Vermakelijke k*tgeintjes ;)
donderdag 13 augustus 2009 om 12:34
Eigenlijk schiet dit onderwerp in m'n hoofd door het topic "Wie heeft er weleens "wraak"genomen". Vandaar dit topic over vermakelijke pesterijen! Die geintjes van cellofaan over de toiletpot en ontharingscreme in de shampoofles doen die kennen we wel maar er zijn zoveel meer van dit soort leuke geintjes. Leuk voorbeeld, je wordt gebeld op je werk door een hoge piet en die wilt je collega Kees spreken, je zegt: 'Tuurlijk is Kees er, momentje, ik verbind u even door'. Dan zeg je tegen Kees, 'Kees, je vrouw is aan de telefoon voor je.' Kees neemt op en zegt: 'Hallo schat'. De Persoon in kwestie zal het nooit leuk vinden maar de rest zeikt in z'n broek. Weten jullie nog meer van dit soort k*tgeintjes??
donderdag 13 augustus 2009 om 14:25
Maar veel klanten zullen er toch niet de lol van inzien? Dan kost het toch omzet? Meerdere van deze voorbeelden kunnen een negatief effect hebben (meerdere van die telefoondingen: als je net een belangrijk gesprek moet voeren is dat echt slecht qua image naar de persoon aan de andere kant van de lijn).
quote:fleurtje schreef op 13 augustus 2009 @ 14:22:
[...]
Als de broeken dicht zijn en al aan de hanger hangen, dan zie je zoiets niet.
En dan nog, idd die lippenstift.Ik ga me wel steeds meer afvragen hoe zoiets in een dichte broek blijft zitten... want dan zijn die broeken ook best wel "plat" en zo'n inlegkruisje/maandverband is over de hele breedte van de broek...
[...]
Als de broeken dicht zijn en al aan de hanger hangen, dan zie je zoiets niet.
En dan nog, idd die lippenstift.Ik ga me wel steeds meer afvragen hoe zoiets in een dichte broek blijft zitten... want dan zijn die broeken ook best wel "plat" en zo'n inlegkruisje/maandverband is over de hele breedte van de broek...
quote:floor72 schreef op 13 augustus 2009 @ 14:12:
Ik zat een keer met collega's en een heleboel belangrijke mensen in vergadering in een kantoor dat grensde aan het toilet. Het was algemeen bekend dat het nogal gehorig was.
Op een gegeven moment verontschuldigd een collega zich, omdat hij naar het toilet moest.
Wij hoorden hem 'plassen'. In eerste instantie probeerde iedereen dit te negeren. Maar het duurde en het duurde, stopte even en ging dan weer verder. Op een gegeven moment na echt al een par minuten, viel het echt niet meer te negeren en iedereen viel stil om vol verbazing naar de plassende collega te luisteren..... Het hield niet op!
Na ongeveer 10 minuten, kwam collega vergadering weer binnen en zei met een stalen gezicht; 'zo, hèhè, dat lucht op'.
De rest van de vergadering kreeg hij allemaal, verbaasde blikken naar zich toe.
Toen we de vergadering uitliepen stonden er buiten de deur van de wc 10 lege emmers!
ik zit hier echt met tranen in mijn ogen van het lachen. Ik ben zo blij dat dit soort dingen nooit bij mij gebeuren. Ik zou niet meer kunnen stoppen met lachen (bij het plasgeluid al niet meer touwens) de hele dag.
Ik zat een keer met collega's en een heleboel belangrijke mensen in vergadering in een kantoor dat grensde aan het toilet. Het was algemeen bekend dat het nogal gehorig was.
Op een gegeven moment verontschuldigd een collega zich, omdat hij naar het toilet moest.
Wij hoorden hem 'plassen'. In eerste instantie probeerde iedereen dit te negeren. Maar het duurde en het duurde, stopte even en ging dan weer verder. Op een gegeven moment na echt al een par minuten, viel het echt niet meer te negeren en iedereen viel stil om vol verbazing naar de plassende collega te luisteren..... Het hield niet op!
Na ongeveer 10 minuten, kwam collega vergadering weer binnen en zei met een stalen gezicht; 'zo, hèhè, dat lucht op'.
De rest van de vergadering kreeg hij allemaal, verbaasde blikken naar zich toe.
Toen we de vergadering uitliepen stonden er buiten de deur van de wc 10 lege emmers!
ik zit hier echt met tranen in mijn ogen van het lachen. Ik ben zo blij dat dit soort dingen nooit bij mij gebeuren. Ik zou niet meer kunnen stoppen met lachen (bij het plasgeluid al niet meer touwens) de hele dag.
"ik ben het, Barbabelladingdong"

donderdag 13 augustus 2009 om 14:26
quote:fleurtje schreef op 13 augustus 2009 @ 14:20:
[...]
Dit gaat voor mij voorbij de humor.
Ik kan zat dingen bedenken die ik wél grappig vind, ten koste van klanten. Maar je dóet zoiets gewoon niet.
En net zeg je dat je nooit grappen uit kunt halen met klanten. Je spreekt jezelf wel een beetje tegen.
Waarom mag je het ene grapje wel uithalen met een klant en het andere niet?
[...]
Dit gaat voor mij voorbij de humor.
Ik kan zat dingen bedenken die ik wél grappig vind, ten koste van klanten. Maar je dóet zoiets gewoon niet.
En net zeg je dat je nooit grappen uit kunt halen met klanten. Je spreekt jezelf wel een beetje tegen.
Waarom mag je het ene grapje wel uithalen met een klant en het andere niet?

donderdag 13 augustus 2009 om 14:27
quote:shining schreef op 13 augustus 2009 @ 14:26:
[...]
Waarom mag je het ene grapje wel uithalen met een klant en het andere niet?Wel even lezen. Ik zeg dat ik zat grappen kan bedenken, ze ook uitvoeren is een ander verhaal. Hoe grappig een grap ook is of kan zijn, ik zou dat gewoon nooit doen. Staat niet zo heel professioneel.
[...]
Waarom mag je het ene grapje wel uithalen met een klant en het andere niet?Wel even lezen. Ik zeg dat ik zat grappen kan bedenken, ze ook uitvoeren is een ander verhaal. Hoe grappig een grap ook is of kan zijn, ik zou dat gewoon nooit doen. Staat niet zo heel professioneel.
donderdag 13 augustus 2009 om 14:33
quote:Maleficent schreef op 13 augustus 2009 @ 13:20:
Deed een collega van mij (vond ik wel een leuke grap):
hij maakte een screendump van mijn beeldscherm en gebruikte die als nieuwe achtergrond/bureaublad. De mapjes op mijn bureaublad had hij even in een andere map gezet.
Dus ik die mapjes aanklikken en er ging er niet 1 open. Ik snapte er niks van (hij lag helemaal in een deuk).
Andere collega smeerde iemand die een belangrijk telefoongesprek voerde helemaal in met lipstick (was toen haar laatste dag).Deze vind ik trouwens ook echt grappig!! hihi!!
Deed een collega van mij (vond ik wel een leuke grap):
hij maakte een screendump van mijn beeldscherm en gebruikte die als nieuwe achtergrond/bureaublad. De mapjes op mijn bureaublad had hij even in een andere map gezet.
Dus ik die mapjes aanklikken en er ging er niet 1 open. Ik snapte er niks van (hij lag helemaal in een deuk).
Andere collega smeerde iemand die een belangrijk telefoongesprek voerde helemaal in met lipstick (was toen haar laatste dag).Deze vind ik trouwens ook echt grappig!! hihi!!

Als ik een broek in de winkel aan zou treffen met zo'n maandverbandje erin zou ik naar de klantenservice gaan. Zou niet bij me opkomen dat het om een grap van het personeel zou gaan. En ik neem aan dat ze dan wel verder gaan kijken wie het heeft gedaan. Vind het een hele slechte grap. Grappen op de werkvloer zijn leuk maar de klanten mogen er geen hinder van ondervinden
Nou, nu weer ff wat grappigs. Ik ken helaas niet van die leuke geintje's. Had laatst wel enorme lol met wat collega's toen we een briefje op zijn bureau hadden gelegd met daaro;. Mevr de Leeuw bellen en dan het nummer van Artis er bij. Volgens die collega verzuchte de Artis-medewerkster alleen maar dat Mevrouw de Leeuw daar niet werkzaam was. Wij lagen ondertussen helemaal dubbel van het lachen, zo flauw!!!
Die van Moordwijf vind ik grappig en onschuldig. Die van Mal ook. Met die maandveranden, dat snap ik niet zo goed. Hoe blijft dat zitten? En 't is wel goor als je echt denkt dat het bloed is. Moet er niet aan denken dat zoiets de winkel haalt. Wil je even passen...
Ik heb weleens als serveerster in het vreten gespuugd, maar that bitch had it comin' (bazin van het restaurant, als ze kwam met haar vette pens overal over klagen, iedereen voor lul zetten en geen hallo of gedag zeggen). Ik weet nog dat ik het jammer vond dat ik geen laxeermiddel had.
Ik heb weleens als serveerster in het vreten gespuugd, maar that bitch had it comin' (bazin van het restaurant, als ze kwam met haar vette pens overal over klagen, iedereen voor lul zetten en geen hallo of gedag zeggen). Ik weet nog dat ik het jammer vond dat ik geen laxeermiddel had.
donderdag 13 augustus 2009 om 14:36
zo hebben mijn vroegere collega's ooit een jas van een collega onder de kraan gehouden en op een stoel gezet in de DIEPVRIES!! (horeca met inloopdiepvries).
Best grappig als dan aan het eind van je werkdag (in de zomer, 30 graden) je jas stijfbevroren is.
Het meest grappiger vond ik dan toch wel dat het de bedoeling was om MIJN jas te bevriezen, maar ze hadden zich vergist.
Best grappig als dan aan het eind van je werkdag (in de zomer, 30 graden) je jas stijfbevroren is.
Het meest grappiger vond ik dan toch wel dat het de bedoeling was om MIJN jas te bevriezen, maar ze hadden zich vergist.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

quote:Annie Ooi schreef op 13 augustus 2009 @ 14:33:
Nou, nu weer ff wat grappigs. Ik ken helaas niet van die leuke geintje's. Had laatst wel enorme lol met wat collega's toen we een briefje op zijn bureau hadden gelegd met daaro;. Mevr de Leeuw bellen en dan het nummer van Artis er bij. Volgens die collega verzuchte de Artis-medewerkster alleen maar dat Mevrouw de Leeuw daar niet werkzaam was. Wij lagen ondertussen helemaal dubbel van het lachen, zo flauw!!!
Op 1 april heeft Artis al heeeeeel lang een bandje aanstaan: als u op zoek bent naar Meneer de Leeuw of Mevrouw de Beer, dan wordt er een geintje met u uitgehaald.
Op 1 april heeft Artis al heeeeeel lang een bandje aanstaan: als u op zoek bent naar Meneer de Leeuw of Mevrouw de Beer, dan wordt er een geintje met u uitgehaald.

Ik stuur nieuwe collega's of stagiaires naar de receptie (flink eindje lopen) voor een vloeibare spons.
'Wat zei je dat ik moest halen?'
'Een vloeibare spons'.
"Ah ok...een vloeibare spons...'
En dan zie je ze denken, 'vloeibare spons...?...het zal wel...vloeibare spons, vloeibare spons, vloeibare....'
'Een vloeibare spons'.
En dan zie je ze denken, 'vloeibare spons...?...het zal wel...vloeibare spons, vloeibare spons, vloeibare....'

donderdag 13 augustus 2009 om 14:37
quote:jessy schreef op 13 augustus 2009 @ 14:36:
Ik stuur nieuwe collega's of stagiaires naar de receptie (flink eindje lopen) voor een vloeibare spons.
'Een vloeibare spons'.
ehh, en bij welk bedrijf werk je? Een schoonmaakbedrijf?
'Een vloeibare spons'.
ehh, en bij welk bedrijf werk je? Een schoonmaakbedrijf?
donderdag 13 augustus 2009 om 14:38
quote:Annie Ooi schreef op 13 augustus 2009 @ 14:33:
Die is echt heel grappig! Zo hoorde ik ook eens dat iemand uit de telefoongids belde naar ene heer of mevrouw Naaktgeboren en vroeg: "Dag mevrouw, met meneer Blootje, heeft u het ook zo koud?"
En ook leuk...een rubber elastiekje tussen iemand z'n boterham doen.
Die is echt heel grappig! Zo hoorde ik ook eens dat iemand uit de telefoongids belde naar ene heer of mevrouw Naaktgeboren en vroeg: "Dag mevrouw, met meneer Blootje, heeft u het ook zo koud?"
En ook leuk...een rubber elastiekje tussen iemand z'n boterham doen.
donderdag 13 augustus 2009 om 14:38
donderdag 13 augustus 2009 om 14:40
Ha ha, over bellen gesproken:
Wij belden vroeger (lees, ik was 15 dus heel lang geleden ) altijd mensen die bedden aanboden uit de huis aan huis blaadjes: eerst een beetje bla bla en dan: kraakt het bed erg? Wij gaan nl nogal flink tekeer en we zouden niet willen dat de buren 3x per dag een flink krakend bed horen.
Zoooo flauw maar zooo leuk als je 15 bent
Wij belden vroeger (lees, ik was 15 dus heel lang geleden ) altijd mensen die bedden aanboden uit de huis aan huis blaadjes: eerst een beetje bla bla en dan: kraakt het bed erg? Wij gaan nl nogal flink tekeer en we zouden niet willen dat de buren 3x per dag een flink krakend bed horen.
Zoooo flauw maar zooo leuk als je 15 bent