Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
Danielle, spannend! Vandaag ook precies 40 weken toch? Ik hoop dat de bevalling soepel zal verlopen/is verlopen...

Joh, dat het strippen zo snel effect heeft, dat was bij de bevalling van Brian toch ook zo, als ik me goed herinner.

Debje, fijn als je ons op de hoogte houdt! En dan kun jij dus heel binnenkort aan de slag bij Danielle en haar gezin

Hoe gaat het met jou en de kids?

Miss_BB, pfff een goede 20 weken echo, dat is altijd fijn om te horen. En nu dus lekker aan het uitrusten op Tenerife.

Waren jullie al een keer gaan vliegen met kleine B?

Hier lijkt het wat rustiger geworden... 3 goede nachten achter de rug. In de afgelopen weken heeft Lotte een behoorlijk aantal kiezen en hoektanden gekregen of ze staan op doorkomen. Ik denk dat ze daarom zo slecht sliep. Ook Isabel lijkt weer wat rustiger te zijn. Ik heb heel wat nachtjes op hun kamertje doorgebracht op mijn matrasje.
Goedemorgen,

Nou Lisanne is geboren gisteravond om 20.07, het is dus hartstikke snel gegaan.En alles gaat goed!Straks ga ik erheen om te kramen.

Aventura gelukkig weer een paar goede nachten.Slaapgebrek is zo vervelend...

Danielle is bij Brian idd ook op de uitgerekende datum gestript met resultaat.

Hier gaat alles zn gangetje, met de meiden gaat het super!Alleen praat Norah nog amper.Britt kon op deze leftijd al zinnetjes van 3 woorden.Nou ja komt vanzelf wel.

Hoera, gefeliciteerd Daniëlle, vriend en Brian!

Heel veel geluk gewenst met z'n 4-tjes en geniet lekker van je kraamtijd!
Enne, ik ben weer terug trouwens...

Hebben het heerlijk gehad en echt genoten. Vanmorgen nog controle gehad en alles was prima in orde.

Ik reageer later nog!
Danielle, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Lisanne

Een prachtige naam voor een ongetwijfeld prachtig meisje. Enne, vriend en Brian natuurlijk ook gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe Brian op de komst van zusje heeft gereageerd. Hoe ging de bevalling, behalve supersnel dan...

Ik hoop dat alles goed gaat en ze een fijne kraamtijd heeft, maar met Debje als kraamverzorgster zal dat wel lukken
Hmm, het lukte niet om de smilies te plaatsen, dus denk ze er maar even bij: het waren natuurlijk happy hoera smilies!
Hallo allemaal,

Wat is het hier rustig! Ik was benieuwd hoe het met Danielle en de 2 kleintjes gaat?

En hoe gaat het met de rest?

Hier gaat 't langzamer aan :-)... Nu bijna 26 weken, dus nog even volhouden.

Fijne dag allemaal!
gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie dochter..

Ik hoop dat alles goed gaat.

Ik hoop de volgende keer wat meer te kunnen melden. en te kunnen reageren.
Hey,

Laat ik ook maar eens wat van me horen.

Hier gaat alles met die kleine meid hartstikke goed. Ze groeit goed en is lekker tevreden. Brina reageert ook heel lief, wil telkens kusjes geven. Natuurlijk is het af en toe even wennen dat hij minder aandacht krijgt maar ja dat is normaal.

Bevalling is heel goed gegaan. Om 15:00 uur kwamen de weéen regelmatig. 1820 was ik in het ziekenhuis, 18:40 zijn de vliezen gebroken. Om 20:00 had ik volledige ontsluiting en na nauwelijks persen is Lisanne om 20:07 geboren!!

Met mij gaat het jammer genoeg toch niet super. Had al niet echt een lekkere start met een HB van 4.8 en twee borstontstekingen maar ben bang dat ik toch weer een depressie aan het ontwikkelen ben. Die rothormonen ook.. De progesteron werkt jammer genoeg niet.. Ga woensdag samen met mijn vriend naar de huisarts. Laat nog wel even weten hoe het gegaan is.

Daniëlle.
Hoi Danielle,

Hoe is het nu met je? Wat naar dat je het gevoel hebt dat je toch weer een depressie aan 't ontwikkelen bent! Ik hoop dat je ondanks dat wel kunt genieten van jullie meisje.

Ben benieuwd hoe het bij de huisarts was? En hoe het nu met je gaat.

Hier gaat alles goed. Nog 12 weken te gaan en ben inmiddels bezig met opruimen en uitzoeken (nu al, haha...).

Fijn weekend en hopelijk schrijft iemand nog eens hoe het gaat!
Daar ben ik ook weer eens...

Danielle, ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Ik hoop dat de huisarts je goed heeft kunnen helpen.

Het is inderdaad ongelooflijk wat voor een impact hormonen kunnen hebben. Ik denk nog geregeld terug aan de eerste maanden na de geboorte van Isabel en Lotte. Ik was toen echt een ander persoon dan nu, o.a. vanwege de hormonen. Ik begreep mezelf toen gewoon niet, maar ik kon, op eigen houtje, niets aan mezelf en mijn gedrag veranderen, zo raar! Schrale troost is dat je wel weer de oude zult worden...ik hoop dat het al snel beter met je gaat! En dat je tot die tijd voldoende hulp krijgt.

Fijn dat Lisanne het zo goed doet, een heerlijk tevreden meisje dus.

Miss_BB, dat schiet ook al aardig op, al 28 weken! En de nesteldrang is dus begonnen! Hoe gaat het kleine B? Het is al een paar maandjes geleden dat we het erover hadden, maar ik vroeg me af hoe het met het lopen van kleine B gaat.

Ik ben zo trots, want Lotte kan sinds een paar weken lopen. Al met al ontwikkelt ze zich momenteel super. Ook het eten gaat heel goed, boterhammen, stukken banaan, pasta, stukken groente, ze kan er geen genoeg van krijgen (terwijl ze een paar maanden geleden met moeite gepureerd eten at). Tot nu toe vertaalt zich dat nog niet in een enorm gewicht, maar ook daar zit toch wel wat vooruitgang in. Ze woog gisteren 8130 gram en was 74,5 cm lang. Isabel weegt nu 12,8 kilo en is 85 cm lang.

Ik vind dat ze nu echt een leuke leeftijd hebben, want ze zijn heel ijverig met alles, bijv. helpen opruimen of zelf de schoenen en jas pakken als we naar buiten gaan en dan ook zo heel zelfstandig erbij kijken. Verder vind ik het leuk om te horen hoe ze me napraten. Ook zijn ze dol op dansen (ziet er zo schattig onhandig uit) en zingen.

Gelukkig gaat het slapen nu ook weer goed. Lotte heeft in die onrustige periode heel veel kiezen gekregen, dus dat zal de oorzaak wel zijn geweest.

Debje, hoe gaat het met jou?

Merel, en met jou? Ik las laatst op de stie van babyboom dat jullie in de medische molen zijn beland, wat vervelend!

Groetjes!
Hoi!

Het is rustig hier!

Hier gaat het goed met de zwangerschap, maar de bijkomende hormonen... Pfff... Ik ben echt zwaar aan het aftellen, zwanger zijn is echt niet mijn hobby. Buik zit op zich nog niet in de weg, maar ik voel me al zo lomp en waggelend, heel gek. Kleine B loopt nu sinds 2 maanden en dat gaat steeds beter maar ik moet hem toch regelmatig tillen, trap op of af, als hij buiten niet meer wil lopen enz. Dat houdt me op zich wel fit :-).

Vorige week was ie dreinerig en had een kort lontje, maar deze week is de zon weer doorgebroken en gaat meneer ineens nog meer kletsen en leuke dingen doen zoals dansen, springen, etc. Verder zijn we druk met zijn nieuwe kamertje zodat hij kan verhuizen en we de wieg in de babykamer kunnen zetten en kleertjes uitzoeken enzo. Heb nu al nesteldrang, haha....

Aventura, leuk dat je zo trots klinkt! En terecht natuurlijk. Wat een verschil nog in gewicht tussen Lotte en Isabel. Isabel is dan ook al een flinke dame! Hebben ze samen ook hun eigen taaltje?

Hebben jullie nog vakantieplannen?

Danielle, hoop dat alles goed met je gaat!
@zusterdanielle

ik wens je veel sterkte toe... Ik hoop dat het weer goed gaat en dat depressie niet al te sterk aanwezig is....

@miss bb

Gelukkig dat de zw zich goed vorderd.... maar die hormonen tja,nog even vol houden. Merel zit echt ook een fase waar je echt niet goed van wordt. Ze is nog geen twee maar ze zegt echt wel NEE

In de supermarkt op de grond liggen enz.

@all

Hier is het een beetje ziekenhuis in en uit aan het worden. Maar ik hoop binnenkort toch echt die zw hormonen te voelen. Vandaag een echo gehad of mijn eiblaasjes op de medicijnen hebben gereageerd. Jammer genoeg kon ze niet echt wat eruit opmaken. Over 14 dagen weer terug komen....
Hoi,

Hier gaat het een stuk beter! Slik sinds twee weken citalopram en reageer er best goed op! Het blijven rotmedicijnen en heb met de huisarts al besloten na 2 maanden alweer af te bouwen. Maar zie het allemaal weer een beetje zitten! Kan ook weer genieten van kleine dingetjes dus dat is allemaal erg fijn.

Over 2 weken lekker op vakantie en heb er echt zin in. Zie wel tegen de reis op maar ja dat is normaal.

Aventura, echt super dat het zo goed met Lotte gaat. Ze weegt inderdaad niet veel maar als er maar vooruitgang in zit toch? Praten ze al veel? Brian begind nu een beetje met woordjes en geluidjes namaken. Hij kan nu 5 dieren nadoen en hij gaat hijgen als ik vraag wat de hond doet...haha. verder snapt hij echt bijna alles wat ik vraag. Soms verbaas ik me erover hoeveel hij al weet omdat hij natuurlijk nog niets zegt valt het niet zo op.

MissB, hoever ben je nu? Werd vandaag zo goed als gefeliciteerd met mijn zwangerschap...beetje jammer. Bij de schoonheidssalon zei een vrouw, goh ik zie een dikke buik!!! Ik zei tja ben 7 weken geleden bevallen...toen werd het stil...haha. Begon ze nog van goh dat je dan alweer op de been bent! ze wist waarschijnlijk niets meer te zeggen... Nou ga over 4 weken weer lekker sporten als we terug zijn van vakantie! En over 1,5 a 2 jaar laat ik me lekker opereren dus uiteindelijk komt het wel weer goed met mijn buik!

Je zwangerschap is toch een stukje zwaarder als je een kleintje hebt rondlopen he! Het is ook echt wel weer even wennen met twee kinderen en ook weer een baby! Je hebt toch weer wat vrijheden gekregen als ze wat ouder worden maar je wordt ook wel wat makkelijker hoor. Lisanne gaat gewoon overal mee naar toe. Ze slaapt gelukkig bijna altijd wel in de wagen. En ookal slaapt ze niet dat wil het niet zeggen dat ze huilt ofzo.

Heb gister een spiraaltje laten plaatsen en moest lisanne meenemen. Het liep een uur uit.. Bij Brian had ik het een ramp gevonden en ze was ook nog eens wakker dus had echt zoiets van hoop dat dat goed blijft gaan! maar ze heeft geen kik gegeven. Uiteindelijk was ze het wel zat en is ze in de auto weer in slaap gevallen. Ze is in ieder geval een stuk makkelijker!!

Babymerel, hoop dat je over 2 weken goed nieuws te horen krijgt!!

Daniëlle.

Haha Brian is een boekje van jungle boek aan het lezen en doet eerst een aap na door zijn handen onder zijn oksels heen en weer te bewegen en oe oe te roepen en daarna een tijger door arrggg te zeggen haha even tussendoor hoor..haha.
Zo even ons onderwerp uppen hoor!

Hoe is het met iedereen?

BM, hoe gaat het nu met jou? Weet je al wat meer? Het lijkt me echt heel naar om zo in onzekerheid te zitten.

Danielle, jullie zijn vast met vakantie nu? Waar zijn jullie naartoe (geweest)? Hoe is het met Brian en Lisanne? Hoe oud is ze nu, omdat je ook al een spiraaltje hebt laten plaatsen? Ik heb toen na geloof ik 6 of 8 weken een spiraaltje laten plaatsen.

Voel jij je ook nog steeds goed? Hoe vind je het nieuwe ritme met 2 kids?

Hier gaat alles goed. Nog een kleine 8 weken te gaan, ik weet nu al dat 31 augustus de geplande keizersnede plaats zal vinden dus ik heb echt een datum om naartoe te leven. Ben vandaag al begonnen met m'n ziekenhuiskoffertje in te pakken (je kunt het maar beter klaar hebben he, haha). M'n buik is niet zo enorm als met kleine B en ik ben ook nog veel meer in beweging, maar ja, je moet ook wel natuurlijk.

Kleine B is 2 weken terug geopereerd aan z'n neusamandelen en oortjes, moet 11 augustus terugkomen.

Verder kletst ie me de oren van de kop (heel gezellig) en is zich er steeds meer van bewust dat er een baby gaat komen.

Hoop snel weer 's wat te lezen van de anderen!

Misschien zijn jullie wel lekker op vakantie (jaloers!)...
Hoi Hoi!!

Daar ben ik ook weer eens, op de een of andere manier komt het er maar niet van om te forummen, schaam...

Miss BB wat spannend dat je al een datum weet!!Hoen is het nu verder met de misselijkheid, helemaal over hoop ik?

Aaah arme b geopereerd, had hij er erg veel last van?

Ik ben trouwens net terug van vakantie: we zijn naar Italie geweest op een caming in een stacarvan echt heerlijk!Elke dag superweer en de meiden hebben echt genoten!!

Danielle is nu ook op vakantie (Frankrijk)

Aventura wat fijn dat het zo goed gaat met Lotte!!Komen er nu nog verder onderzoeken of zijn jullie daar helemaal klaar mee?

BM weet je inmiddels al wat meer?Ook vervelend zeg...

Hier gaat alles goed, school gaat erg goed en ik werk nu ook helemaal zelfstandig en heb nu al 5 bevallingen meegemaakt superleuk!!

Norah begint nu ook eindelijk een beetje te praten, dit zegt ze nu:

papa, mama, opa, ja, nee, bumba, bah die, , bal, pooh, hallo, dag, poep, op en boe.

De meiden worden ook steeds leuker samen, ze zijn echt gek op elkaar!

Nog even en dan worden al onze kindjes alweer 2, vooral Isabel en lotte zijn bijna aan de beurt, wat gaat het toch snel he.
Hey Deb! Leuk dat je er weer bent! En al op vakantie geweest, ben gewoon jaloers... Wat leuk dat je baan je zo goed bevalt.

Hoeveel maanden zit er ook alweer tussen je twee meiden?

Ik ben vanmorgen weer op controle geweest en het lijkt toch wel weer een grote baby te gaan worden. Baby was nu 2400 gram en in 2 weken tijd 600 gram aangekomen, en gaat ongeveer uitkomen op ruim 8,5 pond. Maar ach, eerst zien en dan geloven he... :-) Ben wel heel benieuwd moet ik zeggen hoor. En ik kan trouwens nu wel verklappen dat kleine B een zusje krijgt, we hebben het niet geheim kunnen houden.

Met kleine B gaat het heel goed, hij lijkt wel vrolijker na de operatie. 11 augustus moeten we weer op controle.

Hij praat er ook vrolijk op los, ik vind het zo grappig om te horen hoe hij soms nadenkt, bijv. 's ochtends zegt hij bij het opstaan 'papa werken' en als je hem aan het einde van de dag vraagt wat hij gedaan heeft gaat hij echt nadenken en dan komt er vaak na 'eeeeeh...' iets wat hij die dag gezien of gedaan heeft.

En ja, de eersten worden bijna 2! Wat gaat het hard he...
Hoi!

Ja, mijn meiden worden volgende week al 2...superleuk natuurlijk, maar toch een beetje raar, het gaat toch zo snel allemaal. Isabel wordt echt al een peuter. Wat echt lief was, is ze dat ze vandaag voor het eerst "Lotte" zei, toen ze naar Lotte liep op haar knuffelpoes te geven, aaaah smelt smelt .

Met Lotte gaat het ook goed, wel ontzettend eigenwijs, want luisteren doet ze vooral niet.

De onderzoeken zijn 2 weken geleden afgerond, toen hebben we een afsluitend gesprek bij de geneticus gehad. Alle onderzoeken hadden een goede uitslag! Verder ontwikkelt Lotte zich goed (de geneticus noemde haar zelfs pienter ), hoewel ze qua gewicht nog fors achterligt en motorisch ook niet conform leeftijd zit, maar er zit goede vooruitgang in. Dus er is op dit moment geen enkele aanleiding om te denken dat Lotte een bepaald syndroom heeft. Daar zijn we dus heel blij mee!

Lotte blijft wel onder controle van de kinderarts vanwege haar groeiachterstand. Verder zal ze regelmatig worden gezien (beter gezegd: gehoord) door een logopedist. Maar al met al is dat peanuts vergeleken met hoe het ook had kunnen zijn.

Wel is het zo dat ik bij een evt. volgende zwangerschap 3 tot 5% meer kans heb op een kindje met dezelfde afwijkingen als Lotte (hartafwijking en open gehemelte). Maar goed, vooralsnog is een volgende zwangerschap niet aan de orde, maar ik zeg nooit nooit... Ik kom dan (indien gewenst) in aanmerking voor (aanvullende) prenataal onderzoek en een uitgebreide echo in een academische ziekenhuis.

Miss_BB, een meisje, wat leuk! Nog 7 weekjes geduld hebben...

Tja, dat inschatten van het geboortegewicht...Bij Isabel en Lotte zaten ze er in ieder geval behoorlijk naast.

Het dochtertje van een vriendin van mij heeft dezelfde operatie als kleine B gehad en haar ervaring was precies hetzelfde: na de operatie een vrolijker kind! Toch een teken dat kleine B zich een stuk beter voelt nu.

Debje, leuk weer van je te horen. Je hebt er dus al een heerlijke vakantie op zitten. Ik moet nog tot eind augustus wachten...

Het is toch niet Italie geworden, zat toch een beetje met de lange autorit. We gaan nu naar Mallorca, dat is ruim 2 uur vliegen en wij wonen redelijk dichtbij een regionale luchthaven, dus dat scheelt lang wachten en zo op Schiphol. Ben wel erg benieuwd hoe het zal zijn!

Fijn dat je werk en opleiding zo goed bevallen. Vind je de (nacht)diensten goed te combineren met je gezin. Lijkt mij best pittig.

Danielle, ik hoop dat jij ook een fijne vakantie hebt. Wel lekker dat Lisanne een gemakkelijke baby is.

Ik ben wel bekend met Citalopram, d.w.z. mijn vriend slikt het al 3 jaar, vanwege een tekort aan serotonine... Helaas.

Ik hoop dat het afbouwen bij jou naar wens verloopt, maar aangezien het bij jou gerelateerd is aan de bevalling, zal dat vast en zeker wel goed verlopen.

Wat voor operatie laat je over anderhalf jaar doen? Alvast succes met sporten! Na Brian was je toch ook best snel op je oude gewicht?

Zo, ik duik mijn bedje in
Hallo allemaal,

Ik kom ook maar eens vertellen dat ik nog leef (schaam schaam)

Het gaat heel erg goed. Inmiddels getrouwd en Niek al bijna 2.

Aventura nog gefeliciteerd!!! Beetje laat maar leuke verjaardag gehad?

Ik zit nu op mijn werk maar kom snel wat langer kletsen.

Oja, mijn andere account tammy doet het niet meer
Allereerst natuurlijk Isabel en Lotte nog gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! Hebben jullie het nog gevierd? Snapten ze het ook al een beetje beter?

Goede berichten hoor, fijn dat alles nu zo verloopt! Wanneer gaan jullie op vakantie Aventura?

En Brian vandaag gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Hoe is het bij jullie Danielle?

Wij hebben de 2e verjaardag van kleine B alvast gevierd, omdat ik niet wist hoe het a.s. dinsdag hier zou zijn. Maar alles gaat nog, wel wat moeizamer, maar toch :-).

Afgelopen vrijdag was alles weer ok bij de gynaecoloog, wel ben ik doorgestuurd naar een haptonoom omdat ik tijdens het gesprek met haar (ik had haar nog niet eerder gesproken) toe moest geven dat ik niet geniet van het zwanger zijn. Ik zie het een beetje als een noodzakelijk kwaad en probeer meer de dag door te komen, en het eindresultaat is natuurlijk helemaal geweldig. Maar zij vond het wel belangrijk dat ik ook nu nog een beetje kan genieten. Ach, baat het niet dan schaadt het niet.... En nog maar 2 weken, da's echt te overzien.

Hoop dat het verder met iedereen goed gaat!

Hoera!!!! Brian gefeliciteerd met je 2e verjaardag.

Hee Mamamuis (alias Tammy ), leuk weer wat van je te lezen. Gefeliciteerd nog met je trouwen! Enne, bezig voor een tweede kindje, las ik op een ander topic, ook leuk!

Miss_BB, two weeks to go! Hmm, op de valreep dus naar de haptonoom, wanneer heb je de afspraak? Tja, je hebt veel last gehad van misselijkheid, dus dan geniet je sowieso niet echt van een zwangerschap, lijkt me logisch. En aangezien het hechten aan je baby daarna prima gaat, dan is er toch verder niet zo veel aan de hand? De een geniet nou eenmaal meer van zwanger zijn dan de ander. Maar zoals je zelf al schreef, baat het niet dan schaadt het niet. Vond je het wel moeilijk om te "bekennen" aan de gyn?

Maar je voelt je wel OK verder? Buik zit al lekker in de weg en zo

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van kleine B!

Danielle, gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Brian Heb jullie een leuk feestje gevierd?
Nog bedankt voor de felicitaties!

De verjaardag van Isabel en Lotte was erg leuk. Ze zijn enorm verwend. Cadeautjes uitpakken ging ze prima af, dus in die zin begrepen ze wel dat ze jarig waren... En ze hieperdepiephoera-den heel wat af die dag, haha.

Momenteel slapen ze weer wat slechter, het zal wel door het weer komen en doordat we veel ondernemen, vooral in het weekend. Ondanks dat ze nu dus al 2 zijn, heb ik het idee dat we er toch op moeten letten ze niet te "overprikkelen", want ze kunnen de rust 's avonds maar niet vinden.

Nu ook weer, het is al half 9 (!), Lotte is aan het huilen en wijsneus Isabel roept maar "klaar Lotte, slapen".

We gaan 30 augustus op vakantie, ben benieuwd hoor, hoe dat zal zijn...

Ik moet nog een week werken. Ik kijk ook wel uit naar de paar dagen dat ik vakantie heb en I en L op het kdv zitten... lekker mummy relax-time

A.s donderdag hebben de meiden de 2 jaarsafspraak bij het CB. Mogen ze weer "examen" doen

groetjes en tot gauw,

Aventura
Hey, meiden

Ik vindt het heel erig dat ik bijna nooit hier ben.

Maar gelukkig ben ik niet de enige...

Nog gefeliciteerd voor de jarige....

Met mij gaat het redelijk. Ik ben inmiddels met de derde ronde clomid ronde begonnen.

Ze konde de vorige keer zien via je de thempratuur curver. dat mij ei veelste laat is gaan rolllen. Vandaar dat ik zo laat ongesteld werd. En dat is zeker balen, want je denkt dat je dan een positiefe zw -test in je hande kan houden.. niet dus!

Verder gaat het goed met mereltje. Ze gaat steeds meer woordjes zeggen. En dat is zo schattig.

En mijn kleine meid wordt al weer bijna 2 ...

Nog 5 weekjes en dan kunnen weer slingers ophangen. Ik hoop dan ook dat ik iets leuks kan gaan vertellen.
Hoi meiden!

Ik ben weer terug van vakantie, we hebben 2 heerlijke weekjes op Mallorca gehad! Het vliegen met de meiden ging goed, het appartement was prima en we hebben veel gezwommen in zee en in het zwembad, veel van het eiland gezien en zijn vaak gaan uiteten. We hebben echt genoten met zijn viertjes!

Ik was benieuwd of er al een berichtje van Miss_BB was. Ik hoop dat alles goed is gegaan op 31 augustus (dat was toch dé dag als ik het me goed herinner?)

En de 2-jarigen (Niek en Norah): nog van harte gefeliciteerd!

Adios,

Aventura

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven