hij vind 2 vrouwen leuk!!!!

15-08-2009 09:34 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een paar dagen mee hier en wil graag mijn verhaal vertellen en hoop op steun en goede raad van jullie want zelf weet ik het op het moment niet.

4 weken geleden heb ik een man leren kennen, via internet, eerste date mee gehad, klikte ontzettend goed, 2 dagen elkaar weer gezien, ondanks de afstand van 100 km.

Wederom klikte het ontzettend goed. vanaf die week had ik de kids 3 weken bij mij en nooit sprak ik met iemand af als de kids erbij waren, maar omdat het zo goed voelde dacht ik waarom niet...kort verhaal lang gemaakt we zijn bijna 4 weken onafscheidelijk geweest, dag en nacht bij elkaar bijna, samen met de kids leuke dingen gedaan, soms met zijn 2tjes leuke dingen gedaan, was gewoon heel heftig en intens.

Nu vertelde die me afgelopen dinsdag dat er wat was en dat is dat hij namelijk nog iemand leuk vind, haar heeft hij voor mijn tijd 2 keer gezien zeg maar en hij vond haar erg leuk en zij hem ook, maar ze gaf toen aan dat ze geen vaste relatie wil en daar niet aan toe is. Ze hadden al die tijd geen contact meer gehad tot zondagavond, toen sprak zij hem aan op msn.

En meneer wist nu dus niet wat te doen?! want hij wilde haar weer zien om te kijken of hij nog gevoel had voor haar, want hij merkte dat hij via msn nog gevoel had voor haar.

Ik dacht dit kan niet waar zijn, we hebben zoveel gedaan die 4 weken, zo naar elkaar toe gegroeid, voelde vertrouwd alsof ik hem al jaren kon.

In eerste instantie heb ik gezegd dat ik dan de keuze voor hem maak en dat hij maar voor haar moet gaan en dat ik geen contact verder meer wil, maar daar ben ik gister op terug gekomen en heb hem laten weten dat ik toch nog af en toe contact wil om bij te kletsen enzo en hij reageerde met, ja natuurlijk wil ik dat ook, ik wil niks lievers.

Ik weet het allemaal niet meer, ik denk ik moet hem loslaten, hij is mij niet waard..andere kant ben ik sinds jaren weer eens echt verliefd en ben ik werkelijk kapot van verdriet, lijk verdorie wel een puber.

Moet ik even erbij vertellen dat hij een relatie gehad heeft met een vrouw met kids, en dat de kids de reden zjn geweest dat dat over is e dat hij gezegd heeft nooit meer iets te willen met iemand met kids (overigens heeft hij zelf ook 2 kids, die al ouder zijn)maar hij vond mij zo leuk , dat hij toch voor me wilde gaan.

Die andere vrouw is tegenover gestelde van mij, zij is 45 ik 33 jaar( hij is 42) zij heeft geen kids, ik wel....zij heeft donkere haren, ik ben superblond.....ik ben zo in de war.

Wil het liefst dat hij inziet dat hij echt gek op mij is, als goed is hebben zij gister een date gehad.....pfff word echt gek van mezelf hoor.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik zou het fijn vinden als julie me advies kunnen geven of als iemand zich herkent in dit verhaal, ook zoiets al een keer heeft meegemaakt.

Liefs en groetjes zonnestraal
quote:zonnestraal2 schreef op 15 augustus 2009 @ 09:52:

En ja verstandelijk weet ik dat jullie gelijk hebben, alleen mijn gevoel he...ik vind het zo moeilijk. Ik slaap al dagen bijna niet, eet bijna niet, heb echt liefdes verdriet....ben super gespannen, is gewoon echt erg.

Het zit gewoon heel diep bij mij.

Klinkt heel creu wat ik nu ga zeggen.

Maar dat is alleen maar tijdelijk dat je het er zo moeilijk mee hebt.

Ik ken dat gevoel maar al te goed.

Maar iemand die in de eerste 4 weken aan het twijfelen is, zal nooit voor de volle 100% voor je gaan.

Dat is al gedoemd te mislukken. (hij zal op moment denken van wat was er gebeurd als ik met mvr nr2 was. )

En dat zal ook wel gedurende relatie aan je blijven knagen denk ik.

Bijt er doorheen, geen contact niks want je maakt het alleen maar moeilijker voor je zelf als je wel contact houd.

sterkte
quote:dersan2 schreef op 15 augustus 2009 @ 15:32:

[...]

Klinkt heel creu wat ik nu ga zeggen.

Maar dat is alleen maar tijdelijk dat je het er zo moeilijk mee hebt.

Ik ken dat gevoel maar al te goed.

Maar iemand die in de eerste 4 weken aan het twijfelen is, zal nooit voor de volle 100% voor je gaan.

Dat is al gedoemd te mislukken. (hij zal op moment denken van wat was er gebeurd als ik met mvr nr2 was. )

En dat zal ook wel gedurende relatie aan je blijven knagen denk ik.

Bijt er doorheen, geen contact niks want je maakt het alleen maar moeilijker voor je zelf als je wel contact houd.

sterkte

eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet crue wat je zegt en heb ik zeker daar ook al aan gedacht of wat een ander schrijft..... stel dat nr 2 toch niks wil met hem dan ben ik wel goed genoeg...

En ja, ik weet ook dat dit tijdelijk is, voelt alleen even heel klote nog.

Ben me nu vooral aan de negatieve kanten van hem aan het richten, want ja, die heeft die zeker ook..ook al wilde ik dat eerst niet zien...en steeds meer komt bij mij het besef......ik wil iemand die voor de volle 100 % voor me gaat.

Ik zal me er gewoon bij moeten neerleggen......en komt vast goed met de tijd allemaal.

Ben allang blij dat ik over anderhalve week in griekenland zit voor 8 dagen, dat is dan zowiezo al 8 dagen geen contact.....hopelijk heb ik hem erna uit mijn kop.....
hoi Zonnestraal,

Het is me ook bijna dezelfde overgekomen. Deze mannen zijn vals en leugenaars.

Ik was echt verliefd op hem, het was mijn tweede sexuelerelatie ( ondanks dat ik 40+ben). Ik ben een eerlijk mens en ik kan niet geloven dat mensen zonder enige gevoelens met elkaar sex kunnen hebben.

Het is nogsteeds moeilijk om te geloven, omdat hij zo lief was tijdens de sex.

Hij vertelde me, je bent heel zuiver en eerlijk en ik kan niet tegen. Ik heb ook vermoeden dat hij met twee vrouwen tegelijkertijd relatie had. Ik voel me zeer gekwetst. Ik weet natuurlijk dat hij niet waard is, maar het is moeilijk om hem te vergeten. Hij is macho en kan goed de vrouw versieren. Ik ben gelukkig wijzer geworden en zoek geen relatie meer. Ik zal misschien (ooit) een eerlijke man tegenkom dat gelijkwaardig van me kan houden.

groetjes

f-e-zuid
quote:zonnestraal2 schreef op 15 augustus 2009 @ 11:04:

Ik vind het zo prettig jullie directe en eerlijke mening te horen.

en ja, het is zeker zo dat ik er zelf voor gekozen heb en toe die dat zei va die kinderen in de 2e week al, toen heb ik zeker ook mijn bedenkingen gehad maar hij blijft mij zeggen dat he tnks met de kids te maken heeft, dat ik lieve kinderen heb en beleefde kids ook, wat ook zo is.

En ja dat het allemaal snel is gegaan, daar ben ik zelf ook bij geweest, misschien ook allemaal te snel denk ik...ook ik heb in die weken gedacht..jeetje dit gaat heel snel allemaal..is dit wel goed?

Ik weet niet zo goed wat er allemaal in zijn hoofd omgaat, wel weet ik dat die eerlijk is geweest naar mij toe en ergens moet ik dat waarderen vind ik zelf, want hij had ook niks kunnen zeggen en met mij en met haar afspreken.

Natuurlijk heeft zijn houding wel met de kinderen te maken. Ook al zouden jouw kinderen de meeste wellevende, beschaafde en intelligente kinderen van het land zijn: het blijven kinderen en sommige mensen houden nu eenmaal niet van (andermans) kinderen. Mogelijk heeft hij geprobeerd zich over zijn weerstand heen te zetten en is hem dat niet gelukt. In elk geval is de communicatie tussen jullie niet zo open en eerlijk als zou moeten. Alleen al daarom zou ik deze meneer verder met een gerust hart overlaten aan zijn donkerharige, kindvrije date.
Ben het toch niet helemaal met VC eens.

dat werkt misschien als je allebei een beetje in de datingfase zit en nog niet weet wat je wilt en waar je staat. Als de een echter heftig verliefd is en en de ander niet, dan is het risico op teleurstelling zo groot, dat ik dat voor mezelf liever niet neem.

misschien ook een stukje arrogantie van mij, maar ik vind dat mijn partner in ieder geval in het begin, mij de allerleukste, liefste en knapste moet vinden. Als hij nog serieus aan het twijfelen is en meent te moeten daten met een ander, dan kan ik dat alleen opbrengen wanneer ik zelf nog andere ijzers in het vuur heb, niet als ik het gevoel heb "Dit zou m wel eens kunnen zijn", dan wordt ik gek als hij nog even vrlijk zijn andere opties wil uitzoeken.

Om een relatie met iemand aan te gaan, wil ik een keuze zijn en niet een van de vele opties.

En als ik kinderen zou hebben zou ik een man met wie ik nog in de datingfase ben, nooit bij ze betrekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven