Mode & Beauty alle pijlers

Everyday Minerals

21-04-2009 20:31 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zijn er hier nog meer gebruikers van het makeup-merk Every Day Minerals? Ik heb laatst voor het eerst een proefsetje besteld via het internet, en moet zeggen dat de kleuren van de minerale faundations erg mooi zijn en redelijk goed dekken. Alleen heb ik het idee dat het niet echt lang blijft zitten? Wat zijn jullie ervaringen? En heeft iemand ook al wel eens de oogschaduw gebruikt? (die zit namelijk niet bij het proefpakketje)

Groetjes Tosh

PS misschien is hier al ooit een topic over geweest, kon het alleen nergens vinden...
Voor minerale makeup liefhebbers is Lumiere mischien ook een aanrader. Ik vind deze zelf prettiger aanvoelen en uitzien dan de makeup van EDM.
Pakje is gisteren binnengekomen! Heb het geprobeerd en ziet er erg mooi uit qua structuur. Ik heb alleen de tinten te licht gekozen. Perfect voor in de winter, maar nu nog niet. Maar ga zeker weer een nieuwe tint bestellen om te proberen.
Even deze topic uppen!!

heb namelijk net mn pakketje binnen van EDM.

ideaal die sample`s.

ik gebruikte altijd de make-up van bare minerals en die beviel erg goed, maar helaas hadden ze de kleuren veranderd..

en geen van de andere kleuren paste bij mn huid, zo balen!!

De kleuren van EDM bevallen me erg goed, veel keus ook!

Ik lees hier dat je de foundation met de glow het beste is, die ga ik dan ook maar een keer bestellen, heb nu semi matte.

Ik denk alleen dat ik geen concealer meer ga bestellen, vind denk ik de touche eclat beter!

ik ga ook even kijken naar de oogschaduw en blush..
Sinds vorig jaar november trouwe gebruikster van EDM.

Kan nu echt niet meer zonder, je kan de foundation ook met elkaar mengen.

In de winter heb ik Olive Medium, en nu meng ik dat met Bonzed Tan.

Door de mineralen zit er ook een SPF in, heel handig!

Bestelling duurt bij mij altijd zo'n 5 werkdagen, dus heel vlot.

Het blijft de hele dag goed zitten, en het is echt betaalbaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven