Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
quote:mariesophie schreef op 14 augustus 2009 @ 08:21:

Merel, wat onwijs leuk dat je je eigen lingerie maakt. Heb je een cursus gedaan ofzo? Ik had er nog nooit van gehoord. Kan zelf amper een knoop ergens opzetten. De nieuwe Marlies Dekkers is opgestaan .

Nou de nieuwe Marlies Dekkers wil ik niet zeggen hoor Zo goed ben ik (nog) niet hoor..

Gemiddeld ben ik toch wel een hele dag bezig met 1 bh. Als ik hem ook nog tekenen moet dan wel 1,5 dag..

Ik heb idd een cursus gevolgd om dit te kunnen maken, en nog steeds ben ik aan het leren.. Ik vind het vooral erg leuk om te doen, maar kan ook gefrustreerd raken als het niet lukt. En ik heb gisteren idd mijn bh links laten liggen.. Slip nummer 3 is in de maak, maar ik moest even wat uithalen. Deze ga ik inleveren voor de wedstrijd eind oktober. Dan moet wel alles netjes zijn anders kost het je punten.. Ik dacht handig te zijn door vast een naadje te maken maar kwam er later achter dat er nog wat tussen dat naadje moest, dus ik moest weer een stukje uithalen..

Ach zo blijven we bezig.. Denk wel dat ik vandaag een start ga maken met de bh, maar eigenlijk wil ik eerst nog een andere slip maken..

Fre fijne vakantie en doe waar je je goed bij voelt!

Je kunt ook een glazen potje (van bv groente of appelmoes) gebruiken die kan je ook inleveren bij de apotheek. Ik zou ze zelf nooit weggooien, ondanks dat je de dopjes er weer op doet is er een kans dat een ander zich prikt..

Groetjes Merel
Fre, fijne vakantie. Lijkt me een mooi compromis dat je om en om de fles en de borst geeft aan die kleintjes. Ik vind dat je het al heel lang volhoud. Knap hoor!

Merel, wat creatief hoe jij die lingerie maakt. Ik vind kleding naaien op zich al knap. maar lingerie lijkt me echt iets voor vergevorderden. Ik heb heel lang geleden les gehad maar doe nu niet veel meer dan een broek korter maken. Veel succes met je spataderen. Spannend wanneer je met de cryo's start! Wat een geduld moet jij hebben, en Kaet trouwens ook.

MS,
en nog een af.. Dit setje lever ik in voor de wedstrijd

Geduld is een schone zaak zegt men.. Maar ik kom er wel eens wat van te kort . En op deze manier stel ik de laatste keer nog een beetje uit en hebben we nog een kans..
Ik vind het ook erg knap van je Merel! Maar ben ook altijd een beetje jaloers op mensen die crea zijn! Ben ik namelijk niet!

Shit Fré, jammer dat je er ff doorheen zit/zat! Hoop dat je een goede oplossing vind, denk hierbij ook om jezelf!

Ben nu 28 weken zwanger dus moet nog even. Slecht slapen doe ik mij hele leven al maar ik kan het nu niet meer hebben, ik heb gewoon erg weinig energie, de kleintjes vreten alles op!

Maar ik hoef niet meer te werken dus ik kan rusten wanneer ik wil! Ik vind niet dat ik mag klagen want qua zwangerschap gaat alles volgens het boekje! Mijn lijf vind het echter wel zwaar, alles doet me pijn en ik vind dat ik weinig kan...............

Ach, daarom zit/lig ik veel in bed/bank/bad! Geeft niets!
Yam, ik wil jou als Godmother van de draagdoeken even laten weten dat ik vandaag een beetje geoefend heb met de draagdoek. Heb er één van www.babylonia.be Ik heb de Tricot-slen. Misschien ken je die? Vond het wel lastig, zeg! Ik was alleen thuis en ik kon wel een hulpje gebruiken bij dat knopen. Foto staat op hyves. Ik vraag me alleen af of ik het goed gedaan heb. Blogbaby bleef hangen (viel er gelukkig niet uit ) en vond het heel fijn! Ik had lekker mijn handen vrij. Maar ik vroeg me af of het hoofdje wel genoeg ondersteuning kreeg. Volgens mij niet. Kan jij dat zien op de foto?
Wow Merel, mooi gedaan zeg! Mooie kleurencombi ook, dat roze met bruin. Heel leuk. Wat voor wedstrijd is het waar je aan mee doet?

Peggy, 28 weken nu. In mijn gedachten was je al veel verder. Goed dat je het rustig aan doet, het gaat natuurlijk ook supersnel met twee mini's in je buik. Geen wonder dat je lichaam het er best zwaar mee heeft.

Maria, eigenlijk vind ik het wel even lekker, geen ge-ouwehoer aan mn lijf. Best relaxed zo.
Fre, wat jammer dat je nu zo moe bent! Je klonk nog zo positief gisteren! Maar ik kan het me goed voorstellen. Borstvoeding geven is best vermoeiend. En dan geef jij het nog aan twee kinderen ook. Groot gelijk dat je aan jezelf gaat denken en het misschien gaat minderen.

Merel, alweer zo een mooi setje! Top meis!

Peg, 28 weken, in mijn gedachten was je ook al verder. Gaat het voor jouw eigen gevoel een beetje snel?
quote:merel29 schreef op 14 augustus 2009 @ 11:55:

en nog een af.. Dit setje lever ik in voor de wedstrijdWow wat ontzettend mooi!!!!
Jouw man heeft mazzel zeg merel! Hoeft nooit op lingeriejacht voor zijn vrouw, en ze ligt er toch prachtig bij

Ik lig op de bank en ben op, heftige dag gehad..morgen zou ik met mama en haar man een kado vr de baby kopen, maar mijn moeder kan niet meer mee :( ze kan ook niet meer mee naar de pretecho :( ze wil wel graag een dvd zien, dus ik ga maar wel snel heen...het is wel vroeg, maar het gaat heel erg snel met mama....ben er vandaag hevig van ontdaan....we hebben haar een rompertje gegeven met de naam erop...we waren er al een tijdje uit en ik wilde niet langer wachten....ze vond het prachtig...

Beetje warrig en ego verhaaltje, maar dat maak ik wel weer goed

Kusjes!
Soof: wat ontzettend triest allemaal. Geen woorden voor...

Zo ongelooflijk jammer dat ze niet mee kan naar de pretecho. Hopelijk wordt het een hééééle mooie dvd (tuurlijk, want jullie krijgen een superkind ). En kan ze daar heel erg van genieten. Goed idee van jullie om dat rompertje te geven (nu ben ik echt heel benieuwd naar jullie naam...). Jee Soof, weet niet hoe ik je kan steunen.
Pfff Sophy, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.... Wat gaat het ineens snel zeg. Wat een prachtig idee om het rompertje te geven met de naam er op, heel bijzonder.

Ooh Soof wat verdrietig toch. Wat een klap dat dingen niet meer kunnen...
soof wat mooi dat je moeder de naam al weet,

zo erg dat het nu zo hard gaat.
quote:Sophy schreef op 14 augustus 2009 @ 21:25:

Beetje warrig en ego verhaaltje, maar dat maak ik wel weer goed

Denk eerst maar even goed aan jezelf voordat jet het hier weer goed maakt..

Meid wat heftig allemaal, en zo jammer dat ze niet meer mee kan naar de pretecho..

Waarom moet het nou zo snel gaan, waarom mag ze er niet gewoon bij zijn ipv de dvd moeten kijken.. Sterkte..
Ongelofelijk Soof, wat gaat het opeens snel! Wat moeilijk en onverwachts dat ze niet meer mee kan naar de pretecho. Wat een klap moet dat zijn. Ik heb hier gewoon geen woorden voor.

Wat een mooi gebaar trouwens dat rompertje met de naam erop. Wat vindt je moeder van de naam?
Och Soof wat erg dat het zo snel gaat nu. Dat ze ook niet meer mee kan naar de pretecho, dat had ze graag gewild natuurlijk.

Hoe vond je mama de naam?
Poeh he, Soof, wat ontzettend naar allemaal. Veel sterkte!
Soof, wat ontzettend rot allemaal. Wel heel mooi dat ze de naam van jullie kleintje al weet!
Daar ben ik weer.....alleen met slecht nieuws. Helaas zijn we niet zwanger. We gaan nu langzaam aan de de laatste poging beginnen. Wanneer precies weten we nog niet.

Ik heb het wel heel moeilijk. Vandaag is een andere vriending komen vertellen dat ze in verwachting is. Iedereen om ons heen krijgt nu kinderen en wij na 3 jaar nog geen kind. Ik voel me zo beroerd. Ik weet niet wat ik er mee moet.

Ik heb de berichten niet teruggelezen. Is teveel geschreven in de tussentijd. Dus sorry dames dat ik niet op jullie kan reageren.
Fleur: wat kut meid! En wat frustrerend dat iedereen om je heen wel zwanger wordt.... Lieverd ik duim voor je voor de volgende poging

Tanx voor jullie steun. Het is heel heftig hoe snel het gaat. Gelukkig heeft ze sinds gister pijnmedicatie die lijkt te werken, dus ze was vandaag heel vrolijk. Voor het eerst in een paar week had ze geen pijn! Ik hoop zo dat het blijft helpen!

Ze vond de namen prachtig en wad heel blij dat we het deelden. Vond ze heel bijzonder. En ik ook

Vandaag met de man van mama toch nog een kado gehaald: zo'n Bloom kinderstoel! Wat een verwennerij he? Zomaar! Ze vinden hem heel mooi en gelukkig was ie op voorraad, dus mijn mama heeft hem toch kunnen zien! Zij heeft ook de kleuren gekozen: zwart met zilver.

Ik heb nog veel meer te vertellen, maar ik ga ff op de bank hangen...heftige dagen zo...

Sorry dat ik niet zoveel aandacht voor jullie heb momenteel....klets wel gewoon verder hoor, anders wordt het hier wel heel sippig xxx
Soof, wat erg voor jullie dat het ineens zo hard gaat met je mama. Wat een goed idee om haar de namen te geven op een rompertje, zo mooi en lief van je.

Sterkte.
Lekker laten leven...
Merel: mooi, mooi, mooi! Wat ben jij heerlijk creatief zeg. Geweldig mooi!

Hier gaat het inmiddels weer goed. Ik zat er even helemaal doorheen, maar inmiddels mezelf weer bij elkaar geraapt. Nog een weekje werken en dan gaan we op vakantie, lekker 2 weken met zijn drietjes naar de zon!

Magicman's zoontje is sinds vandaag weer lekker thuis bij ons, dus dat wordt genieten de komende weken. Ik had hem erg gemist....

Kaetje; ik heb niet alles meegekregen, maar heb jij een goede vakantie gehad? Hope so!

Yam of Kaet, willen jullie boven het overzicht aanpassen voor me? 10 september staat laproscopie gepland.

Ben afgelopen week nog even bij arts geweest voor gesprekje en het blijft transvaginaal. Hij herhaalde weer dat ik dat makkelijk kan, hahaha, makkelijk praten voor hem natuurlijk. Hopen dat we de datum goed inschatten, anders gaat er weer een maand aan mijn neus voorbij.

Knuffel voor alle bitches.
Lekker laten leven...
Ik zit hier met een brok in mijn keel je berichtjes te lezen, Sophy. Op de achtergrond Marc Marie Huybregts die The Rose zingt, hoe toepasselijk. Wat ontzettend erg en verdrietig hoe de ziekte van je moeder en het nieuwe leven in jou samenvallen, maar ook mooi en bijzonder hoe jullie ermee omgaan. Ik hoop dat je troost kunt vinden in alle lieve woorden van je bitch-vriendinnetjes. Ik omhels je in gedachten. Je bent een bijzonder mens.
ik heb vandaag in het zonnetje zitten huilen om je situatie soof .. vind het zo verdomd oneerlijk dat je nu dan eindelijk zwanger bent , en dat dat alles behalve onbezorgt is.

dat de tijd dat je eigenlijk ... ach ik wil het niet eens benoemen.

Soof: gaaf zeg, dat je de Bloom hebt gekregen. Wat een groot cadeau! Wij hebben ‘m ook, maar dan in het wit. En hij is héééél handig. Je kindje kan er op dag 1 al in (zie foto op mijn hyve, op die foto was Blogbaby pas 4 of 5 dagen oud).

Fleur: wat klote allemaal! Echt frustrerend. Ik duim voor je volgende poging...

Magic: fijn dat het weer wat beter met je gaat. Ik wens je een hele fijne vakantie. Lekkere genieten en vol goede moed weer terugkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven