Good Luck
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:40
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:42
Ja jurkje was leuk. Deze vrijdag weer bruiloft, dan kan hij weer aan! Ben er erg blij mee.
Ja mannen blij. Hier nu gratis eredivisielive, dus hij heeft gekeken. Ties was trouwens vorige week naar de training en is op de foto geweest met Sergio Romero. Echt zo leuk! Hij staat er zowaar nog leuk op ook! (Ties kan soms zo lekker drollig kijken bij min of meer geposeerde foto's...) Ik mail hem je wel even via hyves...
Ja mannen blij. Hier nu gratis eredivisielive, dus hij heeft gekeken. Ties was trouwens vorige week naar de training en is op de foto geweest met Sergio Romero. Echt zo leuk! Hij staat er zowaar nog leuk op ook! (Ties kan soms zo lekker drollig kijken bij min of meer geposeerde foto's...) Ik mail hem je wel even via hyves...
zondag 16 augustus 2009 om 10:31
zondag 16 augustus 2009 om 11:36
Nee, die heeft 2 uur geslapen ofzo. Hij werd steeds besprongen. Het is wel een liefie hoor! Hij viel net op schoot in slaap bij mij. Maar als je hem geen aandacht geeft gaat hij ook wel erg hard miauwen. De andere 2 sliepen bij mij, maar V droomde denk ik dat Julius ook op bed lag, die ging midden in de nacht blazen en op bed springen bewogen nachtje dus. Het lijkt wel of we weer een baby hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 16 augustus 2009 om 21:34
Lief moet weer om dezelfde cursus te doen (nouja, niet helemaal hetzelfde en het is eigenlijk ook geen cursus) en de kans dat hij weer moet de eerstkomende jaren is nogal klein. En aangezien mijn ouders op kunnen passen en ik het zoooo leuk vond daar en we nu dus maar 1 ticket hoeven te kopen... vind ik het toch wel heel leuk om nog een keer mee te gaan.