World of difference, alleen als je veel "vrienden" hebt
zaterdag 1 augustus 2009 om 15:57
Ik zag net een spotje over world of difference. Dit gaat vanuit een mobiele provider.
Er worden 5 banen, van één jaar in het buitenland, bij een goed doel "verloot"
Ik zou dit heel erg graag willen doen en ging dus op de site kijken.
Wat blijkt... degene met de meeste stemmen via hyves kan dit winnen. Er zit wel een vakjury achter die dus uiteindelijk kiezen maar ze kiezen uit de mensen met de meeste stemmen.
Waarom niet 5 mensen die hiervoor het meest geschikt zijn vraag ik me dan af.
Misschien ben ik ook wel helemaal niet geschikt hoor, ik heb nl geen ervaring maar ik vind dat ze dit beter dmv een soort van sollicitatieprocedure hadden moeten doen.
Waarom altijd degene met de meeste "vriendjes"?
Weet verder niet wat ik met dit topic wil maar ik ben mijn "baal-bui" weer en beetje kwijt
Er worden 5 banen, van één jaar in het buitenland, bij een goed doel "verloot"
Ik zou dit heel erg graag willen doen en ging dus op de site kijken.
Wat blijkt... degene met de meeste stemmen via hyves kan dit winnen. Er zit wel een vakjury achter die dus uiteindelijk kiezen maar ze kiezen uit de mensen met de meeste stemmen.
Waarom niet 5 mensen die hiervoor het meest geschikt zijn vraag ik me dan af.
Misschien ben ik ook wel helemaal niet geschikt hoor, ik heb nl geen ervaring maar ik vind dat ze dit beter dmv een soort van sollicitatieprocedure hadden moeten doen.
Waarom altijd degene met de meeste "vriendjes"?
Weet verder niet wat ik met dit topic wil maar ik ben mijn "baal-bui" weer en beetje kwijt
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
zaterdag 1 augustus 2009 om 16:18
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:50
quote:Margaretha2 schreef op 03 augustus 2009 @ 14:36:
Ik weet niet welk 'goed doel' dit is, maar op de website van oneworld kan je heel veel vacatures vinden bij 'goede doelen'.Ik was dit topic weer vergeten
maar alsnog bedankt. Ik ga even kijken.
Ik weet niet welk 'goed doel' dit is, maar op de website van oneworld kan je heel veel vacatures vinden bij 'goede doelen'.Ik was dit topic weer vergeten

If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you