Waarom steeds nieuw wachtwoord instellen?

10-12-2025 17:43 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Eens in de zoveel tijd, en nu ook weer, moet ik ineens mijn wachtwoord wijzigen. Dat gaat altijd moeizaam. Waarom is dit? Want het is erg vervelend elke keer.
Dat weet niemand. Deze vraag is ook al honderd keer voorbij gekomen op 'vraag het de mods', maar die weten het ook niet. Het zal wel weer één van die dingen zijn die het vivaforum zo bijzonder maakt.
Graftak!
Het is gruwelijk vervelend.

Ik heb een compleet nieuw account moeten aanmaken de laatste keer. 🧐
Lady*Voldemort schreef:
10-12-2025 17:50
Dat weet niemand. Deze vraag is ook al honderd keer voorbij gekomen op 'vraag het de mods', maar die weten het ook niet. Het zal wel weer één van die dingen zijn die het vivaforum zo bijzonder maakt.
Mochten al dit soort gekkigheden ooit gerepareerd worden, en die spuuglelijke lay-out hier ooit eens vervangen worden, ga je het nog missen ook :lol:
.
Barnsteen schreef:
10-12-2025 18:07
Mochten al dit soort gekkigheden ooit gerepareerd worden, en die spuuglelijke lay-out hier ooit eens vervangen worden, ga je het nog missen ook :lol:
Oh ja. Dan komt iedereen te hoop gelopen om de oude narigheid in ere te herstellen.
Graftak!
Had ook van alles geprobeerd, kreeg iedere keer foutmeldingen, mails kwamen niet aan. Mods gemaild: Opeens was er een fout in hun systeem met betrekking tot mijn e-mail adres 🙄. Het adres wat ik hier al sinds het begin gebruik.

De mod heeft iets achter de schermen gedaan waardoor ik weer een herstelmail kon ontvangen en toen kon ik weer een stukje verder.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven