onze gevoelens? Als ik iets niet wil of het contact wil verbreken zal hij me geen strobreed in de weg leggen. Hij houdt er wel enigszins rekening mee, maar moet hij mij nu met fluwelen handschoentjes aanpakken? Ik vind van niet...
Hij kent me wel een beetje ja, heel lang zelfs. Maar niet in dat opzicht. En natuurlijk blijf ik eerlijk naar hem, anders zou ik dat niet zijn naar mezelf. Maar toch.. misschien vind ik wel dat ik me aanstel. Dat ik niet zo moeilijk moet doen over zo'n prille liefde waarvoor ik zulke sterke gevoelens heb.

Ik had van tevoren moeten beseffen dat dit niet goed zou aflopen.
Misschien moet jij niks. Behalve niet zo streng zijn voor jezelf.

Accepteer je verdriet... Pas daarna kun je verdergaan.
Kym, is het nog gelukt om er een beetje afstand van te nemen? Als hij iets voor jou voelt, blijft dat misschien ook als je weer terug keert.

Frizzy, ik snap je punt. Als je er mee kan dealen, dat is dan oke.

Ik duik in mijn bed! Ik lag er al een poosje in maar kon de slaap niet vatten. Hopelijk nu dan wel!
I am Spaaartaaacus.
O-o-oh Sam, en er weer uitgegaan voor het forum? Gevalletje van geen leven hebben hè?

Och weet je Sam, verstandelijk wist ik al die tijd al dat ik niks moest/kon verwachten. Was alleen een tijdje uit de hand gelopen... Nu gewoon weer terug bij af. Het is ook ok. Was tenslotte al jaren vrijgezel.

Oops... Die laatste zin hoort meer op het relativatie-topic.
Wie zegt dat ik een leven buiten het forum heb....?

I am Spaaartaaacus.
Wij niet hoor Sam...

Enne, wie heeft er een leven nodig als we het forum hebben.

Kym, heb je nu uiteindelijk wel een mail teruggestuurd of nog niets?
Sum Kym had toch die verdrietige / agressieve mail gestuurd? Ik ben benieuwd of MB al heeft gereageerd...
Ja ik wist niet zeker of ze die nou verstuurd had of alleen maar in haar hoofd had zitten en uit veiligheidsoverwegingen nog niet verstuurd had
Hm ja, die heb ik verstuurd. En geen reactie mee opgekregen.

Ook dat houdt me nu even bezig. Moet ik er alsnog een soort van excuus-mail achteraan sturen?
Neu, zou geen excuus mail sturen

Hij weerspiegeld toch hoe jij op dat moment dacht?

Wel.,....als ie je echt leuk vind leest hij ook wel dat dat een momentopname is hoor

En bovendien....wat is er mis met eerlijk zijn, als staat het er soms een beetje bitchty.

Wel lullig dat je nog niets terug hebt gehad...
Nou ja misschien heeft ie zijn mail nog niet gecheckt? Of moet ie het even laten bezinken?

Geen excuusmail sturen hoor, hoe verleidelijk het ook is.
Ik moet me werkelijk keihard inhouden inderdaad.

En het kan zijn dat ie nog geen tijd had te reageren, die optie laat ik nog even open...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven