Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:13
Oh en nog even over de p-day van Becky....Op hyves staat zo nu een positieve test zo net na mijn vakantie ofzoiets. Dus ik concludeer daar uit dat ze van het weekend thuiskomen eigenlijk. Misschien kunnen we weer een keer een live test meemaken. Even vast de tribune onderdelen bij elkaar sprokkelen. Je weet maar nooit!

vrijdag 14 augustus 2009 om 13:26
Momo, heb me er inmiddels wel bij neergelegd dat we waarschijnlijk niet voor de bevalling over kunnen, maar ben er echt flink boos over geweest. Vriend kan er ook niets aan doen, die werkt zich echt uit de naad, is echt tot s avonds laat bezig. Alleen t vriendje van mn nichtje stukadoort alles bij ons en die schiet maar niet op, hij komt vaak niet en als ie er is is t maar voor een paar uurtjes, waardoor we nog steeds niet hebben kunnen tegelen in de badkamer. Pff hij lijkt niet echt te snappen dat ik toch echt liever in mn eigen huis beval.
Specu, met mij en de baby gaat alles prima. Voel me fit en kleine groeit goed.
Husky, die vriend heeft helemaal gelijk! Ze zijn t op je werk ook verplicht om er voor te zorgen dat je het minder druk krijgt, als dat geadviseerd word.
Specu, met mij en de baby gaat alles prima. Voel me fit en kleine groeit goed.
Husky, die vriend heeft helemaal gelijk! Ze zijn t op je werk ook verplicht om er voor te zorgen dat je het minder druk krijgt, als dat geadviseerd word.
vrijdag 14 augustus 2009 om 13:26
Hoe was je echo Riz??
Word je toch moe van he Poll. *blijft heeeel hard duimen*.
Gezellig allemaal skiën bij Erine, haha en Erine kan helemaal niet skiën heeft ze nog nooit gedaan!!! .
Yaya je eerste nacht overleefd?
Speec is ie eindelijk weer thuis???
Leuk idee die kattenfokkerij Moom, je mag mijn poema wel lenen die heeft een heel mooi pelsje!!
Niet zo heel rooskleurig allemaal ten opzichte van nl dan GW? Misschien dan toch maar weer naar zweden….
Balen Mulan .
Sjezus wat balen voor Marriss zeg, dat kun je dan toch ook geen ongesteldheid meer noemen!!! Hee daar is ze dikke terug en nog even genieten he.
Bijna vakantie Rain!!
Ga eens poetsen, geeen zin…
Word je toch moe van he Poll. *blijft heeeel hard duimen*.
Gezellig allemaal skiën bij Erine, haha en Erine kan helemaal niet skiën heeft ze nog nooit gedaan!!! .
Yaya je eerste nacht overleefd?
Speec is ie eindelijk weer thuis???
Leuk idee die kattenfokkerij Moom, je mag mijn poema wel lenen die heeft een heel mooi pelsje!!
Niet zo heel rooskleurig allemaal ten opzichte van nl dan GW? Misschien dan toch maar weer naar zweden….
Balen Mulan .
Sjezus wat balen voor Marriss zeg, dat kun je dan toch ook geen ongesteldheid meer noemen!!! Hee daar is ze dikke terug en nog even genieten he.
Bijna vakantie Rain!!
Ga eens poetsen, geeen zin…

vrijdag 14 augustus 2009 om 13:39
haha Erine, ik wou je niet ontmoedigen. Alleen even een paar dingen waar je wel aan moet denken. Het grote voordeel van Dld vind ik wel dat het dichtbij Nl is en dus ook niet zo ver van familie en vrienden.
Ik hoef niet nogmaal ste emigreren (hooguit te remigreren), een ander land is niet zaligmakend is mijn mening, terwijl ik hier wel tevreden ben (over het algemeen). En goed, voordeel is wel dat je lang ouderschapsverlof (betaald) zou kunnen opnemen als je dat zou willen. Mijn salaris ligt hoger dan dat in NL. Boodschappen zijn goedkoper dan in Nl, net als auto's. en ik denk ook dat je hier voor minder geld een B&B zou kunnen kopen dan in NL (alhoewel ik niet weet hoe de prijzen in bijv. Sauerland liggen, dat is natuurlijk wel toeristisch gebied).
Ik hoef niet nogmaal ste emigreren (hooguit te remigreren), een ander land is niet zaligmakend is mijn mening, terwijl ik hier wel tevreden ben (over het algemeen). En goed, voordeel is wel dat je lang ouderschapsverlof (betaald) zou kunnen opnemen als je dat zou willen. Mijn salaris ligt hoger dan dat in NL. Boodschappen zijn goedkoper dan in Nl, net als auto's. en ik denk ook dat je hier voor minder geld een B&B zou kunnen kopen dan in NL (alhoewel ik niet weet hoe de prijzen in bijv. Sauerland liggen, dat is natuurlijk wel toeristisch gebied).
vrijdag 14 augustus 2009 om 15:40
Zo, daar zijn we weer!
Pff de eerste nacht overleefd. Had mijn DS meegenomen dus toen ik begon in te kakken ben ik maar een spelletje gaan spelen. Nog 5 te gaan, en dan voor ongeveer 1 jaartje geen 1! JOEHOE!!
Kwam ik thuis, ligt mijn mannetje nog op bed, Die had allang op zijn werk moeten zijn. Had zich verslapen. En toen heb ik voor het eerst zijn brood gesmeerd om mee te nemen naar zijn werk. (ja daar begin ik normaal gesproken niet aan hoor, heb al genoeg aan mezelf)
Pff de eerste nacht overleefd. Had mijn DS meegenomen dus toen ik begon in te kakken ben ik maar een spelletje gaan spelen. Nog 5 te gaan, en dan voor ongeveer 1 jaartje geen 1! JOEHOE!!
Kwam ik thuis, ligt mijn mannetje nog op bed, Die had allang op zijn werk moeten zijn. Had zich verslapen. En toen heb ik voor het eerst zijn brood gesmeerd om mee te nemen naar zijn werk. (ja daar begin ik normaal gesproken niet aan hoor, heb al genoeg aan mezelf)

vrijdag 14 augustus 2009 om 16:46

vrijdag 14 augustus 2009 om 17:22
Hahaha dit klinkt alweer wat beter Gw, als je goed zoekt zijn de prijzen in het Sauerland ook wel te doen eigenlijk. We moeten ons er gewoon even goed in gaan verdiepen, zijn gewoon nog heel erg in dubio! Vind het behang wel erg mooi hoor!
Lekker Yaya nog even doorzetten en dan fijn rustig aan doen! Hihi en mijn man krijgt elke dag zijn brood gesmeerd erg he? Maar daarom kookt hij wel heeel vaak voor mij.
Hé Becky goed weer van je te lezen, en duim voor je hoor .
Net bijna twee uur gaan wandelen, was heeerlijk. Nu eens even gaan denken wat we gaan eten.
Lekker Yaya nog even doorzetten en dan fijn rustig aan doen! Hihi en mijn man krijgt elke dag zijn brood gesmeerd erg he? Maar daarom kookt hij wel heeel vaak voor mij.
Hé Becky goed weer van je te lezen, en duim voor je hoor .
Net bijna twee uur gaan wandelen, was heeerlijk. Nu eens even gaan denken wat we gaan eten.
vrijdag 14 augustus 2009 om 17:38

vrijdag 14 augustus 2009 om 17:44
idd husky, ik had even een verzoekje ingediend!
Ben er nu wel redelijk uit dat ik als thema idd dat delfst blauw wil gaan doen. Na een beetje googlen vind ik dat toch het mooiste (maar goed, niets zo veranderlijk als een zwangere).
Ik ga zo maar eens even eten koken.
Morgen gaan we lekker naar Nederland, zondag feestje op het scheveningse strand en zaterdag al lekker naar Den Haag. Ik heb er zin in, daarna nog 1 weekje werken en dan ook al weer vakantie!
Ben er nu wel redelijk uit dat ik als thema idd dat delfst blauw wil gaan doen. Na een beetje googlen vind ik dat toch het mooiste (maar goed, niets zo veranderlijk als een zwangere).
Ik ga zo maar eens even eten koken.
Morgen gaan we lekker naar Nederland, zondag feestje op het scheveningse strand en zaterdag al lekker naar Den Haag. Ik heb er zin in, daarna nog 1 weekje werken en dan ook al weer vakantie!
vrijdag 14 augustus 2009 om 18:32

vrijdag 14 augustus 2009 om 18:45
bij deze dus het verzoek om al jullie stickers naar me op te sturen, anders krijg ik de kinderkamer nooit vol!
Ik heb voor mezelf ook de knoop doorgehakt en we gaan een bugaboo bestellen! Die wilde ik eigenlijk altijd al, we hebben nog wel naar andere gekeken (oa de easy walker omdat die zo goedkoop is via de postbank, maar ik vond hem lelijk en log...) maar ik wil geen anderen en man vind het stiekum ook wel een mooie wagen. Ik heb hem nog niet eens gekocht, maar ik word er nu al blij van!
Ik heb voor mezelf ook de knoop doorgehakt en we gaan een bugaboo bestellen! Die wilde ik eigenlijk altijd al, we hebben nog wel naar andere gekeken (oa de easy walker omdat die zo goedkoop is via de postbank, maar ik vond hem lelijk en log...) maar ik wil geen anderen en man vind het stiekum ook wel een mooie wagen. Ik heb hem nog niet eens gekocht, maar ik word er nu al blij van!
vrijdag 14 augustus 2009 om 21:07
allerliefste zwangeren en bijna zwangeren!
Wij zijn weer thuis na drie weken vakantie, en heerlijk genoten van wijn en champagne. De Loire streek is echt aan te raden, we hebben echt gelachen op een wijnfeest waar we toevallig terecht kwamen, je kocht een glas voor 4 euro en dan was het de hele avond gratis bijschenken (en echt echt goede wijn), de camping in Vermenton met bejaarden was vreselijk, we werden er zoooo sjacherijnig van dat we maar eerder zijn weggegaan en we naar een camping in de champagnestreek gegaan waar we vorig jaar ook zijn geweest. Echt weer supertof was het daar. Toen nog twee dagen geshopt in Brussel (veel te veel gekocht natuurlijk, shoes, bloezen, jurkje, broek, shirtje). Wat een vreselijke stad zeg, vroeger kwam ik er nog wel voor een stage maar ik kan me niet herinneren dat het zo erg was. Nu weer lekker thuis, al een paar wasjes gedaan en nog 1 week vrij! Zoveel zin om hier in NL nog lekker te genieten van het mooie weer.
Wel even een minder leuk dingetje, moet nog naar de huisarts maar ben bang wat hij gaat zeggen maar mijn uitstrijkje was niet goed. Het is 'maar' PAP2 en moet dus binnen 6 maanden een nieuw uitstrijkje laten maken en ik heb natuurlijk gegoogled en daar lees je ook dat sommige artsen het afraden binnen vijf maanden zwanger te worden. Met de mededeling "wat is nou vijf maanden". Maar ja we zijn al 8.5 maanden bezig. En wat nou als dat PAP2 een oorzaak is voor het niet zwanger worden?? (Dat soort dingen gaan door mijn hoofd helaas). Enniewee, donderdag 10 uur moet ik bij de huisarts zijn. Vind het wel spannend, maar goed, ik pies maandag natuurlijk gewoon twee streepjes.
effe plakken!
Wij zijn weer thuis na drie weken vakantie, en heerlijk genoten van wijn en champagne. De Loire streek is echt aan te raden, we hebben echt gelachen op een wijnfeest waar we toevallig terecht kwamen, je kocht een glas voor 4 euro en dan was het de hele avond gratis bijschenken (en echt echt goede wijn), de camping in Vermenton met bejaarden was vreselijk, we werden er zoooo sjacherijnig van dat we maar eerder zijn weggegaan en we naar een camping in de champagnestreek gegaan waar we vorig jaar ook zijn geweest. Echt weer supertof was het daar. Toen nog twee dagen geshopt in Brussel (veel te veel gekocht natuurlijk, shoes, bloezen, jurkje, broek, shirtje). Wat een vreselijke stad zeg, vroeger kwam ik er nog wel voor een stage maar ik kan me niet herinneren dat het zo erg was. Nu weer lekker thuis, al een paar wasjes gedaan en nog 1 week vrij! Zoveel zin om hier in NL nog lekker te genieten van het mooie weer.
Wel even een minder leuk dingetje, moet nog naar de huisarts maar ben bang wat hij gaat zeggen maar mijn uitstrijkje was niet goed. Het is 'maar' PAP2 en moet dus binnen 6 maanden een nieuw uitstrijkje laten maken en ik heb natuurlijk gegoogled en daar lees je ook dat sommige artsen het afraden binnen vijf maanden zwanger te worden. Met de mededeling "wat is nou vijf maanden". Maar ja we zijn al 8.5 maanden bezig. En wat nou als dat PAP2 een oorzaak is voor het niet zwanger worden?? (Dat soort dingen gaan door mijn hoofd helaas). Enniewee, donderdag 10 uur moet ik bij de huisarts zijn. Vind het wel spannend, maar goed, ik pies maandag natuurlijk gewoon twee streepjes.
effe plakken!
zaterdag 15 augustus 2009 om 12:39
de eerste zullen de laatste zijn!
Enniewee, de was is hier bijna gedaan, heb alleen geen plek meer om het op te hangen.
Lees minder leuke dingen wat betreft onze zwangeren.
toi toi toi ladies met vocht en te vroege weeen, bekkeninstabiliteit en last van benen. Laat jullie vooral verwennen door die mannen van jullie, zwanger zijn is soms al zwaar genoeg.
Ik blijf duimen voor polleke maar eigenlijk ga ik er gewoon vanuit dat dit een plakkert is.
Enne, gw, ik heb het effe gemist maar jou echo van de 10e was helemaal goed?
Wij gaan zo eens boodschappies doen, vriend is nogal wat aangekomen dus we gaan vanaf nu aan de slanke lijn recepten en na het weekend ook alcoholvrij (ik hoop ook dat ik gewoon niet meer mag!) door het leven.
Enniewee, de was is hier bijna gedaan, heb alleen geen plek meer om het op te hangen.
Lees minder leuke dingen wat betreft onze zwangeren.
toi toi toi ladies met vocht en te vroege weeen, bekkeninstabiliteit en last van benen. Laat jullie vooral verwennen door die mannen van jullie, zwanger zijn is soms al zwaar genoeg.
Ik blijf duimen voor polleke maar eigenlijk ga ik er gewoon vanuit dat dit een plakkert is.
Enne, gw, ik heb het effe gemist maar jou echo van de 10e was helemaal goed?
Wij gaan zo eens boodschappies doen, vriend is nogal wat aangekomen dus we gaan vanaf nu aan de slanke lijn recepten en na het weekend ook alcoholvrij (ik hoop ook dat ik gewoon niet meer mag!) door het leven.
zaterdag 15 augustus 2009 om 13:05
Meiden, het is mis. Gisteren rond 18 uur heel veel bloed. En nu is het gewoon de hele tijd aan het bloeden. Dus miskraam, alweer. Gisteren in mijn eentje (want gebeurde op werk) heel hard gehuild. Vandaag gaat het wel ofzo. Beetje murw geslagen.
Mijn jompel kan er dus af, ik ga er nog 1 keer naar kijken nu.
Mijn jompel kan er dus af, ik ga er nog 1 keer naar kijken nu.