Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, wij zijn er weer.

We hebben het erg naar onze zin gehad bij boer J. en 'oma' L. op de camping. Maar één dag regen gehad, toen zijn we naar Ballorig in Venlo gegaan; helemaal goed!

Lianne heeft zich prima vermaakt en met Tim is het ook goed gegaan. Ik heb éindelijk een keer een boek uitgelezen .

Star, ik heb net de laatste pagina gelezen; begrijp dat je het zat bent?

Suus, hoe gaat het met jou?

Mal, ik las net op de laatste pagina van J. zijn buisjes, fijn dat het achter de rug is!

Ga weer, mannetje heeft weer last van doorkomende tandjes, is hangerig door de koorts. Manlief is met de caravan weg.

Doeiiii!
Compu, was hij maar alleen maar argwanend. Ze moesten hem met 4 man vasthouden om dat kapje op zijn mond te krijgen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, ze kunnen het in principe niet weigeren nee, mits het bedrijf in heeeeeel zwaar weer terecht zou komen omdat ik vier uur niet werk op de woensdagmiddag en dat lijkt me stug.

Bij Ceetje heb ik het wel gedaan, toen heb ik een tijd lang halve dagen gewerkt.
Kokos!
Nee, laurens is niet zo handig met de bal Maar ik heb hem wel bij de plaatselijke club opgegeven, dus wat niet is kan nog komen.

Ha die Kokos!

Mal, ik heb even gemist wat er met J is gebeurd? Wat moest hij doen? Klinkt niet leuk...
Kokos, klinkt goed, heb je minder regen gehad dan wij in Frankrijk!

Compu, wat wilden je gasten allemaal hebben dan?

Amaal, zeg dat nou niet!!!! Voor Max is het over 2.5 maand al zover (dat is nog maar 10 weken! Weet je hoe snel die voorbij gaan?!) Ik zei al tegen vent, die moet ik huilend naar school brengen! Zegt vent: ik denk dat hij het juist geweldig vindt! Ik: ik had het niet over hem... Ik vind het echt, eerlijk, serieus waar, verschrikkelijik.
Kokos, leuk dat je weer bent!!!!

Amalia, Jonathan moest weer nieuwe buisjes, dus dat viel allemaal wel mee hoor. 3 uurtjes in het ziekenhuis geweest.
sneu toch, met 4 man vasthouden voor een kapje. Ik hoop dat hij nu heeeeeel lang niet meer hoeft! En jou weer goed hoort
Goed horen en goed luisteren zijn 2 heel verschillende dingen

kan ik niet met jou mee in de koffer naar NY? Please?????? Gaaf dat je weer gaat hoor!
Nou, de avatar maar weer zomers gemaakt! Iemand anders nog een andere avatar nodig?
Whoehahahaha prachtig issie!
Kan jij mij strippen denk je en in bikini hijsen?
Denk wel om je rug
quote:Star schreef op 17 augustus 2009 @ 16:34:

Kan jij mij strippen denk je en in bikini hijsen?dat wordt wel heel erg moeilijk!
Eigenlijk onmogelijk...

misschien een hawaiprintje?
Ik was er al bang voor
Ik heb avatar gestuurd, leef je maar lekker uit
Hij is leuk Mal! Ik zag je net al bij het topic wat je erover hebt gestart.
Bedankt voor de tip Mamax!
Graag gedaan, ik hoop dat je deze keer eens wint (alhoewel die van Luxaflex met Koninginnedag wel meesterlijk was!)
Ik kwam net een geblokkeerde Thyra tegen op het forum. Is ze er weer me gestopt, Star?
Huh waar Mamax? Maar ja, ze was ineens weg, niemand weet hoe of wat.

wat een snuitje he!

Tegen het nieuwe baasje aanliggen en wassen

dambordbuikje
Oeeeeee hij is wel arrogant hoor
ha Kokos, leuk dat je er weer bent.

Ik zie weer leuke avaters voor bijkomen.

Die van luxaflex is nu ook weer erg leuk.

zo ons pakhuis wordt weer een woonhuis (nou ja, meer dan nu in elk geval) heb zojuist opslagruimte gehuurd. Er is hier geen doorkomen meer aan. zelfs met ingehouden buik pas ik er niet meer tussen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven