man wil mij niet mee hebben met stappen
donderdag 13 augustus 2009 om 15:55
donderdag 13 augustus 2009 om 15:55
Bespreek het eens met jouw man en vraag naar de reden.
ps: het is MIJN man ipv ME man.
ps: het is MIJN man ipv ME man.
anoniem_80033 wijzigde dit bericht op 13-08-2009 15:59
Reden: Wel op typfouten letten als je iemand op haar fouten wijst *kuch*
Reden: Wel op typfouten letten als je iemand op haar fouten wijst *kuch*
% gewijzigd
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you

donderdag 13 augustus 2009 om 15:59
En het is reden en niet rede;-) Maeijken!
Nog al bot dat je niet mee mag. Ik mag altijd mee, maar na een keer had ik het bekeken;-)! Mijn broer had ook VVV avonden (verboden voor vrouwen), zijn vrouw had daar moeite mee, dus legde hij er extra de nadruk op. Ga lekker stappen met vriendinnen; veel leuker!
Nog al bot dat je niet mee mag. Ik mag altijd mee, maar na een keer had ik het bekeken;-)! Mijn broer had ook VVV avonden (verboden voor vrouwen), zijn vrouw had daar moeite mee, dus legde hij er extra de nadruk op. Ga lekker stappen met vriendinnen; veel leuker!
donderdag 13 augustus 2009 om 16:02
Mijn man gaat regelmatig met zijn vrienden de deur uit, de vrouwen gaan dan niet mee.
Ik vind dat je ieder ook gewoon met je eigen vrienden uit moet kunnen gaan. Als je overal alleen maar samen heen kan gaan wordt je wereldje alleen maar kleiner lijkt mij.
Is er reden tot zorgen? Of wil hij gewoon lekker eens aan de zuip met zijn vrienden? "Bier drinken en kut roepen" zeg maar daar wil je toch niet eens bij zijn?
Ga jij nooit te stappen of shoppen oid met je vriendinnen?
Ik vind dat je ieder ook gewoon met je eigen vrienden uit moet kunnen gaan. Als je overal alleen maar samen heen kan gaan wordt je wereldje alleen maar kleiner lijkt mij.
Is er reden tot zorgen? Of wil hij gewoon lekker eens aan de zuip met zijn vrienden? "Bier drinken en kut roepen" zeg maar daar wil je toch niet eens bij zijn?
Ga jij nooit te stappen of shoppen oid met je vriendinnen?
donderdag 13 augustus 2009 om 16:03
Liefmeisje, zou jij de hele avond tussen alleen maar vrienden van je man willen staan?
"Mag" je nooit mee?
Ik zelf zou hier geen probleem mee hebben want ik ben geen plakker maar als ik een keer mee wil dan is dat ook altijd prima.
"Mag" je nooit mee?
Ik zelf zou hier geen probleem mee hebben want ik ben geen plakker maar als ik een keer mee wil dan is dat ook altijd prima.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you