A perfect day again...
dinsdag 11 augustus 2009 om 01:34
Deze?
Wow, chique combinatie en wat een prachtige kleur blauw!
(rechtermuisknop, afbeeldinglocatie kopieren en dan plaatje hierboven in reageervenster en daar de link inzetten die dan onder je muis zit, snap je nog?
Moet nu echt naar bed.Echt.
Maar lijkt me net iets voor jou die artikelen van Klingel. Logisch want je vindt ze mooi.
Wow, chique combinatie en wat een prachtige kleur blauw!
(rechtermuisknop, afbeeldinglocatie kopieren en dan plaatje hierboven in reageervenster en daar de link inzetten die dan onder je muis zit, snap je nog?
Moet nu echt naar bed.Echt.
Maar lijkt me net iets voor jou die artikelen van Klingel. Logisch want je vindt ze mooi.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 11 augustus 2009 om 01:37
dinsdag 11 augustus 2009 om 07:02
Goedenmorgen!
Purple, van harte gefeliciteerd!! (f)
En Tweeling, ik ben vereerd dat je speciaal voor mij hier langskomt Vervelend dat e.e.a. niet zo goed laadt. Ik hoop dat het zinnetje "het gaat niet echt fijn hier" alleen op de computerperikelen slaat.
Mooie kleren, Jas en Thee.. ik zou alleen niet weten hoe het Thee staat, want ik heb haar nog nooit gezien vind het trouwens wel logisch dat je een PTL hebt die van (ijs)thee houdt
Het hondje.. sja.. gisteren janken, toen Elvis en ik de deur uitgingen. Wel stil toen ik thuiskwam. Hopelijk niet te lang aan 't janken geweest. Zo nog even goed aandacht geven, want ja... er moet wel gewerkt worden.
Dus.. tot later
Purple, van harte gefeliciteerd!! (f)
En Tweeling, ik ben vereerd dat je speciaal voor mij hier langskomt Vervelend dat e.e.a. niet zo goed laadt. Ik hoop dat het zinnetje "het gaat niet echt fijn hier" alleen op de computerperikelen slaat.
Mooie kleren, Jas en Thee.. ik zou alleen niet weten hoe het Thee staat, want ik heb haar nog nooit gezien vind het trouwens wel logisch dat je een PTL hebt die van (ijs)thee houdt
Het hondje.. sja.. gisteren janken, toen Elvis en ik de deur uitgingen. Wel stil toen ik thuiskwam. Hopelijk niet te lang aan 't janken geweest. Zo nog even goed aandacht geven, want ja... er moet wel gewerkt worden.
Dus.. tot later
Later is nu
dinsdag 11 augustus 2009 om 15:00
Oohhh de hemel zij geprezen!
Pfffff kom net bij de tandarts vandaan, dacht dat mijn kies doormidden was en ontstoken, blijkt de kies wat af te brokkelen en het tandvlees ontstoken maar ze kan het maken! Hoera!
Donderdag mag ik. Wel even brrr maar niet zo brrrr als laten trekken.
Dreamer, goed dat hondje stil was toen jullie thuis kwamen, goed teken. Eventueel kun je aan de buren vragen (als ze thuis zijn) of hij lang gejankt heeft.
Thee, heb je al een besluit genomen over de schoenen, rok & broek?
Pfffff kom net bij de tandarts vandaan, dacht dat mijn kies doormidden was en ontstoken, blijkt de kies wat af te brokkelen en het tandvlees ontstoken maar ze kan het maken! Hoera!
Donderdag mag ik. Wel even brrr maar niet zo brrrr als laten trekken.
Dreamer, goed dat hondje stil was toen jullie thuis kwamen, goed teken. Eventueel kun je aan de buren vragen (als ze thuis zijn) of hij lang gejankt heeft.
Thee, heb je al een besluit genomen over de schoenen, rok & broek?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 11 augustus 2009 om 20:46
Heb je erg veel pijn van je kies, Jasmine? Fijn dat het gemaakt kan worden!
Vandaag was hondje even aan 't janken, toen ik wegging, maar toen Elvis wegging niet meer. EN ik sprak de buurvrouw vandaag en ja.. zij had 'm vorige week ('s nachts) gehoord, maar dacht dat het bij de buren aan de andere kant was (die hebben 2 honden) Dat wij een hond hadden, was haar nog niet opgevallen. Goed teken dus! Toen ik vanmiddag weer wegmoest heb ik 'm trouwens ook niet gehoord. Dat scheelt weer. Pak van m'n hart!
Net LD opgehaald, kan ze morgen met Surinaams Vriendje spelen. Breng ik ze morgenavond weer weg. Taxibedrijf Dreamer
Ik kwam vandaag Remma ook tegen. Ik had haar al veeeel vaker gezien, maar zij mij nooit (hiep hoi voor hyves ) Dus.. nu me maar voorgesteld. Vond ze erg leuk
Vandaag was hondje even aan 't janken, toen ik wegging, maar toen Elvis wegging niet meer. EN ik sprak de buurvrouw vandaag en ja.. zij had 'm vorige week ('s nachts) gehoord, maar dacht dat het bij de buren aan de andere kant was (die hebben 2 honden) Dat wij een hond hadden, was haar nog niet opgevallen. Goed teken dus! Toen ik vanmiddag weer wegmoest heb ik 'm trouwens ook niet gehoord. Dat scheelt weer. Pak van m'n hart!
Net LD opgehaald, kan ze morgen met Surinaams Vriendje spelen. Breng ik ze morgenavond weer weg. Taxibedrijf Dreamer
Ik kwam vandaag Remma ook tegen. Ik had haar al veeeel vaker gezien, maar zij mij nooit (hiep hoi voor hyves ) Dus.. nu me maar voorgesteld. Vond ze erg leuk
Later is nu
woensdag 12 augustus 2009 om 23:12
Voor mij geen hiep hoi voor Hyves;-)
Fijn dat het hondje al zo goed gewend is, want idd er moet gewerkt worden:-)
Dat zinnetje slaat wel op iets meer, het is hier nogal heftig de laatste tijd.
Sterkte morgen Jasmine, wel een geluk dat je kies er niet uit hoeft!
Dat klinkt als een hele nare griep zeg. Wat een bijzondere droom als dat een bijwerking van de griep is dan zou ik hem bijna willen krijgen;-)
Dan gaan we toch hier meeten Thee, met mij kun je alle kanten op;-) Mooie schoenen en kleren, heb je al besteld?
Volendam heeft alles, daar moet je zeker heen;-)))
Purple hier ook nog gefeliciteerd, leuke dag gehad?
Fijn dat het hondje al zo goed gewend is, want idd er moet gewerkt worden:-)
Dat zinnetje slaat wel op iets meer, het is hier nogal heftig de laatste tijd.
Sterkte morgen Jasmine, wel een geluk dat je kies er niet uit hoeft!
Dat klinkt als een hele nare griep zeg. Wat een bijzondere droom als dat een bijwerking van de griep is dan zou ik hem bijna willen krijgen;-)
Dan gaan we toch hier meeten Thee, met mij kun je alle kanten op;-) Mooie schoenen en kleren, heb je al besteld?
Volendam heeft alles, daar moet je zeker heen;-)))
Purple hier ook nog gefeliciteerd, leuke dag gehad?
.
donderdag 13 augustus 2009 om 00:12
Jas, sterkte morgen. Naar de tandarts is NIET leuk!
Dreamer, moest erg lachen om je woordspeling dat PTL 'uiteraard' van (ijs)thee houdt. zo had ik 'm niet bedoeld neergezet.
En ladies, nee voorlopig bestel ik niks. Het geld is er domweg niet voor. Er moet nog iets rechtgezet worden m.i. qua salaris en als dat geregeld is, misschien. Héél misschien. Vind die dingen echt geweldig, maar wat niet kan, kan niet en we moeten wat te wensen overhouden (duh, sprak zij dapper).
Jas, ben je al naar Schuurman geweest?
Ik ga volgende week als ik bij m'n ouders ben. Wil nog paar 'lelijke' wandelsandalen erbij en als ik slaag mag ik de bij elkaar gespaarde (ouders en ik 1 spaarkaart) korting gebruiken!
We zien wel ff tweeling qua meet. Ben erg blij dat je je weer laat zien.
Tweeling, geen idee van 'de heftigheid' maar hoop dat je het allemaal trekt.
Morgen rond 18u naar PTL tot ergens za-avond. Voor morgenavond bereid ik makkelijke ovenschotel voor. Vrijdag moet hij werken en heb ik tijd om lekker wat uitgebreider te koken en heb soort tapasavondje gepland, incl. mijn geweldige sangria en spaanse muziek
En ik heb voorgesteld dat ik vrij-ocht z'n koffie zet en z'n brood smeer. Krijgt ie x echt lekkere lunch mee en ik vind het leuk. Haha, voordeel, dat ik daarna mijn zijn bed weer in kan duiken! Moet overdag ook nog wel coachhuiswerk maken, maar dan heb ik hele dag de tijd.
Ben morgen nog wel ff hier online, daarna pas za-avond weer.
Dreamer, moest erg lachen om je woordspeling dat PTL 'uiteraard' van (ijs)thee houdt. zo had ik 'm niet bedoeld neergezet.
En ladies, nee voorlopig bestel ik niks. Het geld is er domweg niet voor. Er moet nog iets rechtgezet worden m.i. qua salaris en als dat geregeld is, misschien. Héél misschien. Vind die dingen echt geweldig, maar wat niet kan, kan niet en we moeten wat te wensen overhouden (duh, sprak zij dapper).
Jas, ben je al naar Schuurman geweest?
Ik ga volgende week als ik bij m'n ouders ben. Wil nog paar 'lelijke' wandelsandalen erbij en als ik slaag mag ik de bij elkaar gespaarde (ouders en ik 1 spaarkaart) korting gebruiken!
We zien wel ff tweeling qua meet. Ben erg blij dat je je weer laat zien.
Tweeling, geen idee van 'de heftigheid' maar hoop dat je het allemaal trekt.
Morgen rond 18u naar PTL tot ergens za-avond. Voor morgenavond bereid ik makkelijke ovenschotel voor. Vrijdag moet hij werken en heb ik tijd om lekker wat uitgebreider te koken en heb soort tapasavondje gepland, incl. mijn geweldige sangria en spaanse muziek
En ik heb voorgesteld dat ik vrij-ocht z'n koffie zet en z'n brood smeer. Krijgt ie x echt lekkere lunch mee en ik vind het leuk. Haha, voordeel, dat ik daarna mijn zijn bed weer in kan duiken! Moet overdag ook nog wel coachhuiswerk maken, maar dan heb ik hele dag de tijd.
Ben morgen nog wel ff hier online, daarna pas za-avond weer.
donderdag 13 augustus 2009 om 07:40
donderdag 13 augustus 2009 om 13:11
Zo, hehe tandarts is klaar, viel heel erg mee. Ze is erg aardig, dat scheelt ook alvast de helft.
Tweeling
Thee, nee ben nog niet bij Schuurman geweest maar ga ik zeker een keer doen!
Wat superlief dat je zo voor PTL zorgt! Klinkt goed je tapasavondje!
Gisteren dacht ik even, hoeveel kun je tegelijk hebben? Oh ik realiseer me trouwens wel dat het allemaal in de categorie klein leed valt. De griep, hevig ongesteld zijn, naar de tandarts moeten en na de antibiotica kuur zoals gewoonlijk weer eens een schimmelinfectie ja daar, krijgen. Grrrrr.
Nu hoop ik dat ik straks ook in 1 keer voor lange tijd klaar ben.
Zie daar: de nieuwe gereviseerde Jasmine!
Tweeling
Thee, nee ben nog niet bij Schuurman geweest maar ga ik zeker een keer doen!
Wat superlief dat je zo voor PTL zorgt! Klinkt goed je tapasavondje!
Gisteren dacht ik even, hoeveel kun je tegelijk hebben? Oh ik realiseer me trouwens wel dat het allemaal in de categorie klein leed valt. De griep, hevig ongesteld zijn, naar de tandarts moeten en na de antibiotica kuur zoals gewoonlijk weer eens een schimmelinfectie ja daar, krijgen. Grrrrr.
Nu hoop ik dat ik straks ook in 1 keer voor lange tijd klaar ben.
Zie daar: de nieuwe gereviseerde Jasmine!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 13 augustus 2009 om 23:20
Dreamer!! Een hond! Wat een droppie!!! Gefeliciteerd!!!!
Jas, ik hoop dat je je al wat beter voelt, met die griep...
Verder ben ik totaal niet bijgelezen, excuse me. Dochterlief was een weekje met een vriendin en haar ouders mee, en is net een paar dagen terug, zoonlief is wcpoetser op De Parade in Amsterdam, en die gaan we morgen even opzoeken (dan is ie al 2 weken aan het werk daar). Hij heeft het echt naar zijn zin, hij werkt of van 15.00 uur tot 20.00 uur, of van 20.00 uur tot 01.00 uur (in het weekend 02.00 uur). En dan nog op de backstage (kampeerterreintje naast de Parade) de afterparty's! Wc juffrouw is natuurlijk niet zijn droombaan, maar de hele entourage is natuurlijk geweldig, en ook om daar deel van uit te maken. Leuke bijbaan voor een jongen van 15, en hij verdient meer dan het dubbele dan het minimumjeugdloon. En voor vies werk schijnt ie zijn hand niet om te draaien, ik ben trots op hem!
Hij komt maandag weer thuis, dan heeft ie nog een weekje om weer in een schoolritme te komen, een week later begint school weer. Arm kind...
Jas, ik hoop dat je je al wat beter voelt, met die griep...
Verder ben ik totaal niet bijgelezen, excuse me. Dochterlief was een weekje met een vriendin en haar ouders mee, en is net een paar dagen terug, zoonlief is wcpoetser op De Parade in Amsterdam, en die gaan we morgen even opzoeken (dan is ie al 2 weken aan het werk daar). Hij heeft het echt naar zijn zin, hij werkt of van 15.00 uur tot 20.00 uur, of van 20.00 uur tot 01.00 uur (in het weekend 02.00 uur). En dan nog op de backstage (kampeerterreintje naast de Parade) de afterparty's! Wc juffrouw is natuurlijk niet zijn droombaan, maar de hele entourage is natuurlijk geweldig, en ook om daar deel van uit te maken. Leuke bijbaan voor een jongen van 15, en hij verdient meer dan het dubbele dan het minimumjeugdloon. En voor vies werk schijnt ie zijn hand niet om te draaien, ik ben trots op hem!
Hij komt maandag weer thuis, dan heeft ie nog een weekje om weer in een schoolritme te komen, een week later begint school weer. Arm kind...
vrijdag 14 augustus 2009 om 07:20
Zo wat goed van zoon, Carlien! Op zoiets als de Parade zullen de wc's niet echt prettig te aanschouwen zijn (:puke:) Als ik al bedenk hoe ze er in nette etablissementen uitzien ...
Wie was er hier ook alweer naar PJ? Leuk gehad? Elvis wel, begreep ik Hij viel vannacht wel gelijk in slaap en ook vanmorgen kon ik 'm niet zover krijgen dat ik éventjes tegen 'm aan mocht liggen (doen we normaal elke morgen) heb tijd over dus
Wie was er hier ook alweer naar PJ? Leuk gehad? Elvis wel, begreep ik Hij viel vannacht wel gelijk in slaap en ook vanmorgen kon ik 'm niet zover krijgen dat ik éventjes tegen 'm aan mocht liggen (doen we normaal elke morgen) heb tijd over dus
Later is nu
vrijdag 14 augustus 2009 om 23:48
Zo, nog even vandaag posten en dan naar bed. Te laat, natuurlijk, maar het is niet anders. Gelukkig is Milo ook laat uitgeweest. (Milo - spr uit mijlo - = Hond)
Milo is getrimd.. Niet helemaal, want z'n klitten waren zó erg, dat we (mijn hulp blijkt het te doen als hobby en ik was er ook bij) er 3 uur over gedaan hebben, ipv de 1,5 die zij in gedachte had. En toen had ik allang weg moeten zijn! Dus koppie en pootjes zijn nog niet klaar. Zelf is hij hélemaal gék. Ineens rennen buiten, naar andere honden toe willen, lijkt wel of z'n karakter enigszins verknipt is.. :Hij doet ook raar met z'n achterlijf, LE bedacht dat hij gewoon niet gewend is, dat hij daar z'n staart voelt
Maar goed... naar bed dus..
truste!
Later is nu
zaterdag 15 augustus 2009 om 02:14
Hahaha, dat doet me denken aan onze hond, de eerste jaren nadat ie bij de trimster vandaan kwam. He-le-maal gek! Maar hij kreeg de laatste jaren het gevoel dat ie voor lul liep, na een trimbezoekje. Dan moest je 'm de hemel in prijzen dat ie zo'n mooi hondje was, anders wilde ie het liefst door een gat in de grond verdwijnen....
zaterdag 15 augustus 2009 om 02:16
quote:Carlien schreef op 15 augustus 2009 @ 02:14:
Hahaha, dat doet me denken aan onze hond, de eerste jaren nadat ie bij de trimster vandaan kwam. He-le-maal gek! Maar hij kreeg de laatste jaren het gevoel dat ie voor lul liep, na een trimbezoekje. Dan moest je 'm de hemel in prijzen dat ie zo'n mooi hondje was, anders wilde ie het liefst door een gat in de grond verdwijnen....
Hahaha, dat doet me denken aan onze hond, de eerste jaren nadat ie bij de trimster vandaan kwam. He-le-maal gek! Maar hij kreeg de laatste jaren het gevoel dat ie voor lul liep, na een trimbezoekje. Dan moest je 'm de hemel in prijzen dat ie zo'n mooi hondje was, anders wilde ie het liefst door een gat in de grond verdwijnen....
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 15 augustus 2009 om 02:24
O ja, mijn dochter heeft een navelpiercing! (is een jaar discussieren aan voorafgegaan). Ik ging mee, en eerst werd zij niet lekker, na het zetten van die piercing, en toen ik dat zag ging ik zelf ook zowat onderuit . Maar ze is er nu reuzetrots op. Ze wilde eigenlijk eerst een dubbele piercing in haar onderlip (een snake bite), maar dat vond ik toch wel wat te ver gaan . Een navelpiercing is niet zo overduidelijk aanwezig...Kijk, als ik mijn toestemming niet meer hoef te geven, wettelijk, dan weet ik niet of ze nog meer gaat doen, maar zolang ik mijn handtekening nog moet zetten mag ze blij zijn dat ze uberhaupt toestemming kreeg (alhoewel ik op die leeftijd mijn oren zelf wel even van gaatjes voorzag ).
Eh, verder zijn we vanmiddag nog even naar de Parade in Amsterdam geweest, even zoonlief opzoeken. Die heeft avonddienst, dus was vanmiddag vrij. Was wel Kinderparade, maar zag er sowieso onwijs gezellig uit. Veel kleine kinderen, dat wel (goh, gek he? ). 's Avonds en 's nachts is het voor 'grote mensen'. Voordeel van werken op de Parade is dat ie gratis naar voorstellingen mag, en hij had er al 6 gezien.
Of ik 'm in een weekje weer in een normaal schoolritme krijg zou me zeer verbazen, hij gaat nu naar bed op de tijd dat ie volgende week moet opstaan!
Eh, verder zijn we vanmiddag nog even naar de Parade in Amsterdam geweest, even zoonlief opzoeken. Die heeft avonddienst, dus was vanmiddag vrij. Was wel Kinderparade, maar zag er sowieso onwijs gezellig uit. Veel kleine kinderen, dat wel (goh, gek he? ). 's Avonds en 's nachts is het voor 'grote mensen'. Voordeel van werken op de Parade is dat ie gratis naar voorstellingen mag, en hij had er al 6 gezien.
Of ik 'm in een weekje weer in een normaal schoolritme krijg zou me zeer verbazen, hij gaat nu naar bed op de tijd dat ie volgende week moet opstaan!
zaterdag 15 augustus 2009 om 02:36
Ha Carlien, klinkt erg gaaf die Parade! Leuk dat jullie er ook even geweest zijn en echt stoer je zoon die zonder morren plee´s boent!
Oeh en jakkes dat je bijna zelf ook onderuit ging, zou mij trouwens ook zo kunnen overkomen. Als zoon bloed heeft dan voel ik mijn kuiten al zwabberen.
Ja bijna weer beter heb alleen nog zo´n last van die hoest, die bijft maar hangen. Bleef bij zoon ook lang hangen. Dus ondanks de antibiotica. Ik slik extra vitamines enzo maar toch blijf ik van binnen ´piepen´. Lastig en vervelend.
Hoe is het met de jonge eendjes?
Ik zou al naar bed en ga nu ook tandenpoetsen enzo maar wou toch even op je reageren.
Oeh en jakkes dat je bijna zelf ook onderuit ging, zou mij trouwens ook zo kunnen overkomen. Als zoon bloed heeft dan voel ik mijn kuiten al zwabberen.
Ja bijna weer beter heb alleen nog zo´n last van die hoest, die bijft maar hangen. Bleef bij zoon ook lang hangen. Dus ondanks de antibiotica. Ik slik extra vitamines enzo maar toch blijf ik van binnen ´piepen´. Lastig en vervelend.
Hoe is het met de jonge eendjes?
Ik zou al naar bed en ga nu ook tandenpoetsen enzo maar wou toch even op je reageren.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 15 augustus 2009 om 02:51
Haaai Jas! Ik ga ook zo naar bed hoor. De eendjes zijn met mama-eend vertrokken, en wonen nou een straat verder. Ik hou haar in de gaten, na al die weken broeden in mijn heg is het voor mijn gevoel ook een beetje 'mijn' eend. Van de 11 kuikentjes zijn er nog 10 over....(valt me nog mee, ik heb hier laatst een eend gezien die er binnen 3 dagen van de 8 nog maar 1 overhad....).
'r Was geen bloed te zien bij mijn dochter, maar ze werd even niet goed daarna, en toen ging ik ook bijna onderuit. Rare gewaarwording, heb ik nog nooit meegemaakt. Wel als er aan mijn eigen lijf gekloot was (na kleine operaties onder plaatselijke verdoving bij mezelf ga ik standaard bijna onderuit, daarna. Gelukkig ken ik mezelf en ga op tijd alvast maar liggen , dus ga ik nooit echt knock out). Ik hoorde van de vrouw die de piercing zette dat ze het met een andere moeder en dochter ook had meegemaakt. Die bleven elkaar maar aansteken, als de een een beetje opknapte ging de ander weer zowat, en dat ging bijna 2 uur zo door. Gelukkig was het bij ons sneller over! (een kwartiertje of zo).
Ik ben een watje!
En ik ga NU naar bed!
'r Was geen bloed te zien bij mijn dochter, maar ze werd even niet goed daarna, en toen ging ik ook bijna onderuit. Rare gewaarwording, heb ik nog nooit meegemaakt. Wel als er aan mijn eigen lijf gekloot was (na kleine operaties onder plaatselijke verdoving bij mezelf ga ik standaard bijna onderuit, daarna. Gelukkig ken ik mezelf en ga op tijd alvast maar liggen , dus ga ik nooit echt knock out). Ik hoorde van de vrouw die de piercing zette dat ze het met een andere moeder en dochter ook had meegemaakt. Die bleven elkaar maar aansteken, als de een een beetje opknapte ging de ander weer zowat, en dat ging bijna 2 uur zo door. Gelukkig was het bij ons sneller over! (een kwartiertje of zo).
Ik ben een watje!
En ik ga NU naar bed!
zaterdag 15 augustus 2009 om 08:07
Neee joh, je bent een moeder
(daarvan is mijn watjesgehalte in elk geval behoorlijk gestegen!!) Ik snap je wel hoor. Een navelpiercing is toch minder zichtbaar dan zo'n lipgeval. Tenzij ze nu standaard naveltruitjes gaat dragen, ook 's winters (en dan klagen over de koude )
Milo is nog steeds wild en gek. Ik weet nog wel dat onze honden vroeger ook helemaal gek werden, als ze getrimd waren. Als een gek rennen door de kamer enzo. Dat gaat hier niet zo goed, glijdt ie weg
Gezellig dat jullie vannacht nog even langskwamen
Pf. Ik zou wel weer naar bed willen. LE moet vandaag vroeg voetballen. Zou eerst 11.30 uur zijn, werden we gisteren verteld dat het vervroegd was. Dus... moest ik er vroeg uit, om de hond uit te laten. Mórgen stuur ik de kinderen eropaf (ws niet, maar het klinkt wel goed)
(daarvan is mijn watjesgehalte in elk geval behoorlijk gestegen!!) Ik snap je wel hoor. Een navelpiercing is toch minder zichtbaar dan zo'n lipgeval. Tenzij ze nu standaard naveltruitjes gaat dragen, ook 's winters (en dan klagen over de koude )
Milo is nog steeds wild en gek. Ik weet nog wel dat onze honden vroeger ook helemaal gek werden, als ze getrimd waren. Als een gek rennen door de kamer enzo. Dat gaat hier niet zo goed, glijdt ie weg
Gezellig dat jullie vannacht nog even langskwamen
Pf. Ik zou wel weer naar bed willen. LE moet vandaag vroeg voetballen. Zou eerst 11.30 uur zijn, werden we gisteren verteld dat het vervroegd was. Dus... moest ik er vroeg uit, om de hond uit te laten. Mórgen stuur ik de kinderen eropaf (ws niet, maar het klinkt wel goed)
Later is nu
zaterdag 15 augustus 2009 om 13:17
Jaaaah, toen ik moeder werd ging mijn watjesgehalte ook met sprongen omhoog
Oef, wel vroeg hoor, 8 uur in het weekend forummen. Ik vond het vroege opstaan in het weekend het ergste van dat ene jaartje dat mijn zoon op voetballen zat. Gelukkig zag ie zelf ook wel in dat voetballen niks voor hem was .
Oef, wel vroeg hoor, 8 uur in het weekend forummen. Ik vond het vroege opstaan in het weekend het ergste van dat ene jaartje dat mijn zoon op voetballen zat. Gelukkig zag ie zelf ook wel in dat voetballen niks voor hem was .
zondag 16 augustus 2009 om 01:18
Hhahahaa Carlien!
Mijn watjesgehalte maakte ook dramatische bewegingen toen ik moeder werd. Af en toe echt verschrikkelijk.
Wat supergoed dat er nog 10 eendjes zijn! Dat had ik niet gedacht.
Grappig zo'n hond die helemaal gek doet nadat ie getrimd is.
Mijn watjesgehalte maakte ook dramatische bewegingen toen ik moeder werd. Af en toe echt verschrikkelijk.
Wat supergoed dat er nog 10 eendjes zijn! Dat had ik niet gedacht.
Grappig zo'n hond die helemaal gek doet nadat ie getrimd is.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 16 augustus 2009 om 01:30
Tsskk stelletje nachtbrakers !
Ik ga even c/p doen vanuit Mirlo's inloophuistopic:
Eerst ff kamelen hoor!
Hier ook een paar heerlijke dagen achter de rug, die overigens erg slecht van gingen....
Ik zou rond 19 u bij PTL zijn. Ben op weg, weg van 100km met tussendoor paar stukken van 70 bij de verkeerslichten. Ik wil daar optrekken en doorschakelen naar 2.... Kon ik niet meer schakelen. Kom 'm nog zo'n 100 meter uit laten rijden, maar alleen met rechterwielen in de berm, op de rijbaan op een grote drukke kruising
En tot overmaat van ramp mobiel thuis laten liggen .
Waarschuwingslichten aan en dan nog auto's die al toeterend om me heen reden. Op een gegeven moment maar uitgestapt en gepoogd de auto te duwen. Ja duh, dat lukt me dus niet alleen.
Gelukkig was er toen iemand zo behulpzaam te stoppen. Die heeft me naar stukje verder praatpaal gesleept. Gevraagd of ik even zijn mobiel mocht gebruiken want had geen idee of ik later nog ermee kon rijden en wilde PTL informeren. Ja, wist z'n nummer niet uit m'n hoofd (had 2 getallen omgewisseld).
Bij de praatpaal verbrak ANWB steeds de verbinding om ik hen wel hoorde, maar zij mij niet. I was not amused.
Bijkomend nadeel, deze auto net en was nog geen lid geworden. Dus hulp mogelijk maar klauwend kostend helaas. De schakelingstang/palletje van de 1 was losgeschoten. Hij kon het maken. Gelukkig kon ik verder rijden, met optrekken in z'n 2.
Dus ruim uur later bij PTL die toch inmiddels wel erg ongerust was geworden en voicemail vast en mobiel had ingesproken.
Maandag dus maar even terug naar garage.
Laat gegeten en toch ook nog een goddelijk toetje gemaakt. Recept had ik van MV.
Vrijdag (na verslapen) druk geweest met geplande tapasavondje. Was erg succesvol en lekker en gezellig met goddelijke zelfgemaakte sangria. Met triple sec, brandy, bananenlikeur, 7-up, veel fruitjes. Mmmm.
Vandaag weer gewinkeld. Gingen voor mij, wilde naar de uitverkoop bij bepaalde zaak. Helaas daar niet geslaagd.
Wel mooie pumps van PTL gekregen. Ik wilde ze door dure donderdag niet kopen. Grijns, en als de jas me had bevallen (ik vond 'm te ruim), had ik die dus ook gekregen .
En hij koopt wat ik 'm leuk vind staan. Dus mooie schoenen en 3 gave dassen er weer bij.
Vanavond lekker de restjes van gister opgegeten. Hij is erg lief en leuk enzo, die PTL of zal ik pt-L zeggen
Ik ga even c/p doen vanuit Mirlo's inloophuistopic:
Eerst ff kamelen hoor!
Hier ook een paar heerlijke dagen achter de rug, die overigens erg slecht van gingen....
Ik zou rond 19 u bij PTL zijn. Ben op weg, weg van 100km met tussendoor paar stukken van 70 bij de verkeerslichten. Ik wil daar optrekken en doorschakelen naar 2.... Kon ik niet meer schakelen. Kom 'm nog zo'n 100 meter uit laten rijden, maar alleen met rechterwielen in de berm, op de rijbaan op een grote drukke kruising
En tot overmaat van ramp mobiel thuis laten liggen .
Waarschuwingslichten aan en dan nog auto's die al toeterend om me heen reden. Op een gegeven moment maar uitgestapt en gepoogd de auto te duwen. Ja duh, dat lukt me dus niet alleen.
Gelukkig was er toen iemand zo behulpzaam te stoppen. Die heeft me naar stukje verder praatpaal gesleept. Gevraagd of ik even zijn mobiel mocht gebruiken want had geen idee of ik later nog ermee kon rijden en wilde PTL informeren. Ja, wist z'n nummer niet uit m'n hoofd (had 2 getallen omgewisseld).
Bij de praatpaal verbrak ANWB steeds de verbinding om ik hen wel hoorde, maar zij mij niet. I was not amused.
Bijkomend nadeel, deze auto net en was nog geen lid geworden. Dus hulp mogelijk maar klauwend kostend helaas. De schakelingstang/palletje van de 1 was losgeschoten. Hij kon het maken. Gelukkig kon ik verder rijden, met optrekken in z'n 2.
Dus ruim uur later bij PTL die toch inmiddels wel erg ongerust was geworden en voicemail vast en mobiel had ingesproken.
Maandag dus maar even terug naar garage.
Laat gegeten en toch ook nog een goddelijk toetje gemaakt. Recept had ik van MV.
Vrijdag (na verslapen) druk geweest met geplande tapasavondje. Was erg succesvol en lekker en gezellig met goddelijke zelfgemaakte sangria. Met triple sec, brandy, bananenlikeur, 7-up, veel fruitjes. Mmmm.
Vandaag weer gewinkeld. Gingen voor mij, wilde naar de uitverkoop bij bepaalde zaak. Helaas daar niet geslaagd.
Wel mooie pumps van PTL gekregen. Ik wilde ze door dure donderdag niet kopen. Grijns, en als de jas me had bevallen (ik vond 'm te ruim), had ik die dus ook gekregen .
En hij koopt wat ik 'm leuk vind staan. Dus mooie schoenen en 3 gave dassen er weer bij.
Vanavond lekker de restjes van gister opgegeten. Hij is erg lief en leuk enzo, die PTL of zal ik pt-L zeggen
zondag 16 augustus 2009 om 02:00
Jemig Thee wat een schrik dat je daar dan ineens midden op de weg staat en niet meer kunt schakelen. Eng! En dan ook nog net die dag je mobiel thuis laten liggen.
Balen dat de auto naar de garage moet en je geen lid van de wegenwacht was.
Gaaf trouwens dat PTL zo lief voor je is en dat je nieuwe pumps hebt. Foto!
Slaap lekker voor straks!
Balen dat de auto naar de garage moet en je geen lid van de wegenwacht was.
Gaaf trouwens dat PTL zo lief voor je is en dat je nieuwe pumps hebt. Foto!
Slaap lekker voor straks!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 16 augustus 2009 om 02:19
Ja was idd schrikken Jas, ik stond echt met bibberknieën en trillende handen. Ik zou zelf niet snel stoppen voor iemand, ja nu misschien wel sneller doordat ik ervaarde dat het ineens superonhandig is als je geen telefoon bij je hebt. Duh. Hoe deden we dat 'vroegah'.
En ja, bij tot voor-kort-auto zat hulp bij op de tankpas. En ik wilde het wel regelen, maar je verwacht geen pech na 3 weken. Helaas pindakaas maar wel 'zuur geld'.
Pumps zijn van Sacha en een soort gobelin in allerlei herftstinten, bruin/oranje/zwart-achtig.
Ook nog superzittende laarzen gepast (waren er in paars/bruin/zwart) maar even de hand op de knip .
Jij ook slaap lekker. Hoop alleen dat de reden dat je nu wakker bent, niet pijn is.... Dat is de slechtste wakker-zijn-reden! Zijn de weersvoorspellingen voor jou pijntechnisch goed of minder?
Heb nu even lekker rosé gedronken. Voor ik daar weg ging (23.50 uur) alleen rond 19.00 u 1 rosé op en eind middag 1 wijn op terras.
Kan wel foto maken, maar (even) niet uploaden naar pc. Hoop dat oude harde schijf nog hersteld kan worden en dat ik dan weer dat programma kan.
*grijns* ze zijn niet zo mooi als die nachtblauwe, maar zeker erg leuk! En bovendien straalde hij omdat ie dit nu kon doen terwijl er ook andere tijden waren. Daarom vond ik het extra lief. Moet wel wennen aan de niet zo spitse/licht rond neus.
Maar alles went, in mijn geval zelfs een (vaste) vent !
Haha, had ik al gezegd dat ik 'm lief en leuk enzo vind ?
En ja, bij tot voor-kort-auto zat hulp bij op de tankpas. En ik wilde het wel regelen, maar je verwacht geen pech na 3 weken. Helaas pindakaas maar wel 'zuur geld'.
Pumps zijn van Sacha en een soort gobelin in allerlei herftstinten, bruin/oranje/zwart-achtig.
Ook nog superzittende laarzen gepast (waren er in paars/bruin/zwart) maar even de hand op de knip .
Jij ook slaap lekker. Hoop alleen dat de reden dat je nu wakker bent, niet pijn is.... Dat is de slechtste wakker-zijn-reden! Zijn de weersvoorspellingen voor jou pijntechnisch goed of minder?
Heb nu even lekker rosé gedronken. Voor ik daar weg ging (23.50 uur) alleen rond 19.00 u 1 rosé op en eind middag 1 wijn op terras.
Kan wel foto maken, maar (even) niet uploaden naar pc. Hoop dat oude harde schijf nog hersteld kan worden en dat ik dan weer dat programma kan.
*grijns* ze zijn niet zo mooi als die nachtblauwe, maar zeker erg leuk! En bovendien straalde hij omdat ie dit nu kon doen terwijl er ook andere tijden waren. Daarom vond ik het extra lief. Moet wel wennen aan de niet zo spitse/licht rond neus.
Maar alles went, in mijn geval zelfs een (vaste) vent !
Haha, had ik al gezegd dat ik 'm lief en leuk enzo vind ?