Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
ohh lucky You Amalia, heel veel plezier alvast!

de jeugd, vermaakt zich wel als ik het sms-je mag geloven.
Hoe lang blijven ze Bam?
O Amalia, ik ben jaloersss!!!

Maneficent krijgt dat soort dingen nooit. Die moet hooguit een keer naar Kutkrabbeveen
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal?? snap je humor niet ( daarom is het waarschijnlijk nog leuker...)

tot morgen Bridges.
Morgen moet ik er weer aan geloven.... morgenvroeg om 9:00 naar de sportschool...ik heb er zin an...

Bridges: Morgen weer werken?
Dat is onzin Mal, volgens mij had Maneficent een tijd geleden ook iets heel leuks van zijn werk. Feest ofzo of kaarten voor iets? Weet niet meer wat eigenlijk...

Ha Bam, ze hebben het volgehouden in het 1-stoks-tentje ?

Bah, lag al 3 kwartier in bed maar ben na veel gedraai er weer uit gegaan. Heb sinds een half jaar een of andere verkramping in mijn nek zodra ik ga liggen. Heb al 5 kussens en 2 matrassen geprobeerd maar helaas. Van de week maar eens naar de manueel therapeut en als dat niet helpt naar de oesteopaat (osteopaat?). Gek word ik ervan. Als het echt erg is krijg in een kramp die helemaal achter in mijn hoofd omhoog trek waardoor ik denk dat ik een hersenbloeding ofzo krijg en niet meer wakker word als ik in slaap val. Ben een beetje hypochonder hoor. Maargoed, met als gevolg dat ik niet durf te gaan slapen. Fijn.

Dat is nu niet het geval hoor, kan nu gewoon de slaap niet vatten.
Goedemorgen!

Dat klinkt toch wel serieus. zou je er niet een bezoekje aan de huiaarts voor wagen?, gezond klinkt het niet.

Volgens mij wel. Ik vond het overigens wel meevallen hoor met klein tentje. Ik had niks gezegd van te voren dat het een klein tentje was ( ik dacht ze zien maar), dus toen ze hem op ging zetten was het wel even slikken, maar dat kwam ook mede door moeders van vriendje, die steeds zei: Ohh wat een klein tentje..

Toen ik er dus later bij kwam, en tegen bammeis zei dat ik het wel mee vond vallen en dat het een perfect dingetje was voor 2 dagen vond ze dat toch ook wel.

Het is ook een mooie tent zeg, overigens.

Ze gaan overigens vandaag terug naar huis met de trein, ben benieuwd.
Nou mal, jij gisteren met je Sebastiaan, ik vannacht met dank aan de hond....

Ik lag lekker te slapen, komt Bandy mij wakker maken, dus ik stuur haar terug naar dr kussen, maar mooi vertikken om terug te gaan. Ze bleef dus naast ons bed zitten en ik dacht dat ze wat gehoord had ofzo... dus dan maar even gaan kijken dacht ik..... Licht aan, zwabber mijn benen naast het bed en ik luister nog eens en hoor niks. Ik helemaal slaapdronken natuurlijk mopperen op dat beest, maar nog niet terug gaan. dus ik zeg wat is er dan en wilde opstaan om toch maar te gaan kijken... en op dat moment keek bandy omhoog en ik dus ook....Zit daar en MEGA MEGA MEGA SEBASTIAAN, Ik nog helemaal slaperig was klaarwakker, en schrok me echt helemaal wezeloos, ik was echt bang ( ohh wat erg) durfde er dus echt niet meer uit. Hij was echt groot. Manlief maar wakker gemaakt en die moest er dus aan geloven, nou dat duurde ook wel even voordat hij de moed had gevonden om hem te pletten.... Zucht...

Volgens manlief, was Bandy dus gewoon bang en heeft me daarom wakker gemaakt. arm beestje. Ze ging meteen slapen toen sebastiaan weg was.......
Heb overigens Sucks gelspaen verder, want heb hele nacht over die beesten gedroomd.
quote:Maleficent schreef op 16 augustus 2009 @ 22:31:

Maneficent krijgt dat soort dingen nooit. Die moet hooguit een keer naar Kutkrabbeveen Whoehahahaahahaa ja daar zit je op te wachten
Mooi verhaal over Sebastiaan Bam. Lekker beest die Bandy, die had hem gewoon op moeten vreten.
Goedemorgen!

Bam, fijn zo'n heldhaftige hond! Man blij zeker? Bammeis weer heelhuids terug?

Amaal, mazzelpik!! Nog een keer naar NY, leuk hoor!

Compu, hoezo krijg je duitse gasten?

Bridge, leuke jurk! En feest was geslaagd begreep ik. Vrijdag weer een bruiloft?

Star, is er al iets aan het verstrijken bij je (behalve je geduld ) of kijken ze daar nog niet naar?

Hel, was het leuk zaterdag? Foto's zien er leuk uit.

Die van jou trouwens ook Jinny! Wat heb je toch een lekkere ventjes!

Opa en oma zijn verhuisd. Vandaag komen de bedden (zijn van het huis) en morgen kunnen ze over. Het zal mij benieuwen hoe het ze bevalt. Gisteren lekker gegolfd, voor het eerst meer punten dan vent , maakte m'n hele dag goed!
Goedemorgen!!!

Hier ook zo'n Sebastiaan!! Het is de tweede al, in de zandbak. Er zitten hele nesten met jongen, wat een hel. Ben er de hele nacht onrustig van geweest, bleh.

En die zandbak mag van mij op MP. Ze speelt er nooit in.

Ze zijn geweest, Jin Vriendin is dus duits Mamax en ze kwamen hier eten. Maar wat een wensen.. En vervolgens hebben we een zooi weg moeten gooien! Dat doen we dus niet meer, zonde van het geld. En dan doe ik het gewoon lekker basic op mijn manier.

Leuk dat je zo goed kunt golfen, Mamax! Is er in jouw buurt een golfterrein? Ik heb laatst een mini cursusje gedaan, helemaal leuk!
Mijn geduld inderdaad behoorlijk Mamax

Ze kijken er helaas niet naar, vorige keer was eerste en enige inwendige onderzoek op het moment dat ik 10 cm ontsluiting had. Helaas, want ben wel nieuwsgierig.

Hoe is het met andere oma trouwens?
Nou, wij zijn weer terug van het ziekenhuis en de buisjes zitten er weer in. Alles goed gegaan en Jonathan is druk aan het spelen met Julius.

En Kutkrabbeveen, dat klinkt gewoon leuk

Amalia, M krijgt wel eens kaarten voor voetbalwedstrijden maar bijna altijd van Feyenoord dus ja, daar heb ik niet zoveel aan.

Star, ik zou toch poberen vandaag wat op gang te krijgen hoor. Want het wordt superwarm deze week. Dus je moet achterop de fiets over een hobbelig weggetje seks hebben met Starman terwijl je ananashart en chinees eten wegspoelt met tonic, en dan komt het vast helemaal goed.
quote:Maleficent schreef op 17 augustus 2009 @ 12:00:

Nou, wij zijn weer terug van het ziekenhuis en de buisjes zitten er weer in. Alles goed gegaan en Jonathan is druk aan het spelen met Julius.

Fijn dat alles weer goed is gegaan! Zo'n jong katje leid wel af hè?

En Kutkrabbeveen, dat klinkt gewoon leuk

Amalia, M krijgt wel eens kaarten voor voetbalwedstrijden maar bijna altijd van Feyenoord dus ja, daar heb ik niet zoveel aan.

Star, ik zou toch poberen vandaag wat op gang te krijgen hoor. Want het wordt superwarm deze week. Dus je moet achterop de fiets over een hobbelig weggetje seks hebben met Starman terwijl je ananashart en chinees eten wegspoelt met tonic, en dan komt het vast helemaal goed.

En wie moet er rijden dan? Of doet Starman dat tegelijkertijd?
Doe jij nog mee met de zomerse avatar wedstrijd Mal? OF had je het nog niet gezien?

Star, welke oma bedoel je? M'n duitse oma raakt steeds meer de weg kwijt (dement) en man z'n oma doet het heel erg goed. Heeft sinds opa overleden is 6 paar nieuwe schoenen gekocht en een nieuwe zithoek
Ja ik vind Kutkrabbeveen ook leuk klinken Mal

Jee wat snel gegaan eigenlijk die buisjesingreep. Geen last van roesje dus?

Mamax, ik bedoelde de oma van je man (wist niet hoeveel je er nog had ). Maar lees het al, die komt er wel

Gatverdamme, ik ga al over mijn nek als ik aan chinees eten en tonic en ananashart denk.
Star, nou hij had nog niet zo'n zin om heel veel te eten, en hij werd net al erg moe, dus ik heb hem wat aardbeitjes gegeven ipv brood en in bed gestopt.
Lekker zijn roes uitslapen dus

Zo, straks eens een mooie brief naar mijn werk sturen met verzoek tot ouderschapsverlof op de woensdagmiddag. Zo snel zijn ze niet van me af
Goedzo Mamax!

Ha ha ha Star, ga je weer met de tonics enzo? Ik word weer misselijk als ik er aan denk. Bij laurens had ik toen:

2 blikjes tonic

een superMac menu

een glaasje port.

Ik was zooo misselijk dat ik hoopte dat het ALSJEBLIEFT NIET zou beginnen die nacht!

En dat gebeurde ook niet. Nog laaaaaang niet...

Willen jullie ophouden met die enge spinverhalen.. brrrr

Oooh, tijdens het zoeken naar dit plaatje trok mijn maag helemaal samen! Ik had er nooit zo'n last van maar ik voel ook al de hele dag kriebels in mijn nek enzo... (dat is gewoon mijn haar, maar daarvoor moet ik dan wel eerst 6x hysterisch naar de spiegel rennen)
Ik ga ook niet aan de tonic, gore troep. Bitter lemon had ik vorige keer geprobeerd

BigMac menu en glaasje port zouden er wel in gaan daarentegen

Die spin vind ik dan niet zo heel erg. Mijn huisspin heeft vorige week het loodje gelegd, hysterica als ik ben momenteel moest ik er nog om janken ook

(Kruisspin, zat zonder dollen al bijna een jaar boven mijn voordeur)
Goed plan Star! Ouderschapsverlof kunnen ze je in principe niet weigeren toch? Heb je bij Ceetje eigenlijk ouderschapsverlof opgenomen? Anders kun je dat verlof ook nog opnemen toch?

Arme spin! Alhoewel hij het bij geen jaar boven de voordeur had uitgehouden. Had hem allang weggezwabberd om te voorkomen dat hij een keer op m'n hoofd zou landen.

Mal, hij zal nog wel moe zijn van z'n roesje. Ik hoop dat hij weer lekkerder wakker wordt.
Slik.....

De scholen zijn weer begonnen en dit is het schooljaar waarin onze januaribabies naar school gaan...

Je hebt gelijk! Dit is ons schooljaar. Offe van de kiddies dan..

Amalia, het was via het werk van zijn moeder dat hij bij de voetbal kon zijn. Kan L. al een beetje voetballen?

Mal, ook weer gehad. Was hij niet argwanend bij het kapje?

Hoop dat ze lang blijven zitten!

Slaapt J. nog elke middag eigenlijk?

Star, je neemt afscheid van je spin, maar krijgt er binnenkort iets heel moois voor terug.

Relaxt die woe. Hoop dat het gaat lukken!

Is Kokos eigenlijk op vakans? Tijd niet gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven